תכשיטי טרנטולה. תכשיטי טרנטולה,
תכשיטי טרנטולה

עודף מ-100 שקל: בטרנטולה לא צריך משכנתא בשביל לקנות תכשיטי כסף

מוגש מטעם tarantula

10.3.2024 / 10:24

הבשורה של תכשיטי טרנטולה: תכשיטי כסף אמיתי יפהפיים בפחות מ-100 ש"ח

תכשיטי טרנטולה. תכשיטי טרנטולה,
תכשיטי טרנטולה/תכשיטי טרנטולה

תכשיטי כסף הם אקססורי נחשק שלולא תג המחיר הגבוה - נשים רבות היו קונות מהם הרבה יותר. כאן אנו מגיעים עם בשורה: תכשיטי כסף אמיתי יפהפיים בפחות מ-100 ש"ח. מדובר במותג תכשיטים בינלאומי יוקרתי שמשנה את כל מה שידענו על מחירי תכשיטי כסף. אז בואי להכיר את טרנטולה - מותג תכשיטי הכסף החדש שנחת בישראל והתחילי לפרגן לעצמך תכשיטי כסף במחיר של חולצת טי שירט ליום יום.

קולקצית תכשיטי כסף יוקרתית ברבע מחיר - לא תקחי?

שמעת על טרנטולה? אם לא, זה הזמן לעשות היכרות עם מותג תכשיטי הכסף החדש שרכש לעצמו רייטינג היסטרי בעיקר הודות למחירים הזולים אותם הוא מציע: תכשיטי כסף אמיתי במחירים הנעים באזור ה-100 ש"ח. זהו תקדים אמיתי, כיוון שעד היום כדי לרכוש סט תכשיטי כסף נדרשנו לשבור תוכנית חיסכון. כעת, באתר של טרנטולה קיימת קולקציה מרשימה מאוד של תכשיטי כסף במחירים שווים לכל כיס.

האם מדובר בכסף אמיתי או בציפוי?

אמיתי. תכשיטי הכסף של טרנטולה עשויים כולם מכסף סטרלינג טהור 925. אלו תכשיטים המיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות לברק מוגבר ועונים על קריטריונים מחמירים של איכות ועמידות. מנהלי החברה מקפידים על תנאי ייצור ובקרה מהטובים בעולם וזאת כדי לאפשר לנשים ליהנות ממוצר כסף אמיתי בטווח הארוך.

נוסף על כך, קולקציית גולד של החברה מציגה סדרת תכשיטים יוקרתיים עשויים כסף טהור 925 בציפוי זהב 14 קראט למי שאוהבת את סגנון הזהב הצהוב ומעוניינת לשדרג את ההופעה שלה עם תכשיטים המדמים תכשיטי זהב אמיתי.

אז איך יכול להיות שהמחיר נמוך כל כך?

אם נסתכל במחירי אתר טרנטולה בהחלט נוכל לחשוב שמישהו מנסה להתל בנו: מדובר במחירי רצפה יחסית למחירון השוק ונשים רבות בתחילה תמהו על הפער בין מחירי מותגים מקבילים למחירי התכשיטים של חברת טרנטולה. כאן פנינו לנציגי השירות של החברה במטרה להבין את מדיניות השיווק הבלתי מקובלת ולנסות לבדוק האם אין כאן תרגיל עוקץ.

מטעם החברה נמסר כי תכשיטי הכסף של טרנטולה הם תכשיטי איכות מעל לכל ספק. הסיבה למחיר הנמוך נעוצה בשיטת מכירה שרואה עדיפות בכמות מכירות גבוהה על פני מחיר גבוה, כל זה מתאפשר הודות לשיווק האינטרנטי שמתמקד במרחב המקוון בלבד וחוסך עלויות ניהול חנויות ועובדי מכירות.
נשים רבות מנצלות את ההזדמנות ורוכשות לעצמן סט תכשיטי כסף אמיתי במחיר נמוך משמעותית ממחירי תכשיטי הכסף בשוק וזאת בלי לוותר על איכות, עיצוב וחוויית קניה. בואי לפנק את עצמך בתכשיט כסף.

טרנטולה: תכשיטי כסף בעיצוב מוקפד

מה סגנון ההופעה שלך היום - אלגנטי? קז'ואלי? אולי ספורט-אלגנט? תכשיטי הכסף של טרנטולה הם ורסטיליים ומתאימים את עצמן לסוגי ההופעות השונות. אולם, קיימים גם תכשיטים המשדרגים הופעות ספציפיות לפי בחירתך. תוכלי לשוטט בין הקולקציות השונות כדי להתאים לך תכשיט מדויק לסוג הלבוש הרצוי. באתר טרנטולה מספר קולקציות טרנדיות שתוכלנה למקסם לך את הלוק:

• קולקציית אהבה - קולקציה ייחודית המשלבת אלמנטים רומנטיים במיוחד. תכשיטי אהבה מתאימים כמתנה ליום נישואין, ליום האהבה ולכל יום אחר בו מגיע לך פינוק שווה. הקולקציה כוללת צמידים, שרשראות, טבעות ועגילים בעיצובים מרשימים בקו עדין שמשדרגים את ההופעה גם בלי לבלוט ומתכתבים היטב עם התאוריה ש'פחות זה יותר'.
• גולד קולקשן - קולקציה יוקרתית ביותר הכוללת תכשיטי כסף בציפוי זהב 14 קראט. הקולקציה כוללת מגוון תכשיטי איכות ומקפיצה בעיקר הופעות בגוון כהה בו הזהב הצהוב דומיננטי במיוחד.
• המיוחדים ביותר - קולקציה מרגשת שמתאימה לכל מי שלא אוהבת תכשיטים המוניים ומחפשת קו ייחודי ואינדיבידואלי. הקולקציה משלבת אלמנטים מעניינים מעולמות תוכן שונים ומספקת תכשיטים שמצד אחד הם בעלי מראה עדין ומצד שני יש בהם נועזות מסוימת ששוברת את המוסכמה השגרתית.
• מבצעים לוהטים - כאן תוכלי להתעדכן בתכשיטים המשתלמים ביותר ששווה לך לקנות. המבצעים הלוהטים של טרנטולה מציעים הזדמנויות שוות באמת ולו בגלל הסיבה שגם המחיר הבסיסי אינו גבוה ביחס לשוק.
• הנמכרים ביותר - מתחשק לך לדעת מה הולך היום? מה התכשיטים שכולן לקחו? כאן תוכלי להתעדכן אילו תכשיטים נחטפים מהאתר ולרכוש לך תכשיט טרנדי מבוקש.
• אאוטלט - תכשיטי כסף אמיתי מקולקציות ישנות שנמכרים במחירים נמוכים מאוד ומאפשרים לך ליהנות מתכשיטי יוקרה במחיר אפסי רק בגלל שטרנטולה כבר ייצרה ליינים חדשים.

ומה עם הטבות שוות?

רשת טרנטולה לא מקפחת את הלקוחות שלה והיא מצ'פרת את חברי המועדון במספר הטבות מפנקות במיוחד:

הנחה בקניה ראשונה

בהצטרפות למועדון הלקוחות של חברת טרנטולה את מקבלת 10% הנחה כבר בקניה הראשונה שלך באתר.

הנחה בכל קניה חודשית

הצטרפת למועדון? מעכשיו מחכה לך הנחה של 10% בעל קניה אחת מדי חודש. רק אל תשכחי להוריד את הקופון.

עדכונים חמים לפני כולם

טרנטולה מראה נאמנות ללקוחותיה ומשתפת אותם ראשונים לפני כולם במבצעים השווים. כך תוכלי להיכנס לאתר ולהזמין תכשיטים במחיר משתלם לפני גמר המלאי.

שיבוץ איכותי במיוחד

רבים מתכשיטי הכסף של טרנטולה הם תכשיטים משובצים. חשוב שתכירו את רמת האיכות הגבוהה שלהם כדי שתוכלו להעריך:

• הזירוקנים המשובצים הם באיכות הגבוהה ביותר בשוק בדרגה 5A, מה שנותן לתכשיט מראה נוצץ במיוחד המדמה את הדבר האמיתי בצורה מפתיעה.
• בהתאם לאופנה, רבים מתכשיטי טרנטולה משובצים בפנינים אמיתיות שמקורן במים מתוקים. עובדה זו הופכת את התכשיט לעמיד יותר וליוקרתי יותר.

תעודת אחריות

תכשיטי הכסף של מותג טרנטולה נחשבים לעמידים במיוחד. עם זאת, תוכלי להיות רגועה לגמרי כי החברה מעניקה אחריות לשנה על כל התכשיטים ואחריות לחצי שנה על הציפוי.

המלצה שלנו: לפני הרכישה בדקי אם יש הנחה או קופון

למותג טרנטולה יש עניין שיקנו והרבה. לצורך כך החברה מציעה כל הזמן מבצעים אטרקטיביים וקופונים משתלמים. בדרך לקופה? בדקי האם לא פספסת הנחה משמעותית שתהפוך את הקניה שלך למשתלמת עוד יותר.

אתר טרנטולה - בחירה קלה ואינטואיטיבית גם לגברים

אחד הקשיים המשמעותיים בחיי גבר נשוי עוסק בסוגיית המתנות. מה לקנות? איפה? באיזה סגנון? באתר טרנטולה ניתן בקלות להיכנס לקולקציה האהובה על האישה ולאתר את התכשיט הרצוי בלי להסתבך. זו הסיבה שגברים אוהבים לרכוש באתר גם בלי שנזכיר את המחיר הנמוך.

אגב, אתר טרנטולה מציע גם גיפט קארד כמתנה לנשים שאוהבות לבחור בעצמן את תכשיט החלומות שלהן. תוכלי להעניק אותו לחברה ולכל מי שאת אוהבת ולדעת שהשקעת במתנה שתשמח את הנמענת.

טרנטולה - האתר שלך לתכשיטי כסף במחיר הזול ביותר ברשת

המותג טרנטולה מציע חוויית רכישה כיפית, משלוח עד הבית ותכשיט יוקרה במחיר נמוך שישדרג לך כל הופעה. זה הזמן להצטרף למועדון הלקוחות וליהנות מהטבות סופר משתלמות. אהבת? ספרי ליקירייך על המותג הפופולרי ואולי ביום הולדת הבא שלך תקבלי גיפט קארד לקנייה מושלמת של תכשיטי כסף מדהימים… בינתיים את מוזמנת לבוא ולהתרשם.

מוגש מטעם tarantula
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully