bayview נוף בריכה. שנטי גדרון, שנטי גדרון
שנטי גדרון/שנטי גדרון

סיני למפונקים: לשם תלכו כשיימאס לכם לישון בחושה

13.6.2019 / 7:33

לכבוד הימים האחרונים של הקיץ (כן, עדיין קיץ, גם אם ירד גשם שעה. צאו מהקטע) שנטי גדרון נסעה לסיני, אבל החליטה להתנשא על חושות ולישון בארמון, כי היא נסיכה. יומנה של דיילת, קל"ב

נדמה כאילו בחודשים האחרונים, סיני הפכה למקום הכי רותח על הגלוב. בתור מי שגדלה לתקופה לא פשוטה בסיני שכללה התרעות נון סטופ, לא יצא לי לבקר בה מעולם. לחלום עליה, לעומת זאת, יצא לי לא פעם. הסופרלטיבים שמרעיפים עליה לא באמת מספיקים בכדי להסביר למי שלא היה שם במה מדובר. סוג של גן עדן, ללא ספק, וכזה שנמצא ממש במרחק נגיעה. ההחלטה התגבשה, הימים פונו, והחופש המיוחל עמד להגיע, ועמו גם ההתרגשות הכללית מהמעמד.

לא אשקר, היו לי את החששות שלי מהיעד. זה לא שאני לא יודעת להסתדר עם מעט, אבל יש בי את הנסיכה הקסומה שרוצה מיטה נוחה ופסיליטיס ראויים. חושה על החוף, בלי מזגן? פחות התחברתי לקטע. רציתי למצוא מקום יחסית מסודר, כזה שיהיו לי בו מים חמים, שירותים צמודים, מזגן וחדר עם דלת שאפשר לנעול כמו שצריך. הפור נפל על 'אקווה סאן' בביר סוויר, בחירה שהתגלתה כמושכלת למדי.

אקווה סאן חוף. שנטי גדרון, שנטי גדרון
אקווה סאן חוף/שנטי גדרון, שנטי גדרון

נתחיל מהלוקיישן. אזור ביר סוויר נמצא מרחק סביר למדי מהגבול, והנסיעה קצרה וקלה (כ-20 דקות). החוף של אקווה סאן מרווח, נקי ונעים, המים צלולים והחול רך. כמעט כמו תאילנד, רק בלי הקוקוסים. אזור האוכל המשותף נעים ומזמין, ויש שלל חתולים וכלבים מתלטפים שרק מחפשים תשומת לב. על החוף עצמו תמצאו מגוון אפשרויות רביצה מזמינות, מזרונים, ערסלים ופינות מוצלות ונעימות. המקום מציע שתי אפשרויות לינה, חושות על קו החוף להם שירותים ומקלחות משותפים (שמתוחזקים היטב ומנוקים בתדירות גבוהה) ב-80 שקלים כולל ארוחות בוקר וערב, או חדרים ממוזגים עם שירותים ומקלחת פרטיים (די ברור מה בחרנו). החדרים עצמם חביבים (135 שקלים כולל ארוחת בוקר. לזוג החדר יעלה 270 שקלים). אל תצפו לסוויטה במלון, הכל די בסיסי, כולל הזרם במקלחת שתפקד בקושי (אבל יש שפע מים חמים, מזגן טורבו וסדינים ומגבות נקיים).

שתי אפשרויות הלינה כוללות גם ארוחת בוקר וערב המוגשות בשעות קבועות וכוללות מבחר מספק וטעים לכל הדעות. מגוון עשיר של סלטים ותבשילים צמחוניים מונחים על הקאונטר אליו ניגשים באופן עצמאי ולוקחים מה שרוצים. פרט לאלו, פועל במקום מטבח לאורך כל שעות היום, ותוכלו להזמין שלל מנות פשוטות וכיפיות לנשנש ברגעי הרעב, לצד מיץ גויאבה ומנגו שמוכנים במקום. בחלל המרכזי בו מתקיימות הארוחות גם תוכלו להשתמש בוויפי אולם הייתי משאירה את הציפיות לגביו נמוכות - הוא מספיק לווטסאפ ואולי קריאה של מייל או שניים, כשכל השאר מתנהל בעצלתיים. בינינו, הניתוק הזה כל כך מבורך שממש לא היה לי אכפת, להיפך, הנייד הפך לסוג של מטרד.

אקווה סאן אוכל. שנטי גדרון, שנטי גדרון
135 שקלים לחדר יחיד + שתי ארוחות/שנטי גדרון, שנטי גדרון

אחרי שלושה לילות במקום וביקור אחד בטירה ייחודית עברנו למקום הבא. רצינו להתקרב לגבול, כמו גם להשתכן במלון ולהנות מהיתרונות של חדר מפנק במחיר שגורם לך לגחך. בחרנו במלון Bay View שנמצא בטאבה הייטס, מתחם שכולל מספר מלונות וחוף ארוך. בחרנו בסוויטה מפנקת ואכן קיבלנו אחת כזו, עם יציאה ישירות לפאטיו ממנו רואים את הים, מספיק מקום לארח משפחה מרובת ילדים, מיטה רחבת ידיים ונוחה להפליא והללויה, גולת הכותרת, מקלחת עם זרם אמיתי.

ארוחת הבוקר בינונית מינוס, בטח ובטח אחרי ארוחות הבוקר הצנועות (אך טעימות) של אקווה סאן. נראה שבעוד יש שפע ומבחר, חדר האוכל מתנהל בעצלתיים, האוכל לא ממש טעים וגם לא ממש מגרה. לגמרי משהו שאפשר לוותר עליו (או לקפוץ בשביל קפה ומאפה). לעומת ארוחת הבוקר שגרמה לי לפהק, הבריכה במלון גרמה לי להתרגש. קודם כל - היא ענקית, מעוצבת להפליא ומאפשרת שחייה כיפית במימיה הקרירים, מבלי להיתקל באנשים אחרים. פינות נסתרות, עיקולים ארוכים ובר שעל מנת להגיע אליו צריך לשחות מתחת למפל (!) הם מה שהופך את הבריכה הזו למזמינה כל כך. חוף הים נחמד, אולם הכניסה אליו סלעית ואחרי החוף החולי של אקווה סאן זה קצת ביאס אותי.

עוד באותו נושא

סתמו כבר, בחייאת: ההרגל הישראלי הכי מעצבן בעולם

לכתבה המלאה
bayview חדר. שנטי גדרון, שנטי גדרון
מפנק אבל עדיין אותנטי/שנטי גדרון, שנטי גדרון

ההחלטה לבלות את הלילות האחרונים במלון אומנם התקבלה מפאת חוסר מקום באקווה סאן, אך התבררה כמתבקשת וכזו שאמליץ עליה גם לאחרים. בתכלס, מספיק רק לילה אחד להתאפס על החיים, להנות ממקלחת נורמלית ולישון במיטה של מלכים, אבל ב-350- 400 שקל ללילה, אפשר לבלות שם גם כמה ימים. מה שכן, קחו בחשבון שאין הרבה מה לעשות או איפה לאכול באזור, ובעוד שכשנמצאים במוד "סיני על החוף" חוסר המעשה לגמרי מתקבל, כשמגיעים למלון צריך לקחת בחשבון שהמוד משתנה, ורוצים קצת יותר, אז שנו על החוף כמה ימים וקנחו בלילה אחד במלון, ולו רק כדי להתקלח, לישון על מזרן ולסיים את המסע כמו נסיכה.

bayview חדר. שנטי גדרון, שנטי גדרון
ערה?/שנטי גדרון, שנטי גדרון

נסיכה, תני לנו לייק בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully