ראשית איפור חגיגי. סתיו ברגר, אתר רשמי
אתר רשמי/סתיו ברגר

קטנים ומרימים: מוצרי האיפור המפנקים של השנה

סתיו ברגר

6.9.2018 / 13:10

עונת החגים היא הזמן להשקיע באיפור חגיגי אך עדיין לביש, למפגשים, אירועים וארוחות משפחתיות. עור זוהר, שפתונים מטאליים ועיניים מודגשות הם הטרנדים החמים ואלה המוצרים הכי מפנקים וחגיגיים להתאפר בהם. פותחים שנה חלק ב'

אתר רשמי

השפתיים מקבלות העונה את הפוקוס עם מגוון גימורים וחידושים. סמאשבוקס מרחיבים את סדרת השפתונים הנוזליים always on עם גימור חדש ומרגש - מטאלי וזוהר כאבן חן, לצד גוונים טבעיים על סקאלת הניוד. מרגש לדעת שחלק מהגוונים נבחרו על ידי אמנית האינסטגרם ולאדה כחלק משיתוף פעולה עם סמאשבוקס. השפתונים עשירים בפיגמנט, עמידים ל- 8 שעות, עמידים במים ואינם זולגים -למעשה מדובר בבחירה המושלמת לארוחת חג עשירה אשר בסופה עדיין תתהדרו בשפתיים חגיגיות.
115 שקלים להשיג ברשת אפריל.

שפתון נוסף שהוא למעשה תכשיט לכל דבר - סדרת rouge G של גרלן. התכשיטן לורנס באומייר ייצר עבור גרלן אריזה מפוארת עשויה כסף סטרלינג, הכוללת פטנט ייחודי לגרלן - שתי מראות איכותיות הנפתחות כצדפה ברגע שמסירים את הכיסוי מן הבסיס. השפתון עצמו מכיל נוסחה חדשה ומשופרת, עשירה בפיגמנטים וזוהרת להפליא הודות לאבקת אבני רובי, מעניקה הזנה, מחליקה ומוסיפה נפח לשפתיים. החידוש החגיגי הוא אוסף של 15 קייסים מעוצבים הניתנים לרכישה בנפרד ומאפשרים ללקוחה הזדמנות לביטוי אישי בהתאם לטרנדים ולסגנונות העיצוב האהובים עליה והופכים את השפתון עצמו לפריט אפנתי לכל דבר.
מחירים: שפתון רוז'ה מילוי 148 שקלים // קייס - 81 שקלים
להשיג ברשתות הפארם.

ג'יבנשי מפתיעים עם סדרת Le Rouge Liquide שפתון נוזלי עשיר בפיגמנטים זעירים, שעוות לתחושה קטיפתית, חומצה היאלורונית ותמציות שמנים לצד גוון עז וכיסוי קליל ובלתי מורגש. השפתונים מגיעים באריזת קליע מעוטרת עור וכסף, ובמגוון של 12 גוונים נועזים, מפתיעים ולבישים.
מחיר: 189 שקלים, להשיג ברשתות הפארם.

איפור חגיגי 1. קולאז',
איפור חגיגי 1/קולאז'

מותג היוקרה סיסלי מציע את הבסיס המושלם לאיפור. Instant Eclat הוא פריימר המעניק לעור מראה זוהר וקורן בזכות טכנולוגיית "מערכת לכידת האור" המבוססת על חלקיקים דמויי פנינה שיוצרים בסיס ורדרד-זהוב עדין עם גימור סאטן ותחושה משיית. הפריימר מועשר בתמציות פירות וצמחים וניתן להשתמש בו כבסיס לפני האיפור, להניחו מעל המייקאפ ליצירת מראה מואר וקורן בנקודות הגבוהות של עצמות הלחיים וגשר האף או אפילו להשתמש בו לבדו על כל הפנים למראה זוהר, חלק וטבעי.
30 מ"ל, מחיר: 351 שקלים, להשיג ברשתות הפארם המובילות.

OFRA מציעים את ארבעת השימרים הנבחרים שלהם בפלטה חגיגית ויפהפייה בשם glow up palette - שימר הפיצה המפורסם בגודל מלא, ועוד שלושה היילייטרים מוקטנים שניתן להשתמש בהם גם כצלליות, במארז לבן וחגיגי. ההיילייטרים נאפים בטכנולוגיית liquid baked המעניקה להם גימור רטוב, מטאלי ובוהק.
מחיר: 239 שקלים, להשיג אונליין.

למי שמעדיפה הארה עדינה ורכה יותר, איב סאן לורן מציעים היילייטר נוזלי בשם טוש אקלה שוט, המגיע בשפופרת ומעניק בנוסף לזוהר גם רכיבים מטפחים כמו חומצה היאלורונית, נוגדי חמצון וויטמין E. ניתן לערבב עם המייקאפ למראה זוהר או להשתמש בו מעל המייקאפ להארות נקודתיות.
מחיר: 220 שקלים, להשיג ברשת אפריל.

לנקום מציעים לוק חגיגי עם מוצרי גבות ועיניים - סדרת מסייה ביג מתרחבת עם עיפרון גבות חדש באריזה דו צדדית המכילה מברשת לטשטוש ומראה טבעי, ואת מסקרה היפנוז דרמה הוותיקה והאהובה לעיניים פקוחות ובובתיות עם ריסים שחורים משחור. עיפרון גבות: 120 שקלים, להשיג ברשתות הפארם או אונליין. מסקרה היפנוז דרמה: 149 שקלים, להשיג ברשתות הפארם או אונליין.

קלרינס משיקים קולקציה עוצרת נשימה בשם white flowers הכוללת פריטי איפור מרשימים בעדינותם - היילייטר סטיק למראה זוהר ומואר,למשל לאיפור כלה. בעל פיגמנטים ורדרדים עדינים וסיומת בוהקת להעצמת הברק הטבעי. 219 שקלים. להכנת השפתיים לאיפור מציעים קלרינס בסיס אינסטנט לייט לשפתיים חלקות ומושלמות בגוון עדין. לשפתון מרקם ג'ל רך המטפח, מתקן ומגן על השפתיים ומכין אותן לשפתון בצורה מושלמת. 128 שקלים, להשיג במהדורה מוגבלת בסניפים נבחרים של רשת סופר פארם. המוצרים מגיעים באריזות לבנות מעוטרות באיורים עדינים ומשמחים פרי יצירתה של המאיירת הצרפתייה סולדד ברבי - יצירת אמנות וטיפוח במוצר אחד.

אליזבת ארדן משיקים מוצר יפהפה לגוף - ברונזר ג'ל המעניק מרקם זוהר, שזוף ובוהק לפנים לצוואר ולמחשוף. הג'ל השקוף מכיל פיגמנטים זעירים המתמוססים במהלך העיסוי על העור. הם נספגים בעור ומעניקים מרקם שזוף ורווי לחות, תזכורת לחופשות הקיץ שזה עתה הסתיימו. 199 שקלים, להשיג ברשתות הפארם

עוד באותו נושא

חלק א - קטנים ומרימים: מוצרי הטיפוח המפנקים של השנה

לכתבה המלאה
איפור חגיגי 2. קולאז',
איפור חגיגי 2/קולאז'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully