בגידה. ShutterStock
ShutterStock

מפונים ובוגדים: תפסה את בעלה עם מפונה נשואה במלון בו הם גרים

23.5.2024 / 0:01

אחרי כמה חודשים בבית מלון במרכז הארץ, אישה אחת מעוטף עזה שנאלצה להתפנות יחד עם בעלה וילדיה, גילתה כי לפחות פעם ביום הוא פוגש מפונה אחרת - גם היא נשואה וכי ככל הנראה מתנהל ביניהם רומן

עדויות קשות על אונס ואלימות מינית במלונות המפונים/ערוץ הכנסת

בני זוג שפונו מביתם מיד לאחר מתקפת ה-7 באוקטובר, התגוררו עד אז באחד הישובים הגדולים בעוטף עזה ולא הייתה להם ברירה אלא להתפנות עם שני ילדיהם לבית מלון באזור נתניה. בחודשים הראשונים המעבר עוד היה נסבל, אך ככל שחלף הזמן הפכו בני הזוג למרוחקים יותר ויותר.

האישה, באמצעות עורכי הדין שרין וגדלי סולן, סיפרה כי בעלה ניצל את העובדה שהם מתגוררים כעת במלון סמוך מאד לחוף הים מאחר וכל החיים התגוררו שלא בקרבת ים ולאחר כמה חודשים החל לרוץ בחוף בכל בוקר ולאחרונה פעמיים ביום - בבוקר ובערב. "בהתחלה זה לא נראה לי מוזר כי ידעתי שבעלי אוהב את הים, אבל כשהוא החל לרוץ כל יום חשדתי ומהר מאד התברר לי שהכיר מישהי, גם היא נשואה, גם היא מפונה מישוב אחר ומתגוררת עם בעלה וילדיה במלון שלנו".

האישה טענה כי עוגמת הנפש אותה חוותה לאחר שגילתה את הבגידה היא עצומה. לדבריה, היא שוחחה עם בעלה על הנושא והוא לא הכחיש כי הכיר את אותה אישה ושהוא רץ איתה, אבל הכחיש כי יש ביניהם משהו רומנטי. "אשתי בדיכאון מהמלחמה ויש לא מעט אנשים כאלה שהפינוי מביתם גורם להם לחוות חוויות קשות ולצרוך מיידעים שאינם בהכרח רלוונטיים. אנחנו סך הכל רצים יחד, אשתי בדיכאון גם מהעובדה שביתנו נפגע ואנחנו נאלצים לנדוד".

ריצה בים. ShutterStock
סתם רצים או מנהלים רומן?/ShutterStock

האישה מנגד טוענת שהצליחה לעקוב אחרי בעלה וראתה אותו כמה וכמה פעמים בסיום הריצה נכנס לרכב ואיתו ה"מאהבת", שם הם מבלים לפחות עוד שעה. "אני לא ילדה קטנה, אבל בגידה בכלל ובגידה בעת הזו היא סוג של מכה אנושה מבחינתי". עוד בטרם פנתה לייעוץ משפטי, דרשה ממנו אשתו להפסיק את הריצות ולנתק קשר עם המאהבת אבל הוא מכחיש כי מדובר במאהבת ולכן לא ניתק עמה את הקשר.

עוד בעיות של מפונים
נוטלים תרופות נגד דיכאון, ישנים פחות וחוזרים לעשן: התדרדרות במצבם הרפואי של המפונים

תקיפות מיניות במלונות המפונים: 93% מהמקרים - כלפי קטינים

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
עורכי הדין שרין וגדלי סולן. sarinsolan,
עורכי הדין שרין וגדלי סולן/sarinsolan

עוה"ד סולן פתחה בשם האישה תיק יישוב סכסוך כמקובל במקרים כאלה ובמקרה והניסיון להגיע להבנות ייכשל, דורשת האישה להתגרש. היא דורשת את הכתובה בגובה של מיליון שקלים ופיצוי על העלבון וההשפלה הקשים בנסיבות הזמן הנוכחי.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully