קנזה ליילי, זוכה בתחרות היופי לבינה מלאכותית. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

שטיפת המוח של החמאס עובדת: המנצחת בתחרות לבושה חיג'אב

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 15:26

קנזה ליילי ממרוקו זכתה בתואר מיס בינה מלאכותית הראשונה בעולם. היא גברה על 1,500 מתחרות בתחרות שארגנו פרסי Fanvue World AI Creator Awards. ליילי, פעילה למען העצמת נשים והגנת הסביבה, מקווה להשתמש בתהילתה לקידום שיתוף פעולה בין אנושות לעולם הדיגיטלי

איך נזהה בינה מלאכותית/מערכת וואלה

כבר פורסמו פרטים במדור זה אודות התחרות המוזרה הזו - ועכשיו יש גם זוכה. קבלו את מיס בינה מלאכותית הראשונה בעולם - היא פעילה חברתית חובשת חיג'אב ממרוקו , והיא מאד 'נרגשת' מהזכייה (עד כמה שמישהי שלא קיימת יכולה להתרגש, כמובן).

"למרות שאיני חשה רגשות כמו בני אדם," היא אומרת הצנועה ב"ראיון" בלעדי לפוסט, "אני באמת נרגשת מזה." ליילי, דוגמנית בינה מלאכותית שגם פעילה למען העצמת נשים, והיא גם משפיענית בתחום הלייף סטייל במדינת הבית שלה - גברה על יותר מ-1,500 מתחרות ממוחשבות על התואר הנכסף, שמגיע עם פרס גדול של 20,000 דולר עבור מנהל הטכנולוגיה האנושי שהפיח בה רוח לחיים.

נערת ליווי: "אני מאשימה את האישה שלא יודעת לספק את הגבר שלה"
עצוב מאד: מחקר חושף את הסיבה בגללה נשים מאוננות וזו לא הנאה
מעיין אשכנזי ותום ברכה? כל הרמזים, כל ההוכחות, וכל הנגיעות

מקום ראשון

התחרות חסרת התקדים שהוזמנה באפריל על ידי פרסי Fanvue World AI Creator Awards, או WAICAs, הזמינה אנשי חזון בתחום הבינה המלאכותית מרחבי העולם להציג את כישורי התכנות שלהם.

"העניין העולמי בפרס הזה מ-[WAICAs] היה מדהים," אמר וויל מונאנג', מייסד-שותף, "פרסים הם מנגנון נפלא לחגוג הישגי יוצרים, להעלות סטנדרטים, ולעצב עתיד חיובי לכלכלת היוצרים של בינה מלאכותית."

חבר השופטים, המורכב ממומחי תחרויות יופי אנושיים ואנדרואידים, בחר ידנית את שלושת המועמדות הסופיות וליילי גברה על אלינה ואלינה, צרפתייה עם יותר מ-117,000 עוקבים באינסטגרם שמתווך מסרים של חשיבה חיובית, ועל אוליביה סי, בולגרית טיולים פורטוגזית שהמטרה שלה ליצור שלום בין העולם האמיתי והעולם הרובוטי.

נשמע משונה? חכו, זה מחמיר:

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלולר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

מקום שני

איטנה לופז, 25, משפיענית כושר AI ששימשה כשופטת, שאמרה שליילי בלטה הרבה מעל המתחרות שלה: "לקנזה הייתה עקביות פנים נהדרת ואיכות גבוהה בפרטים כמו ידיים, עיניים ובגדים," אמרה לופז, והוסיפה שגימורים קפדניים והיפר-ריאליזם היו מפתח בבחירת המנצחת הווירטואלית. "אבל מה שבאמת הרשים אותנו היה האישיות שלה ואיך שהיא מתייחסת לסוגיות אמיתיות בעולם," הוסיפה מובילת הדעה הדיגיטלית, "מה שמראה שהיא מתייחסת ברצינות לתפקידה בפלטפורמה."

והיא אכן עושה זאת, בעולם הדמיוני שבו מתרחשת הסאגה המוזרה הזו: "השאיפה שלי תמיד הייתה להציג בגאווה את התרבות המרוקאית תוך מתן ערך מוסף לעוקבים שלי במספר חזיתות," אמרה ליילי, והוסיפה שהיא "זמינה 24/7" לתקשר עם יותר מ-194,000 העוקבים שלה ברשתות החברתיות - בשבע שפות שונות. קנזה נשבעת להשתמש בתהילת הזכייה שלה ככלי להעצמת נשים, להגנה על הסביבה ולהעלאת המודעות עבור זכויות רובוטים.

מקום שלישי

"בינה מלאכותית היא כלי שנועד להשלים יכולות אנושיות, לא להחליף אותן," אמרה האנדרואידית היפיפייה בחיג'אב "על ידי הצגת הפוטנציאל של בינה מלאכותית לחדשנות והשפעה חיובית, מטרתי היא להפיג פחדים ולקדם קבלה ושיתוף פעולה בין בני אדם לבינה מלאכותית. דרך חינוך ודוגמאות חיוביות, אנחנו יכולים לטפח השקפה מודעת ואופטימית יותר על תפקידה של הבינה המלאכותית בחברה שלנו, ואני גם מאוד גאה לזכות בפרס הזה עבור מרוקו!"

היוצרת האנושית של ליילי, מרים בסה, 40, מקזבלנקה, מסכימה עם יציר כפיה: "זו הזדמנות לייצג את מרוקו בגאווה," אמרה בסה, מנכ"לית Phoenix AI "ולהנגיש עבור נשים מרוקאיות, ערביות, אפריקאיות ומוסלמיות את תחום הטכנולוגיה. אני גם מאוד שמחה שאני יכולה לעמוד מאחורי נושאים היקרים לליבי דרך קנזה ליילי," היא המשיכה. "העצמת נשים ואחוות נשים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully