טראוורס ביינון והבת שלו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בתו של "קנדימן" חשפה איך זה לגדול באחוזת הפלייבוי עם מסיבות הסקס של אביה

4.5.2024 / 0:07

טראוורס "קנדימן" ביינון הוא מולטי-מיליונר המפורסם במסיבות האקסטרווגנטיות שהוא עורך באחוזה שלו והעובדה שהוא חי עם כמה נשים ולא מתבייש בזה. אז איך בתו לוסיאנה גדלה במציאות הזו באחוזה? כעת היא מספרת ומצליחה להפתיע. צפו

זה מה שהיה קורה ב-2015 באחוזת קנדימן - של הטייקון האוסטרלי טראוורס ביינון/candyshopmansion.com

איש העסקים והפלייבוי טראוורס "קנדימן" ביינון כיכב במדור הזה מספר פעמים בשנים האחרונות. ביינון הוא מולטי-מיליונר, יורש ההון של אימפריית טבק אוסטרלית, והוא מפורסם במסיבות האקסטרווגנטיות שהוא עורך באחוזה שלו. את התיעודים מהמסיבות הוא היה אחד מאושיות האינסטגרם הכי שנויות במחלוקת בעולם כשפרסם תמונות מחייו בחשבון האינסטגרם המצליח שלו, "אחוזת קנדי שופ", שנסגר ללא התראה מוקדמת. בתמונה שנויה במחלוקת במיוחד, הוא צולם כשהוא מטייל עם אשתו וחברתו כשהן מחוברות לרצועות.

האורחים שלו השתתפו במסיבות ראוותניות מבוקשות עד כדי כך שמועמדים פוטנציאליים היו צריכים למלא טופס באתר האינטרנט רק כדי להיות מוזמנים. לגבי האחוזה עצמה, היא כללה רק שבעה חדרי שינה ותשעה חדרי רחצה בשנת 2010 כאשר הוא רכש אותה לראשונה. אבל לאחר רכישות נוספות בשנת 2014, בוצע תוספת לבית שגדל משמעותית. כיום יש באחוזה 15 חדרי שינה, 19 חדרי רחצה, ארבעה מטבחים, אולם נשפים, חדר כושר, חדר שמש, חדר אדים, מועדון פרטי ושלל בריכות.

הוא התחתן ב-2011 ומתגורר באחוזה מפוארת בגולד קוסט עם אשתו וארבעת ילדיו. זה לא מפריע לו (לדבריו) לבלות על בסיס יומי עם נשים אחרות. הרבה נשים אחרות. לטענתו, הוא חולק את המיטה עם לפחות ארבע נשים שונות מדי לילה, כולל אשתו טישה ביינון, אותה הוא פגש במסיבת ה"קנדישופ" הראשונה בשנת 2009.

בתוך כל השפע והחיים הנועזים הללו חיה בתו בת ה-22, לוסיאנה ביינון. איך לוסיאנה גדלה בתוך כל העושר והכאוס הזה? מסתבר שהיא דווקא הרגישה בית רגיל. טוב, לא ממש רגיל, אבל היא ניסתה לגדול בצורה רגילה.

"כלום ממה שאני רואה בבית כבר לא מפתיע אותי. אבא שלי מאוד פתוח לגבי מה שהוא עושה, ואני מקבלת אותו ואוהבת אותו כמו שהוא", היא שיתפה בריאיון. "נכון, לאבא יש אישה ועוד כמה חברות מעבר לנורמה, אבל כולנו משפחה וגורמים לזה לעבוד".

לוסיאנה אמרה: "אני חושבת זה מצחיק שאנשים מאשימים אותו בהחפצת נשים" וסיפרה שהיא תומכת בהחלטה של אביה לחיות עם כמה נשים במקביל, כמו גם בזוגיות שלו עם אימה החורגת טישה. "אני מסתדרת עם כולן וזה כיף. זכיתי לחיות עם חבורה של בנות מבוגרות יותר ויכולתי לצפות בהן וללמוד. זה הועיל לי מאוד והן היו שם בשבילי. לראות את אבא שלי מאושר זה כל מה שמעניין אותי, לא אכפת לי מה הוא עושה".

עוד על עלילותיו של אביה
הטייקון פרסם תמונות של נשים ערומות מקועקעות ועורר סערה

"אני שוכב עם ארבע נשים לפחות מדי לילה - ולאשתי לא אכפת"

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

היא הייתה משתתפת במסיבות שלו מגיל צעיר - אם כי בהתחלה הייתה נשארת רק כמה שעות: "כשהיינו צעירים יותר, לא היינו נשארים לכל המסיבה. הוא רק רצה שנראה מה הוא עשה כי הוא אדם מאוד יצירתי והוא רצה לערב אותנו בכל דבר. כשהיינו צעירים יותר היינו נשארים בערך שעה במהלך היום כדי לראות אותו ואת המסיבה. כשהתבגרנו התחלנו לבלות שם כל הלילה, וזה היה כמו חלום. אני כל כך מבורכת. אלה באמת היו המסיבות הכי טובות בעולם. אבא שלי מייצג בחירה חופשית - אתה יכול ללבוש מה שאתה רוצה ללבוש. כולם באים בהלבשה תחתונה, חצי עירומים, אף אחד לא חסר ביטחון וכולם נהנים מאוד".

פעם זה מה שהיה קורה בבריכה שלו

והיום הוא מבלה שם עם הילדות

ובת הזוג שלו

טרוורס ביינן. אינסטגרם, צילום מסך
"נכון, לאבא יש אישה ועוד כמה חברות"/צילום מסך, אינסטגרם
טרוורס ביינן. אינסטגרם, צילום מסך
"אבא שלי מייצג בחירה חופשית - אתה יכול ללבוש מה שאתה רוצה ללבוש. כולם באים בהלבשה תחתונה, חצי עירומים"/צילום מסך, אינסטגרם
אחוזת קנדימן של טראוורס "קנדימן" בניון. @candyshopmansion, צילום מסך
אחוזת קנדימן של טראוורס "קנדימן" בניון/צילום מסך, @candyshopmansion

לוסיאנה מתארת את אביה כ"אבא מסורתי" ואמרה: "אבא היה מאוד מאוד נוקשה איתנו - יותר מכל אבא אחר שאני מכירה - בכל הנוגע לנימוסים, כבוד, בגרות ועבודה קשה, כל הדברים שעיצבו אותנו למי שאנחנו היום".

לוסיאנה, היא ביתה של נינבאת' ליאל שהייתה מלכת היופי העולמית ב-1991 והיא הולכת בעקבותיה וכיום היא דוגמנית מצליחה, אולם היא קורקעה פעם לשלושה חודשים לאחר שהתגנבה מבית המשפחה. בעוד שלאביה יש שווי נקי של 200 מיליון דולר, היא סיפרה שהוא נחוש להבטיח שהיא לעולם לא תיקח כסף כמובן מאליו. "עבדתי במקדונלד'ס וזו הייתה ההתחלה שלי ללמוד איך לחסוך כסף. זה היה התפקיד הראשון שלי ותמיד רציתי לטייל בהרבה מדינות, אז זה היה הצעד הראשון לקראת משך הקריירה. תמיד היה לי חשוב לעשות כסף משלי וזה בגלל אבא שלי. ברור שהוא העשיר, אבל כמו הרבה אנשים שנולדו לאבות עשירים, הם מקבלים את מה שהם רוצים ואלה חיים קלים - אבל הוא לא כזה. השיעור הראשון שאני ואחי למדנו היה הערך של כסף - ואתה לא יכול ללמוד את זה עד שיש לך כסף משלך. הוא לא סתם קנה לנו כל מה שרצינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully