יום שני בניו יורק. נועם אקהאוס,
נועם אקהאוס

חופשת החלומות של מור סילבר ושי מיקה בניו יורק

Sheee בשיתוף Shupperz

5.7.2018 / 7:09

מור סילבר ושי מיקה היו ביחד בניו יורק באירוע השופינג של Shupperz, פגשו את ראשידה, שרה ורבקה השופריות האגדיות. מה הן עשו? שופינג. הרבה שופינג

היום הראשון - סוהו

שרה, רבקה, מור ושי בדיוק יצאו מ-IRO, מור קנתה שמלה ליומולדת שלה. היא מזל תאומים. שי יוצאת מהחנות ומחפשת קניות בתקציב יותר נוח/, נועם אקהאוס

מכירות את הרגע הזה שבו אתן נשענות אחורנית וחולמות שיום אחד מישהו (מלאך, מלאך!) יבוא ויגיד:

"שומעת? היית ממש טובה השנה/העשור/כל החיים האלה, ומספיק אפילו שהשתדלת - בא לי לפנק אותך בחופשה של חמישה ימים בניו יורק, שבה לא תעשי כלום משופינג וסלפי. מה את אומרת?"

אנחנו רק חולמות, אבל אז לשי מיקה ומור סילבר זה באמת קרה. Shupperz לקחו אותן לאירוע הקניות שלהם בספורה, וחמישה ימים בניו יורק, זה מה שהן עשו. כיף. לא מקנאות בכלל. לא לא.

מה זה Shupperz אתן שואלות? דמייני לך שיש לך סטייליסטית אישית. מישהי שמכירה את המידות שלך, את הטעם שלך, את התקציב, מישהי שיש לה קשרים בכל החנויות, הנחות שוות, ויודעת בדיוק מתי נופלת לחנויות הקולקציה החדשה שתמצא חן בעינייך.

עכשיו קחי את החלום היפה הזה, תוסיפי לו אפליקציה פשוטה ואת העושר המטורף של ניו יורק אין שופוהוליקית שלא תקבל נצנוץ בעיניים בגללו והופה - החלום התגשם.

שופרז להורדה באייפון
שופרז להורדה באנדרואיד

שופרז היא אפליקציה שדרכה את יכולה לתקשר בצ'אט עם אחת בדיוק כזאת - סטייליסטית שחיה בניו יורק ומכירה את העיר ואת חנויותיה כמו שאנחנו מכירות את הקניון שליד הבית שלנו.
אתן מדברות, היא קונה, את משלמת בפייפאל דרך האפליקציה, ותוך כמה ימים החבילה אצלך.

אז שי, איך היה?

"וואי וואו וואו הייתי בעננים! חמישה ימים מדויקים ברמות הכי גבוהות שיש. עשינו מלא שופינג. כבר עכשיו אני מבררת על צעצוע לאחיינית שלי, ואני יודעת שהן יכולות למצוא לי אותו.

"פגשנו שופריות מדהימות" מוסיפה מור "ראשידה, רבקה, ושרה, שהיא ישראלית שיכולה לדבר עברית למי שיש לה בעיה להתכתב באנגלית, כל יום הלכנו עם שופרית אחרת לחנות אחרת, בילינו, קנינו, היה מדהים. אגב, לכל אחת שם יש את הקטע שלה ואת החנויות שהיא יותר מתחברת אליהם".

"אפילו שילמנו בתאי מדידה" שי נזכרת בנוסטלגיה בחווית ה-VIP שלהן "את לא הולכת לקופה. הקופה באה אלייך. וגם גיליתי מלא חנויות שלא הכרתי כמו סנטורי 21 ועוד מלא. מור היא הפרטנרית המושלמת לטיול כזה. זה לא מובן מאליו בכלל".

מור מסכימה שהיתה בינהן התאמה מושלמת ומוסיפה: "היה כיף עם שי, היא כזאת מושלמת, כל כך נהנינו, ובכלל, עם השופריות של שופרז זה כמה רמות מעל קניות רגילות - יש המון דברים שאנשי מקצוע רואים ואנחנו לא, והשופרית היא אשת מקצוע. המקצוע שלה זה לדעת מה קונים ואיפה במחירים הכי טובים, איפה יש את המגוון הכי טוב, איפה יש קולקציה חדשה בשניה שהיא מגיעה לחנויות. והן לא עומדות בתור, אז הכל יותר קל ונגיש להן. זה משהו אחר לגמרי לקנות עם אחת שיודעת. מעכשיו אני לא מוגבלת לידע שלי, כי עכשיו יש לי סטייליסטית שיודעת בדיוק איפה יש הנחות, מתי, שיש לה קשרים עם חנויות, זה מקל על כל התהליך".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

שופרז זה לא רק און ליין - הם עושים אירועי שופינג, כל פעם בחנות אחרת, למשל בספורה, במוג'י, באורבן אאוטפיטרס, ועוד. בזמן האירוע השופריות כבר נמצאות במקום בשעה שנקבעת מראש, מוכנות לשרת את הקונות, מה שמקל על תהליך הרכישה ומזרז עניינים, מה גם שלפעמים יש הנחות מיוחדות לאירוע. אז שווה להישאר מעודכנות:

שופרז להורדה באייפון
שופרז להורדה באנדרואיד

"אני אשתמש בזה בטוח" אומרת מור סילבר, פאשניסטת על "אם יש לי אירוע למשל, ואני לא רוצה להיות לבושה כמו אף אחת אחרת בטעות, אז במקום לשבור את הראש וללכת למיליון חנויות ולהתעייף, אני יושבת על המיטה שלי, אומרת לשופרית מה אני מחפשת, באיזה צבע ומידה, והיא תצלם לי ותעזור לי. אני אפילו יכולה לבחור מישהי במידה שלי, וככה אני גם אראה איך זה נראה עליה. זה דבר אדיר"

"אבל בגדול כל העניין הוא שיש תקשורת עם בנאדם ולא עם רובוט" אומרת שי "היום אפילו בבנק יש לך רובוט, וזה מעצבן, זה לא כיף. כאן יש מישהו לבטוח בו ולסמוך עליו, ואם יש בעיה אפשר תמיד ליצור קשר ולתקן. אם כבר עושים קניות בלי להיות שם פיזית - זאת הדרך. ובניגוד לאון ליין רגיל, זה גם מתאים לכל הגילאים. לכי תסבירי לאמא שלי איך עושים קניות באי-ביי, נראה אותך".

יח"צ - חד פעמי
מערכת Sheee, Sheee בשיתוף Shupperz

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully