אנה זק. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם רשמי

כמעט כמו הסומק של שאנל: סקארה חולמת לשבור את השוק

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 16:12

סקארה מתחדשת בקולקציית איפור חדשה ומשודרגת, עם דגש על איכות גבוהה. הקולקציה פותחה בשיתוף עם מאפרים מקצועיים ומשתבחת בפורמולות משופרות, מרקמים משודרגים וגוונים טרנדיים. המחירים עלו, אבל הם עדיין נגישים לכל כיס

הצעה לאיפור סטנדרטי ליום לימודים ראשון סמסטר ב'/NOW רוני שרמייסטר

שומעות? בשורה. סקארה החליטו לתת גז ולתת לצרכניות הישראליות את מה שהן רוצות וצריכות, שזה איפור איכותי יותר (בהרבה) ממה שהיה עד עכשיו בקולקציות השונות, במחירים אמנם יקרים יותר אבל עדיין נגישים, כאלה שבאמת כל אחת יכולה לעמוד בהם. הקולקציה החדשה כוללת 12 קטגוריות שונות בעשרות גוונים חדשים וטרנדיים שמשתבחות בפורמולות מקצועיות.

מה זה אומר? ובכן, דיברנו עם עידו לביא סמנכל השיווק של רשת סקארה, והוא הסביר בדיוק מה ההבדלים בין המוצרים הרגילים לבין אלה של הקולקציה החדשה:

"ההבדל במרקם בולט מאד בהתנסות של הצרכן עם המוצר - ישר שמים לב ששולבו רכיבי בסיס ברמה מאד גבוהה, באיכות מאד גבוהה, ובכמות גבוהה, שיוצרת טקסטורה אחרת לגמרי. אם חלק מהמוטצרים שלנו היו בעלי מרקם קצת פחות רווי- בפורמולות החדשות המרקם מתמזג עם העור בצורה מושלמת".

12 קטגוריות לקולקצית האיפור המקצועית החדשה של סקארה. קית' גלסמן,
12 קטגוריות לקולקצית האיפור המקצועית החדשה של סקארה/קית' גלסמן

"הקולקציה החדשה פותחה במשך שנתיים ונוצרה בדגש על שימוש באבקת סיליקה ממש איכותית, שמבטיחה מרקמים בגימור רך לנוחות אופטימלית, ואבקת מיקה מהאיכות הטובה ביותר שמבטיחה כיסוי אחיד ועמיד. גם השימוש בפיגמנטים עלה מדרגה - הם עתירי צבע, לא צריך הרבה כדי לקבל תוצאה" הוא מסביר ומדגיש "היו מקרים שראיתי בטיקטוק אנשים משתמשים וקופטים פתאום שזה ממש חזק, ושצריך עכשיו לטשטש, ברמה שחשבתי שאולי הגזמנו טיפה עם הפיגמנט" הוא צוחק.

הפיתוח של המוצרים נעשה עם מאפרים מקצועים שעזרו להתאים את הקולקציה לטרנדים עולמיים, לטעמה של הלקוחה הישראלית, ולדרישות השוק. מישל אדרי, ספיר סבג, נועה סולמתן ועוד אנשי מקצוע היו חלק בבחירת הגוונים המדויקים, ואפילו דאגו לסומק (מספר 03) שהוא דיופ של סומק של שאנל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
12 קטגוריות לקולקצית האיפור המקצועית החדשה של סקארה. קית' גלסמן,
12 קטגוריות לקולקצית האיפור המקצועית החדשה של סקארה/קית' גלסמן

"חשוב לנו כרשת להמשיך לשווק מוצרים ששווים את הכסף של הלקוחה, מה שנקרא וואליו פור מאני" מציין לביא "היכולת להנגיש מוצר איכותי מאד במחיר נגיש מאוד".

מה לגבי המחירים? גבוהים יותר?
"כן, המחירים יותר גבוהים. נגיד סומק ישן עולה 10 שקלים והחדש 25 שקלים, לעומת זאת טינט של אנה זק עלה 22, והטינט החדש גם יעלה 22. סומק קרם של אנה זק עולה 22, והחדש יעלה 25, 12 צלליות עלו 18 שקלים, ופלטה של 8 צלליות בפורמולה החדשה יעלו 39 שקלים".

זו חתיכת קפיצה
"מצד אחד נכון, מצד שני לא בכל המוצרים, ובנוסף, צריך לזכור שכמות החומר גדולה בהרבה, ועל האיכות בכלל. זו קפיצה, אבל היו לנו את המחירים האלה בקולקציות. צלליות של אנה זק כבר עלו 39 שקלים, ובחדשה יש שיפורים מבחינת הפורמולה והגוונים, אפילו יחסית אליה".

סומק קרם 03 של סקארה - דיופ לשאנל. עיבוד תמונה,
סומק קרם 03 של סקארה - דיופ לשאנל/עיבוד תמונה

גם בעיצוב האריזות הושקעה מחשבה: כל מוצרי הסדרה מגיעים במארזים מעוצבים ויפים תוך חשיבה על נוחות מקסימלית בשימוש.

בין הפריטים שיושקו בסדרת האיפור החדשה של סאקרה:
פודרה דחוסה ב- 8 גוונים בגימור טבעי ב - 25 ₪, ברונזר ב- 3 גוונים בגימור מט וברונזר ב- 3 גוונים בגימור מבריק - מחיר לצרכן: 29.90 ₪. סומק קטיפתי ב- 12 גוונים בגימור טבעי מרהיבים - מחיר לצרכן: 25 ₪. סומק קרם בגימור טבעי ב- 6 גוונים מבחיר: 25 ₪. טינט ב- 2 גוונים - מחיר לצרכן: 22 ₪, שימר ב- 5 גוונים - מחיר לצרכן: 30 ₪ , שימר ב- 4 גוונים - מחיר לצרכן: 25 ₪

בגזרת השפתונים: סדרת שפתונים ב- 28 גוונים בגימור מט - במחיר: 15 ₪. סדרת שפתונים ב- 17 גוונים בגימור מבריק - מחיר לצרכן: 15 ₪

לאזור העיניים מציעה הסדרה החדשה: עפרון תוחם לשפתיים בחידוד ובגימור טבעי ב- 14 גוונים - מחיר: 15 ₪. פלטת צלליות עם 8 גוונים ב 39.90 ₪, פלטת צלליות עם 4 גוונים - במחיר: 25 ₪

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully