שחקנית פורנו מצטלמת עם חיילים קטועי גפיים. Josephine Jackson, צילום מסך
צילום מסך/Josephine Jackson

כוכבת פורנו אוקראינית מצטלמת עם חיילים קטועי גפיים

22.3.2024 / 0:07

כוכבת הפורנו האוקראינית ג'וזפין ג'קסון התגייסה לעזרת אנשי צבא פצועים והיא מצטלמת איתם בפוזות פרובוקטיביות ללוח שנה נועז, כדי לגייס כסף לגפיים תותבות ושיקום

כוכבת הפורנו התגייסה למען חיילים קטועי גפיים/Josephine Jackson

כוכבת הפורנו האוקראינית, יוליה סניוק, ערכה צילומי לוח שנה למטרות צדקה יחד עם חיילים ששירתו בקו הקדמי של המלחמה עם רוסיה ואיבדו גפיים בהגנה על מולדתם - כשההכנסות יועברו לשיקום ורכישת תותבות עבור לוחמים פצועים אחרים נזקקים.

סניוק בת ה-20, מוכרת השם הפורנו שלה ג'וזפין ג'קסון, והיא הכריזה על הצילומים באינסטגרם שלה ביום שישי שעבר, וצירפה סרטון מהצילומים שנערכו בתיאטרון אוקראיני אלגנטי ומעוצב, עם נברשות קריסטל ושיבוצי זהב על התקרה.

סניוק הצטלם עם כל אחד מהגברים בחלקים שונים של התיאטרון לבושה בסדרה של שמלות ערב חושפניות אך שיקיות. בניו יורק פוסט דווח ש-12 החיילים שנבחרו לככב לצידה בלוח השנה היו לבושים בחליפות ועניבות או טוקסידו.

לכל החיילים שהצטלמו איתה חסר לפחות איבר אחד, והצילום לא עשה מאמץ לטשטש את הגפיים התותבות או כיסאות הגלגלים שלהם.

התפאורה המפוארת והלבוש המתוחכם היו מכוונוים, הסבירה סניוק, והם נועדו להראות את החיילים באור מכובד יותר מאשר איך שהם מוצגים לעתים קרובות - במדים או כמטופלים במרכז שיקום.

"השינוי הזה חושף אותם מזווית אחרת לגמרי, מראה איזה ג'נטלמנים מעודנים, אלגנטיים ויפים הם. זה נותן להם יותר ביטחון עצמי ותחושת סיפוק עצמית", היא אמרה לרשת האוקראינית Obozrevatel, "אלה הרגשות שאנחנו צריכים לתת להם, לא רחמים ודמעות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

המגיבים לסרטון שלה הרעיפו עליה שבחים על הגישה הייחודית שלה לתמיכה בחיילים האוקראינים, כאשר רבים שאלו מתי כבר לוח השנה יהיה זמין לרכישה.

אהבה ומלחמה: הנשים האוקראיניות מעודדות את החיילים בחזית עם תמונות נועזות

סרטון גיוס לצבא הרוסי מציג חיילות לוהטות עם נשק "כדי להפוך את המלחמה לסקסית"

"האישה הזו עשתה עבור החיילים שלנו יותר מחברי הפרלמנט והפוליטיקאים. יוליה, את אדם מדהים", כתב אחד המגיבים ואמר הוסיף: "למרות שזה סרטון משמח, הוא נגע בי בלב. נהדר לראות ככה את המגנים המדהימים והחזקים של המולדת שלנו! תודה על הפרויקט הזה! יוליה עשית עבודה נהדרת!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully