גבר ואישה מתנשקים. ShutterStock
ShutterStock

נטרלו את החרדה מסקס: עשו את זה במיטה בכל לילה לפני השינה

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 9:53

מטפלת מין חושפת את הטכניקה הפשוטה שהצילה את הנישואים שלה: התנשקות לילית קבועה בלי קשר למין. שיטה זו יכולה לחזק אינטימיות, לשבור את הקשר בין נשיקות למין, ולהחזיר את הניצוץ לזוגיות - גם אם לא תמיד יש חשק

חוה אלברשטיין מבצעת עם חבורת "זהו זה" (שלמה בראבא, מוני מושונוב, גידי גוב, דבל'ה גליקמן ואבי קושניר) גרסת כיסוי לשירה "כל שעה נשיקה", בתכנית "זהו זה" בכאן 11: קטע מהביצוע ומאחורי הקלעים של החזרות לצילומים/באדיבות כאן 11

ונסה מרין, מטפלת מין, הבינה שהיא "מסתמרת" בכל פעם שבעלה, זנדר, ניסה ליצור מגע פיזי כי המשמעות זה כל מגע, אפילו התמים ביותר, הפך להיות הקדמה לסקס, מה שלא תמיד התחשק לה כשנכנסה למיטה. מצד שני, לא רצתה להפסיק את המגע האינטימי ביניהם, וכך החליטה לעשות את הדבר החכם ולנתק את הקשר הסיבתי בין מגע לבין יחסי מין, ובעזרת שגרה חדשה של לפני השינה הפסיקה את תופעת ה"הסתמרות" ואפשרה לעצמה ליהנות ממגע בלי חרדת הביצוע של סקס בכל לילה.

כדי להתמודד עם מה שכינתה "תגובת הסתמרות", היא אכפה מדיניות חדשה בנישואיהם: מפגש התנשקות ליילי. "השגרה הלילית הזו הסירה מאיתנו את הלחץ לקיים יחסי מין בכל פעם שאנחנו מתחילים להתנשק, וזה באמת אפשר לנו ליהנות מלהתנשק רק בשביל להתנשק", אמרה.

"ליהנות מנשיקות ומגע שלא מוביל למין, ולהפוך את זה לעדיפות והרגל יומי, זו דרך מעולה לתת עדיפות לאינטימיות במערכת היחסים שלכם, וגם ליצור תנאים אידאליים לחשק הדדי", מסכימה מייגן פלמינג, מטפלת, והדגישה את החשיבות של הפיכת הנשיקות ל"אירוע המרכזי" בתרחיש הזה.

גבר ואישה מתנשקים. ShutterStock
גבר ואישה מתנשקים/ShutterStock

כדי שהרגל הנשיקות הליילי "יתפוס" ונסה וזנדר הסכימו לא לקיים יחסי מין בחודש הראשון, כדי לנתק בין השניים. "רצינו מאוד לשבור את הקשר בין התנשקות לבין קיום יחסי מין, זה לא קל, שי זה יכול להלהיט את האוירה - היו אפילו פעמים בחודש הראשון ששנינו היינו צריכים לצאת מהמיטה כדי שלא נעשה סקס", הסבירה ונסה. "השגרה הלילית הזו הסירה מאיתנו את הלחץ לקיים יחסי מין אם אנחנו מתחילים להתנשק, וזה באמת אפשר לנו ליהנות מלהתנשק רק בשביל להתנשק", אמרה ונסה.

קחו בחשבון שקביעת זמן להיות אינטימיים בדרך זו יכולה להיות קוטלת תשוקה עבור אלה שרואים בספונטניות גורם מעורר, מזהירה סלסט הירשמן, שותפה במכון לאימון מין ומערכות יחסים בקליפורניה. "אנשים מסוימים עלולים לא לאהוב את זה אם הם מרגישים שזה מוריד מהתחושה שבן/בת הזוג שלהם חושקים בהם", היא ציינה.

אבל נראה שזה עובד עבור ונסה ובעלה מזה 13 שנים, ששמרו על השגרה הזו במשך שנים "אנחנו לא מכריחים את עצמנו לעשות את זה, אבל הפעמים שזה לא קורה די נדירות,. למעשה, הידיעה שיש לנו את המסורת הקטנה הזו מסייעת לנו ליישר הרבה ויכוחים", אמרה "החריגים היחידים היו אם אחד מאיתנו היה חולה, או אם אנחנו ממש רבים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully