ברק מתנשק עם לוח זכוכית. האח הגדול רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/האח הגדול רשת 13

ברק גוזז, אבל יש עוד דברים שגברים צריכים לעשות לפני סקס

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 11:45

ברק, אחד מהתאומים בבית האח הגדול גוזז ציפורניים לפני סקס, מסתבר, וזה מאד יפה מצידו. מצד שני, נשים עושות את זה והרבה יותר לפני שהן נכנסות למיטה. אז הנה כמה הצעות נוספות להכנות שנשמח אם גברים יתחילו לבצע לפני מפגש מיני

זוג עושה סקס בצניחה חופשית/TLC

ברק (או נועם - ההוא עם השיער נו) אחד מהתאומים בבית האח הגדול סיפר במשמימה שהוא מקפיד לגזוז ציפורניים לפני שהוא נוגע בגופה המקודש של אישה - אלה מילים שלו, לא שלנו. איזה חמוד הוא, הייתה התגובה במוח הכוורת הנשי, ואני שואלת - למה בעצם? אלה דברים כל כך מובנים מאליו, שאנחנו עושות מאז ומתמיד לפני סקס.

זה מצטרף כמובן לרישמת הדברים שנשים עושות באהלן אהלן, וגברים מקבלים עליהם עיטור גבורה, כמו פסטה לילדים, אבל לא ניכנס לזה. אם כבר מדברים על הכנות של לפני - יש עוד כמה דברים שגברים צריכים להתחיל לעשות חוץ מלהקפיד לקצוץ ציפורניים לפני סקס. תכל'ס, שלא רק נשים יעשו הפקה לפני סקס, ואתם רק תבואו לזיין כמו חיות -לא פייר! הגיעה הזמן תתחילו להשקיע בנו גם.

עשו לאנה זק הצרת היקפים בקמפיין לאלון ליבנה - ואנחנו כועסות
"רכושנית, לא קנאית. נשמה, זכית בי - לא להתבלבל": המודחת מדברת
לא בהכרח ניצחון לנשים: קשרי המאפיה של נשיאת מקסיקו היהודיה

ברק מתכונן לנשיקה עם לוח זכוכית. האח הגדול רשת 13, צילום מסך
ברק מתכונן לנשיקה עם לוח זכוכית/צילום מסך, האח הגדול רשת 13

1. ציפורניים
קודם כל, אם כבר קוצצים ציפורניים חייבים גם לשייף אותן - שלא יהיו קצוות חדים, כי אין יותר כואב מזה, במיוחד באיזורים עדינים. ותעשו את זה גם בידיים וגם ברגליים.

2. מקלחת
שומעים? זה לא תמיד היה מובן מאליו בשביל כל גבר שפגשנו. ודי לחכימא ברמיזה. מקלחת לפני סקס, ולא שבע שעות לפני. "התקלחתי בבוקר" זו תשובה לא רלוונטית. וגם תצחצח שיניים, תודה.

3. טרימינג
כמו שאנחנו מקפידות לבוא שערות פרי - גם אתם צריכים לסדר שערות - לא חובה לגלח את כל הביצה אם זה לא נוח, אבל לפחות לדלל שם את הבוש זה חובה. ובמאמר מוסגר, ביצה גלוחה זה נורא חמוד.

4. חיות מחמד
כשמגיעה מישהי חדשה שאתה לא יודע את העדפותיה, נא לכלוא את חיית המחמד מחוץ לחדר כי יש נשים שבשבילן זה טרן אוף אם ייכנסו להן שערות כלב לפות.

5. מצעים
ואם כבר מדברים - מצעים רעננים זה קריטי. אין דאונר גרוע יותר מריח של שינה, גרביים וגבינ"צ כי אתה אוכל במיטה. מה נראה לך שלא מריחים שישנת על המצעים האלה שנה שלמה, ואיתך חצי עיר? בחייאת, בן אדם. אין טעם אם תכין את הגוף שלך ובסוף היא תתעלף מהסירחון כשתגיעו למיטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נועם במשימת הנשיקות. האח הגדול רשת 13, צילום מסך
נועם במשימת הנשיקות/צילום מסך, האח הגדול רשת 13

6. תחתונים
מכיר את זה שנשים מגיעות לסקס עם מלבושים תחתונים סבירים ומעלה? אז גם אתה מחויב להתלבש בהתאם.

7. בושם
ואם אתה נגד בושם, תפזר על עצמך שמן אתרי תפוז. תעשה משהו. ואם אתה ממש רוצה להשקיע, קצת קרם רגליים וידיים, שיהיה לנו נעים. ונא לקנות בדין כחול או כל מרסס כביסה שאתם מעדיפים, ורססו קצת בחדר.

8. סדר
חייב קצת סדר מסביב למיטה גם, שלא נרגיש כאילו אנחנו עושות סקס על ערימת בגדים לתרומה. קפל אותם או לפחות תעיף אותם לתוך הארון ותסגור את הדלת. ותפנה את המאפרה.


9. תאורה
שים בחדר איזה נר או שניים, ובכלל, תארגנו קצת תאורה מחמיאה. לא בוהק מדי, לא חשוך מדי, עדיפות לאור צהוב רך, לא ספוט ישיר לפרצוף.

10 תפריט
הימנע משום, עמבה, בצל חי ושאר ביסלי וטונה וסלמון מעושן ומנות אסיאתיות. בגדול נעדיף שתצום לפני סקס כמו שעושים לפני בדיקה חשובה, או שתאכל משהו קל ונטול ניחוח כמו חצי פיתה עם גבינה, או אננס. אם אתה רגיש ללקטוז, תאכל פיתה עם נוטלה. צליאקים יכולים להסתפק במעדן. עכשיו אתה יודע - אז בלי תירוצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully