נועה ארגמני, מתוך הקליפ. יוטיוב, צילום מסך
צילום מסך/יוטיוב

פרויקט מיוחד: בנות אולפנה בקליפ זיכרון לגבורה הנשית במלחמה

מיטל אמסילי

עודכן לאחרונה: 12.5.2024 / 15:35

לאחר עבודה של מספר חודשים, תלמידות האולפנה הפיקו, הלחינו וצילמו קליפ על האומץ והגבורה הנשית במלחמה הנוכחית ועל הפגיעות בגוף ובנפש.

תלמידות אולפנת בני עקיבא הדר גנים עבדו בחודשים האחרונים על פרויקט מיוחד, קליפ מרגש שמתמקד בגבורתן של נשים במלחמה, במיקוד חשוב על הזוועות הקשות שעברו, אשר במגזר הדתי לא מסופרות מספיק.

"מול להשמיד להרוג ולאבד, בשרשרת נשית ארוכה, אנחנו עומדות לצידן. מול חילול הגוף, אמא, בת, אחות, אישה, אנו עומדות לצידן. מאז ועד היום אנחנו עומדות לצידן, לצידכן." (מתוך השיר)

במילות השיר, מודגשת התמיכה בנפגעות מתחילת המלחמה, אשר עברו פגיעות קשות בגוף ובנפש וכיום מתמודדות עם התוצאות. בכתיבת השיר, הלחנתו והפקתו השתתפו בנות האולפנה, אשר מופיעות גם הן בקליפ. בסגירת מעגל מרגשת וכואבת, ישנן מספר תלמידות אשר השתתפו בהכנת הקליפ שחוו על בשרם את זוועות המלחמה.

השיר נקרא "את אחותי אנוכי מבקשת" מכיוון שהוא מסמל בשמו את התמיכה שיש עלינו להעניק לנפגעות, יש לזכור אותן, לתמוך בהן ולא לשכוח את אשר עברו.

המיזם הזה מצטרף למיזמים נוספים שהתקיימו במוסדות ישיבות ואולפנות בני עקיבא, אשר קיימו מספר אירועים לזכר נופלי הרשת, ובאירוע מרכזי שהתקיים שבוע שעבר הגיעו עשרות משפחות שכולות אשר קרוביהם נפלו במלחמה ולמדו במוסדות הרשת.

"אין הרבה סיבות לשמוח, בא יותר לבכות, אין כמעט לאן לברוח, יש עוד לחכות, יד נעלמה כונסת את פירורי החסר, גם את המכות. בשעה שקשה לי לשיר והכל מתמוטט על ראשי התרשי לי לזכור ולהזכיר לתמיד, לך יש אותי, לי יש אותך" (מתוך השיר).

ראש אולפנת הדר גנים בני עקיבא, גפנית גרין סיפרה על המיזם המרגש: במשך מספר חודשים עבדנו על הפרויקט המרגש, במסגרתו צולם קליפ לציון גבורת הנשים במלחמה ועל הפגיעות בנפש ובגוף שעברו.
היה חשוב לנו להדגיש את היותנו חלק משרשרת נשית ארוכה לאורך הדורות שהן ואנו עומדות לצידן. אנו מבקשות לתת חיזוק וכוחות מכוח הנצח של עם ישראל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully