עדן פינס. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

כואב בעיניים, אבל אם עדן פינס עושה סרטוני אסוקה, מי אנחנו

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 10:21

טרנד האוסוקה מתפוצץ בטיקטוק - אפילו עדן פינס העלתה סרטון משלה עם תנועות הידיים והריקוד הנלווה, עם מראה האיפור בהשראת הסרט "בוליווד". גם עדן פינס צילמה גרסה משלה, ואפילו זה לא הצליח לכער אותה. צפו

עדן פינס/צילום מסך טיקטוק

יש טרנד איפור חדש שכובש את המדיה החברתית בסערה, עם המוני סרטונים שצברו עשרות מיליוני צפיות ומשפיענים שהופכים לוויראליים רק בגלל שניסו את זה. בסרטונים, היוצרים עושים לעצמם שסייטלינג של כלה הודית, שיער, איפור בגדים ותכשיטים, וכל זה לצלילי השירסן סאנה מהסרט אסוקה משנת 2001 בכיכובם של קארינה קאפור חאן ושאה רוק חאן. ההודים מרוצים: "טרנד ויראלי זה נותן כבוד לסרט וגם ליופי הנצחי של התרבות ההודית ולהשפעתה על איפור ואופנה", מציין הודו טיימס.

למעשה הטרנד לא כל כך קשור לסרט עצמו. לפי טיימס אוף אינדיה, מדובר בסוג של הומאז' לדמותו של חאן, ש"מתהדר בלבוש הודי עתיק ובאייליינר נועז עם שוליים", אבל עם טוויסט של כלה הודית (זה נקרא גם טרנד איפור כלות הודי). הסרטונים מורכבים, כוללים חיתוכים מהירים, תנועות ידיים מסונכרנות, הבעות פנים, שפתיים ותנועות ראש, בתוספת צבעים עזים ואיפור הדומים לכמה מהסגנונות המופיעים בסרט, כולל הבינדי. יוצרים מרחבי העולם סיפרו שזה לפעמים לוקח אותם שמונה שעות או יותר כדי לצלם את הסרטונים האלו.

המשפיענית Durka Murugananthan, בת 27 מסטאופוויל, פרסמה סרטון בשבוע שעבר עם כמעט שני מיליון צפיות, ואפילו עדן פינס שלנו לקחה בו חלק וצילמה סרטון משלה, שבו היא כמובן מהממת, אסוקה או לא. ֿ

אסוקה זה בעיקר לא, אם נכנסים לעובי הקורה. מדובר באיפור מיושן, שמלא בכל ה"טעויות" שאפשר לעשות, לפי צורת האיפור המקובלת עכשיו, שהיא בעיקרון איפור עדין, נקי ובלתי נראה, ואם יש בו צבע, אז הוא רק בשפתיים, או רק בעיניים, ורק צבע אחד, כמובן. מצד שני, איפור אסוקה שיש בו פחות משמונה צבעים יהיה לכם ממש קשה למצוא.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

איפור Asoka הוא מראה איפור דרמטי מאוד, הכולל גוונים חמים ותוססים (כלומר יותר מדי צבעים ומרקמים) - העיניים מוקפות בקווים שחורים עבים, עם קחל או אייליינר, עם מסקרה עבה וגוונים חמים ותוססים (המון אדום, זהב, וברונזה) על העפעפיים. גבות עבות וראוותניות, בעוד השפתיים מענגות, משורטטות במדויק בעיפרון ועם ליפסטיק בעל גוון עוצמתי, וגלוס באפקט מראה.

@patyna_makeup ASOKA FROM POLAND ?? I did it ? the most difficult video ever. But it wouldn't be possible without my model @Anhelina Tokareva ? You are irreplaceable ?? inspiration @Rudensofian ? #asokatrend #asokamakeup #asokamakeuptrend #indianmakeup #patynamakeup #polishmua ♬ dźwięk oryginalny - ?????? ??????

כל זה נמשח על פנים עם בסיס בהיר מאוד, לעיתים אף מקבל גוון לבן, מלווה בסומק ורוד צועק וקונטור כהה מתחת לעצמות הלחיים, במצח ומתחת לקו הלסת. תוסיפו לכל זה את הלבוש המסורתי, הסארי, בגד צבעוני מאד שעוטף את מותניה של הכלה ומונח על כתפה. על זה תערמו עשרות עיטורי זהב משתלשלים, שמונה צמידים על כל זרוע, שרשראות, טבעות, נזמים ועגילים, ולסיכום צעיף תואם סביב השיער ותכשיט נוצץ שתלוי על המצח.

אסוקה מייק-אפ, הפארודיה. טיקטוק, צילום מסך
יש כבר פארודיה/צילום מסך, טיקטוק

השירסן סאנה, השיר שנשמע ברקע כל סרטון, צבר על הדרך 52 מיליון צפיות ביוטיוב. נתון שעולה בהתמדה מאז הופעת הטרנד. מספר משתמשי TikTok עשו ספין משלהם למגמה זו, והתאימו אותה לתרבויות שלהם. יש גם פארודיות. פארודיה על פארודיה, זה נחשב? אנחנו תוהות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully