הדוכסית מייגן מרקל, הדוכסית קייט מידלטון, טורניר וימבלדון 2018. GettyImages
GettyImages

לכלוכי הכס: הסולחה המזויפת - מה באמת קורה בין מייגן לקייט

7.1.2019 / 8:00

השמועות על ריב הדוכסיות הגדול נרגעו. למה? כי מייגן מרקל וקייט מידלטון בילו את כריסטמס באותם 6000 מ"ר. סליחה, חמודות, עליי לא תעבדו: לכלוכי הכס

תגידו, האנגלים תמיד היו כל כך משוגעים בכל מה שקשור למשפחת המלוכה, או שזה חדש? זכור לי מתישהו שחשבתי שהבריטים הם עם מאופק ומלא הומור עצמי יבש וקלאסה - אבל לא - נתיניה הגאים של הממלכה המאוחדת הפכו מתישהו לטוקבקיסטים הנלהבים של הצהובון הסרוח בעולם, וכל היום והלילה רק מתעסקים במה שקורה בין כתלי הארמון הארכאי והמוזר הזה שהם מתעקשים להמשיך לשלם עליו.

לאחרונה הסיפור החם היה סביב שמועה שמייגן גרמה לקייט לבכות מתישהו עקב דרישותיה המוגזמות שקשורות לשמלה של שארלוט או איזה שיט כזה. הדרמה הזאת הסתיימה באירוע מדידה טראומטי של הנסיכה שארלוט (מסכנה, באמת, איזה חיים קשים יש לה) כמה שבועות לפני שמייגן באה בברית הנישואין עם בחיר ליבה.

רוצים עוד כאלה? תמצאו אותנו גם בפייסבוק ובאינסטגרם

מאז אותה תקרית הדוכסיות נמצאות לפי השמועות בסוג של "ריב" שכל עיתון בעולם מנסה לגלות את מקורו - עשרות ספקולציות עפות באוויר, השמועות נופחו מעבר לכל פרופורציה, וצוות היח"צ של הארמון חייב לעשות משהו.

אז מה הם עושים? מעלים את הרעיון המבריק הבא בישיבת החירום שכונסה לשם פתרון המשבר: כריסטמס הוא חג משפחתי, בואו נגרום לקייט ומייגן ללכת לצוד יחד ב-Boxing day, (יום הקופסאות. כן, זה דבר אמיתי), ואז נצלם אותן יחד כאילו הן מבלות בנעימים. זה בטח יסיים את השמועות על הריב אחת ולתמיד.

אהה, כן, בהנחה שכולם מטומטמים בעולם ואין להם מושג קלוש איך עובדת מערכת PR וספינים על סיפורים רכילותיים, זה יעבוד. תסלח לי מאד איש יח"צ שמנמן בעל גוון עור ורדרד, אולי יש אנשים שקונים את זה שהן פתאום מסתדרות כי שיש תמונה שלהן הורגות שכווי ביחד, אבל יש גם אנשים חכמים בעולם, כמוני, שרואים הרבה מאד סדרות עריכת דין, טונות של סדרות על משרדי פרסום, וכן - אפילו שתי עונות של "ניוז רום", וגם עונה אחת של "בלש אמיתי". אז עלי לא תצליח לעבוד עם צילומי הכריסטמס המבויימים שלך. הן אולי בילו יחד על אותו שטח, אבל השטח הזה היה בגודל 50 דונם, ולגמרי ואני מוכנה להתערב על הטחול שלי שהן נפגשו רק לחצי שעה של חיוכים מזוייפים ושתיית תה תחרותי לצורך הצילומים.

בתמונה: הנסיכה שארלוט, ששרדה בנס את המדידה הטראומתית

גם הקוסמו לא קנו את ההצגה הזאת, ופרסמו ידיעה שטוענת שמייגן ניסתה להימנע מלפגוש את קייט באותו יום - ותכל'ס לא משנה כמה תמונות שלהן משחקות פולו גמדי יפורסמו, ברור לי שהן לא אוהבות אחת את השניה ולא פלא בכלל. הסאן האנגלי הביאו " מומחית לשפת גוף" כדי לנתח תמונות של מייגן וקייט, שהגיעה למסקנה (הברורה מאליה), ש"הן פשוט אנשים מאד שונים". מה את סחה, מומחית. ממש צריך ללמוד באוקספורד כדי להסיק את המסקנה הזאת. ברור שהן שונות. איך לא יהיו? אחת בת אצולה, בקשר מעולה עם ההורים שלה, כל החיים שלה גדלה בידיעה שהעתיד שלה מתוכנן מראש ושהיא צריכה להישאר ראויה לו, והשניה שחקנית כושלת הוליוודית, גרושה, ממשפחה שבורה שגרה בפחונים, שלא מדברת עם אבא שלה, שאחיה שונא אותה ושאחותה נכנסה לרשימת המבוקשים של המשטרה לא מזמן.

עוד באותו נושא

לכלוכי הכס: למה מייגן מרקל לא סובלת את המשפחה שלה

לכתבה המלאה

ברור שהן רבות. הם מקנאות אחת בשניה. קייט מקנאה במייגן על זה שהיא הדבר החדש והנוצץ במשפחת המלוכה, ושכל ז'קט מחורבן שהיא מצטלמת איתו נמכר תוך חצי שעה, היא מקנאה בה על זה שהיא חופשייה, חזקה ופמיניסטית עם פוטנציאל לשיזוף מושלם. אבל גם מייגן מקנאה. היא מקנאה בקייט על הוותק שלה בעולם הזה שחדש לה, על הביטחון העצמי השקט שלה, שנובע מקשר מעולה עם המשפחה ומהעובדה שתמיד היה לה גב חזק, ביטחון שאין, ולעום לא יהיה למישהי שלא קיבלה אהבה יציבה בבית, ואי לכך היא תמיד תרגיש אאוטסיידרית בארמון הזה, לא משנה כמה מניירות הוליוודיות היא למדה לבצע בצורה מושלמת.

שתי הדוכסיות הן שתי פרסונות שונות כל כך, שבוודאות יהיו בינהן קצרים בתקשורת, וברור שיהיו מאוימות אחת מהשניה, אבל כל זה נובע רק מהעובדה שכל אחת רואה בשנייה משהו שהיא היתה רוצה שיהיה לה בעצמה.

אז לא היתה שום סולחה בכריסטמס, ולעניות דעתי הן נמצאות במצב יציב של מלחמה קרה, בגלל שהן מתחרות על אותה משבצת, ואני מנחשת שהן עוד יריבו, יתחרו, ויצטלמו באירועים רבים נוספים. אבל תנו להן כמה שנים והן יהפכו לחברות הכי טובות. כאילו, אם קייט מילדטון לא תתאשפז בבית חולים לחולי נפש מרוב איפוק או לחילופין תיקח שאט-גאן ותירה בכל דיירי האגף המערבי בארמון באקינגהם. כי גם זו אופציה ממש הגיונית. רק תזכרו איפה שמעתם את זה לראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully