מייגן מרקל יום הזיכרון. GettyImages
GettyImages

לכלוכי הכס: למה מייגן מרקל לא סובלת את המשפחה שלה

19.12.2018 / 7:15

כי הם לא משהו, בלשון המעטה. אבא שלה ושני חצאי האחים, קצת שנויים במחלוקת. וב"שנויים במחלוקת" אני מתכוונת, חבורה של מטומטמים. לא סתם אמא שלה היא היחידה מהמשפחה שהיתה בחתונה המלכותית, תאמינו לי

אני לא יכולה להגיד שאני עוקבת בדריכות אחרי מעללי המשפחה המלכותית, אבל בואו נגיד שאין לי הרבה ברירה אלא לדעת מה קורה שם. לא חושבת שהיה יום אחד שבו מייגן לא כיכבה בכותרת אחת לפחות.

פעם המסכנה השאירה פתק על שמלה, פעם אחרת היא חלצה נעל, רחמנא ליצלן, ולאחרונה היא רבה עם קייט. יש משהו מאד משעשע בטלנובלה המלכותית הזאת, חייבים להודות.

כל שניה קורה משהו, והדבר האחרון הוא שאבא שלה התראיין בטלוויזיה והתבכיין שמייגן לא בקשר איתו למרות שהוא מסמס לה כל יום. בטלוויזיה! כן, הוא איש פתאטי, מה לעשות, בכלל, כולם שם לא משהו, ואם לשפוט לפי המהלכים שלה מולם, היא לא סובלת אותם, ולגמרי אפשר להבין למה:

כי הם רודפי תהילה חסרי בושה

נראה לי שאפשר להגיד את זה בביטחון רב בשלב זה. מתחילת ההיכרות שלנו עם תומאס מרקל, הוא איכשהו כל הזמן מתראין בטלויזיה בקשר לבת המפורסמת שלו. למה? כי הוא יכול. וגם כשאסור לו, הוא פשוט לא יכול להתאפק. הדחף הכפייתי שלו ללכת לעבר המקרופונים והמצלמות כסומא, גרם לו להרבה מאד צרות.

השבוע, כאמור, הוא התראיין לטלויזיה הבריטית כדי לעשות קצת כותרות במסווה של "אני מתגעגע לבת שלי, קריסמס עכשיו, אני לא מבין למה היא לא בקשר". התכווצתי בכסא כשצפיתי באשפה הזאת, גם כי חזיתי באחד הראיונות הכי פתאטיים שיצא לי לראות, כולל דיאלוגים ב"יפה והחנון", וגם כי כל כך ברור שהדבר האחרון שמעניין אותו זה להיות איתה בקשר. אני מוכנה לתת את הטחול שלי אם הוא התייחס אליה לפני שהיה שווה לא להתייחס אליה. וב"שווה" אני מתכוונת כסף, תהילה, פרסום ועושר.

האב העצוב מתבכיין בטלוויזיה

כי הם חבורה של עאמות

כחוט השני עוברת במשפחה הזאת תכונה אחת עיקרית - הם כל הזמן לא מבינים משהו, ומסתובבים עם הגרסה האנושית של פרצוף של כלב מתפלא - ראש על הצד ומבט משתומם בעיניים. תומאס ג'וניור האח 'לא הבין למה לא הזמינו אותו לחתונה', תומאס סניור האבא 'לא מבין למה היא לא בקשר איתו', האחות 'לא מבינה' שללכלך על אחותה בראיונות טלוויזיה זו לא דרך טובה להיות מוזמנת לחצר המלך. אז אני אסביר.

מעבר לזה שהם רחוקים מלהיות ייצוגיים, שלא לאמר מביכים, גם לא נראה לי שהנטייה לפשל ולעשות פאדיחות איומות מתחילה פתאום ביום בהיר אחד. הבנה בסיסית של נפש האדם מרמזת שנטייה הנ"ל היתה קיימת שם מאז ומתמיד, ושמייגן המסכנה נאלצה, מתוך הישרדותיות גרידא, להתרחק מתאונת הרכבת שנקראת המשפחה שלה, כי בתור שחקנית הוליוודית את חייבת טיפה פאסון, ובתור הדוכסית מסאסקס, על אחת כמה וכמה. נראה לי כמו סיבה מאד סבירה לנתק קשרים. אז מה אם יש שם קשר דם. קשר דם זה לא אומר שחייבים להמשיך להסתובב עם חבורה של פצועים.

עוד באותו נושא

לא תאמינו מה עשתה אושיית האינסטגרם דניאל לוי עם תחתונית

לכתבה המלאה
תומאס מרקל. מתוך Good Morning Britain ITV, צילום מסך
'אבל עוד מעט קריסמס ואנחנו משפחה' תומאס מרקל מנסה את מזלו עם משפטים שלמד ב"מוצאים את נמו"/צילום מסך, מתוך Good Morning Britain ITV

בגלל הקנאה וחוסר הפרגון

זה אשכרה סיפור סינדרלה, רק עם רד-נקים. אחיה, גם לו קוראים תומאס (כן, ג'וניור, ככה זה בטריילרים) גם חובב פרסום, וגם הוא בכיין מקצועי, סיפר בראיון שמייגן מתעלמת ממנו כבר מרגע שהגיעה להוליווד. כן, כמו שילד בן ארבע מדבר, רק שכאן מדובר במיכלית צ'יזבורגרים בת 53. גם ככה מייגן יותר יפה, יותר מוכשרת ויותר מוצלחת מהם, ועכשיו היא גם פגשה נסיך, קיבלה תואר דוכסות והיא האישה הכי מפורסמת בעולם. זה גמר אותם סופית.

כולם זוכרים כמובן את המכתב המרושע והשערורייתי שהוא שלח לנסיך לפני החתונה שבו היה כתוב פחות או יותר: "אל תתחתן עם אחותי, יא נסיך נעלה שכמוך, כי היא כלבה אנוכית ורעה והיא תהרוס את הארמון היפה שלך", ושלא נדבר בכלל על חצי אחותה, סמנתה, שהחליטה לביים תמונות פפרצי, מכרה אותן לצהובון, ונתפסה. ובכן, אלו בדיוק מסוג הדברים שגורמים לקשרים להתנתק ולאישורי כניסה לארמונות להתבטל, מה לעשות.

לייק בפייסבוק כבר עשית לנו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully