הנסיכה קלינה מבולגריה. GettyImages
GettyImages

הבולגרית השרירית: קלינה מסבירה איך היא נראית ככה בגיל 52

עודכן לאחרונה: 24.6.2024 / 7:58

לאחר שאנשים הפנו את תשומת לבם לגופה השרירי של הנסיכה בעקבות הופעתה הפומבית האחרונה, הנסיכה בת ה-52 נתנה פרטים נוספים על השינוי הפיזי שלה, ותיארה את עצמה כספורטאית לכל דבר

הנסיכה קלינה מבולגריה מסבירה את השינוי האחרון שלה, שהפך ויראלי מאז השתתפותה הפומבית בטקס הלוויה של הצאר פרדיננד הראשון. "נסיכת הכושר" בת ה-52 צולמה בשמלה שחור לבן ללא שרוולים שחשפה את גופה השרירי בהופעתה הפומבית הראשונה מאז 2020, בטקס ההלוויה של הצאר, וכעת הנסיכה מתייחסת לתגובה הציבורית החזקה לזרועותיה השריריות במיוחד.

קלינה היא הבת היחידה של סימאון השני, הצאר האחרון בבולגריה. היא נולדה במדריד, למדה בליסה פרנסה ובקולג' האנגלי, ואחר כך עברה ללונדון ללמוד תולדות האמנות. אבל הספורט אינו זר לה - לפני שהפכה לספורטאית, הייתה לה קריירה של 15 שנה כרוכבת מקצועית.

בתחילת שנות ה-2000, התעוררו שמועות על ניתוח קוסמטי באפה. בעלה, קיטין מוניוז, הסביר שהשינוי נבע מסיבוכים בריאותיים שהחלו בשנות העשרים לחייה, כתוצאה מטיפול שיניים שהסתבך.

הנסיכה קלינה מבולגריה. GettyImages
תמיד חיבבה לוקים "מאתגרים"/GettyImages

כשהנסיכה הייתה בת שמונה, היא נפלה ושברה שתיים משיניה. ב-1999, בזמן שקלינה למדה בלונדון, היא הלכה לרופא שיניים להתקין כתרים, אך רופא השיניים קדח עמוק מדי לבסיס העצם שלה, וגרם לסיבוכים נוספים. כתוצאה מרשלנות רפואית של רופא השיניים, הנסיכה פיתחה זיהום שהתפשט והשפיע על חלק מפניה, זיהום שהחמיר בזמן שהייתה במסע ימי עם קיטין.

"בהתחלה, זה נראה כמו בעיה קטנה; מלח אמר לה שהיא צריכה לשטוף כל יום עם מי ים מעורבבים עם מים מתוקים, וכך היא עשתה," הסביר שגריר הרצון הטוב של אונסק"ו למגזין הולה. "חוסר היכולת להגיע לבית חולים והתנאים בים גרמו לזיהום להתקדם ולהחמיר, והשפיעו על חלק מהעין.

"בסוף נאלצנו לפנות אותה בדחיפות, והיא עברה ניתוח חירום. העדיפות הייתה לנקות את הזיהום, וההתערבות גרמה לנזק אסתטי, שלא היה חשוב באותו זמן מכיוון שהדבר החיוני היה להציל את העין ואת האף, ולכן כל התיאוריות על הניתוחים והטיפולים הקוסמטיים השונים של קלינה אינן אלא מידע מוטעה."

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה

"הקדשתי את עצמי לאימוני משקולות ולבריאות גופי. אני ספורטאית," היא אמרה לאתר LOC, על פי EssaNews, והשרירים המוגזמים שהיא מפגינה תומכים באמירה. הנסיכה הספורטיבית תמיד הייתה ורסטילית באהבותיה ללוקים חריגים, והתנסתה בתסרוקות נועזות, מראות איפור, ותלבושות לא שגרתיות לדמויות מלכותיות בכירות כמותה.

ב-2006, היא השתתפה ביום השנה ה-25 לנישואי הדוכס הגדול אנרי מלוקסמבורג בחזייה וחצאית תחרה, בסגנון איילינר דמוי עכביש. שנה לפני כן, היא הופיעה עם צמות בלונדיניות מקושטות באבני חן כסופות. ושילבה את המראה עם שמלה פרחונית ושרשרת מתכתית גדולה.

קיטין שיבח את כושרה הגופני המצוין של אשתו, אותו הוא מייחס לאורח חיים בריא, אימון יומי ותזונה טובה. "משהו שמשתקף לא רק בטונוס השרירים הטוב שלה אלא גם בפניה היפות," אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully