ג'ני מקארת'י ומייסד פלייבוי יו הפנר במסיבה באחוזת פלייבוי ב-2001. Laurence Cottrell/Liaison, GettyImages
GettyImages/Laurence Cottrell/Liaison

ג'ני מקארתי על אחוזת פלייבוי: מרכז ויאגרה לסלבס זקנים וצעירות

16.4.2024 / 0:12

לדוגמנית פלייבוי לשעבר, ג'ני מקארתי, יש זכרונות לא נעימים מיו הפנר והחיים באחוזה, כשלאחרונה סיפרה שסלבריטאים בני 70 ומעלה קיימו אורגיות עם נשים צעירות באחוזה. הנה מה שהיה לה לספר - ומדוע סירבה להשתתף בתכניות הדוקו שחושפות את מה שנעשה שם

Secrets of Playboy Trailer/A&E

לג'ני מקארתי אין זכרונות נעימים במיוחד מהמסיבות שנערכו באחוזת הפלייבוי של יו הפנר בתחילת הקריירה שלה. כוכבת MTV והסרט "הצעקה 3" בת ה-51 סיפרה שלקחה חלק בכמה מהמסיבות הפרועות באחוזה אך סירבה להשתתף בסרט התיעודי "הסודות של פלייבוי" שיצא ב-2021, על אף ששקלה זאת בהתחלה ובסופו של דבר ביטלה את השתתפותה. כשהתארחה בתכנית "צפה מה קורה בשידור חי", סיפרה מקארתי בקצרה על המסיבות באחוזה: "היה שם כל כך הרבה... סקס עם סלבריטאים מגעילים", היא אמרה.

מקארתי, כיום שופטת בתוכנית "הזמר במסכה", הוסיפה: "על כל 20 גברים הייתה בחורה אחת. אז הגברים היו בגן עדן. אבל גם... הגברים היו, כאילו, בני יותר מ-70... היו רק נשים צעירות ולוהטות והחבר'ה הכי מכוערים... זה הרגיש כמו מרכז ויאגרה". היא הבהירה שהנסיון שלה באחוזה לא כלל שום דבר הקשור לסמים או למעקב וכי לא היה לה שום קשר מיוחד עם יו הפנר, "הף היה נשוי באותה תקופה", היא הוסיפה.

המוציא לאור של המגזין נפטר ב-2017 בגיל 91. הוא היה נשוי לדוגמנית קימברלי קונרד מ-1989 עד 2010, ולקריסטל האריס מ-2012 ועד מותו. בדוקומנטרי של A&E, שפנפנות פלייבוי לשעבר חשפו את "המציאות האפלה מתחת לחלק החיצוני הזוהר של האימפריה של הפנר".

צפו בריאיון המלא איתה:

"הייתה תוכנית ספיישל טלוויזיונית גדולה של שערוריית פלייבוי. הם כל הזמן ביקשו ממני להיות חלק מזה", אמרה מקארתי, "אני אמרתי, 'תקשיבו, לא הייתה לי את החוויה הזו'. לפמלה אנדרסון לא הייתה את החוויה הזו. היינו בתקופה אחרת, אני חושבת... הייתי שם כשהילדים שלו זרקו עלי בייקון בכיסאות גבוהים". באשר לאנדרסון, 56, היא הופיעה על השער של פלייבוי מספר פעמים, החל מ-1989.


עוד בנושא:
"מנסה להרוויח כסף מהיר": האקסית של יו הפנר יוצאת נגד אלמנתו

מוזנחת ומלאה בעובש: הסודות מאחורי אחוזת פלייבוי נחשפים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ככה היא נראתה בפלייבוי:

ג'ני מקארתי, שכיכבה גם ב"ג'ון טאקר מה זה גמור" (John Tucker Must Die), עבדה כדוגמנית עירום עבור המגזין למבוגרים ב-1993. כשמקארתי קיבלה את העבודה, אמה כעסה ו"התנערה" ממנה למספר ימים, "אולם אז היא חזרה בה. אני שילמתי את כל החשבונות שלהם בכסף שהרווחתי", היא צחקה.

בשנת 2022, מקארת' חשפה שסירבה שש פעמים להשתתף בדוקו "סודות פלייבוי". "לא היו לי את אותן חוויות, אז לא התכוונתי להשתתף ולדבר כשלא חוויתי את הדברים האלה", אמרה בפודקאסט '#NoFilter עם זאק פיטר', "צפיתי בזה. לשמע את הסיפורים שלהן... הלב שלי נשבר עבור הנשים הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully