מייגן מרקל. צילום מסך
צילום מסך

לכלוכי הכס: כשמייגן לא הוזמנה ליום ההולדת של קייט

16.1.2019 / 7:37

כן כן. שלום כתה א' בבית המלוכה. דמעות בגלל שמלות, שמועות על מעברי דירות, והכי בוטה - קייט לא הזמינה את מייגן ליומולדת שלה. מקווה שהיא לפחות קיבלה שקית הפתעה

הבלגן התחיל בזה שמייגן אמרה לקייט שהיא לא אוהבת איך שהבת שלה נראית בשמלת השושבינה (שהילדה מדדה לחתונה של מייגן), והדבר גרם לריב. הדבר הבא שקרה, שאולי אין בינו לבין הריב ההוא שום קשר (אבל נראה לי שקצת תמים לחשוב ככה) הוא שבמקום לעבור לגור היכן שתוכנן, קרוב מאד לוויליאם וקייט, מייגן והארי יעברו לגור בקוטג' במרחק של 40 ק"מ מהם.

ולא רק עם קייט היו לה היתקלויות - היא סירבה לחבוש כובע למרות שהמלכה ביקשה במפורש, למשל. היא לובשת שמלות עם כתפיות למרות שחוקי הארמון אומרים שלבנות המלוכה אסור לעולם לחשוף כתף. אגב, הן גם חייבות ללכת עם גרביים לפחות עד הירך, לא משנה מתי.

עוד מעשה של מרקל שהכה את הבריטים בתדהמה הוא שביקשה מבעלה שיוותר על הציד המסורתי של יום הכריסטמס. זה יום שבו בו הוא פוגש את אחיו ויורה בחיות, לשם הבהרה.

תוסיפו לזה את העובדה שהנסיך החל ללבוש בגדים מבדים שעונים על דרישות הקיימות ולנהל אורח חיים קצת טבעוני, וששלושה מאנשי הצוות של מייגן, כולל העוזרת האישית שלה התפטרו בזה אחר זה, ותקבלו את התוצאה הבאה: כינויי גנאי על מייגן החלו להיזרק לסטרטוספרה: "הדוכסית קושי", הם קוראים לה "מוניקה וצ'נדלר" (כי מוניקה שלטה בצ'אנדלר), והופה - קייט מידלטון לא הזמינה את מייגן ובעלה ליומולדת שלה.

אופס.

אם הם היו אנשים נורמליים הייתי אומרת שאולי מייגן היתה עסוקה, אתם יודעים, המסיבה נפלה על האיסוף של הילדים, היא נשארה מאוחר בעבודה כי הבוס שלה דוש, אבל כולנו יודעים שלא מדובר בזה. אמנם החגיגה היתה ארוחת יום ראשון עם כמה חברים קרובים, לא משהו המוני, אבל לא להזמין את אחיו של בעלה ואת אשתו הטרייה וההריונית זו לא מקריות.

אבל אף אחד לא היה עסוק, וההזמנה לא אבדה בדואר. מדובר בהצהרה קולנית ביותר, ומה שאני שומעת, בתרגום חופשי מאנגלית צחה הינו: "מייגן, אם את חושבת שאת תגיעי מהוליווד ותכשפי את הארי באמצעות הוגינה הקסומה שהוא חושב שיש לך ותעשי פה מה שאת רוצה - את מאד מאד טועה. נתנו לך כמה חודשי חסד כי את חצי שחורה ולא יודעת להתנהג, אבל מספיק. הגיע הזמן ליישר אותך. תתלבשי חם, מייגן, כי החורף הפעם באמת הגיע".

אני לא יודעת אם זה ברור מהטון, אבל לדעתי מייגן צודקת במליון אחוז.

קייט מידלטון מתנהגת כמו אישה מאויימת. לא עוזר הרבה שהיא גם מסורתית ומופנמת, ומייגן חתולת רחוב שלא מסתדרת עם סמכויות והגבלים. כמו למשל שאומרים לה מה מותר לה ומה אסור לה ללבוש, או מחייבים אותה ללכת לכל מקום עם צוות שומרי ראש. מדובר בפמיניסטית טבעונית שגדלה ללא גב משפחתי ופיתחה אישיות עצמאית, שאם יורשה לי לנחש, טיפה אלרגית לצייתנות המשעממת של קייט. איך מצפים ממנה לא להביע את דעתה? ולמה? כי הם חיים במאה החמישית לפני הספירה? אז היא אמרה לקייט שהשמלה של הילדה לא יפה. ביג פאקינג דיל. זו היתה החתונה שלה, היא היתה מעורבת בבחירת השמלה, בטח שאלו אותה והיא אמרה את דעתה. אז מה קרה? זו סיבה לבכות ולהיעלב? מה זה פה, ארמון המלכה או שעת ריכוז בגן מלכה?

אז כמה עובדים התפטרו. מי ישמע. יותר עובדים נשארו. ולגבי השמועות שקשה לעבוד איתה, יש גם טענות סותרות שאומרות שדווקא העובדים שלה ממש אוהבים אותה, שהיא נוחה ללמוד, נלהבת מתפקידה החדשים וכולי. אני חייבת להודות שזה נשמע כמו משהו שהדוברת שלה הכתיבה לעיתונאי, אבל עדיין, אם בשמועות עסקנן - גם זו שמועה ומגיע לה יחס שוויוני.

עוד באותו נושא

לכלוכי הכס: למה מייגן מרקל לא סובלת את המשפחה שלה

לכתבה המלאה

ולמה לעזאזל זו בעיה כשאשה טבעונית מבקשת מבעלה, האיש שהיא אוהבת, אבי ילדיה לעתיד הקרוב מאד, לוותר על הרג חיות בבוקר כריסטמס? סליחה, אם כבר ההלם שהממלכה לקתה בו הוא בעיה. והעובדה שהנוהל הזה עדיין קיים, הוא בעיה מאד מאד רצינית. לא רק שמייגן צודקת, אלא שגם ויליאם, במיוחד בתור יורש העצר, צריך להפסיק את הדבר המחריד הזה. אלא אם כן וויליאם והארי תקועים על אי בודד ומדברים לוילסון הכדורעף - אין שום הצדקה בעולם להמשיך את המסורת המבישה הזאת.

ולגבי הבגדים, אני הכי מבינה אותה בעולם - סוף סוף יש לפאשניסטה הזאת תקציבים בלתי מוגבלים לקניית בגדים והיא לא יכולה להשתולל כי הכובע הירקרק שהמלכה רוצה שהיא תחבוש נראה כמו פשטידת קישואים שנדבקה אליה חביתת ירק, ובשום אופן לא עובד עם שום שמלת הוט-קוטור שנתפרה במאה העשרים ואחת.

אי אפשר לקחת שחקנית הוליוודית שגרה בארצות הברית וניהלה אורח חיים עצמאי ובלוג אופנה ולצפות ממנה ללבוש את הבגדים המגוחכים האלה של הדודות ולכסות את הכתפיים כל הזמן, "כי זו המסורת" - כאילו המילה הזאת היא ההצדקה האולטימטיבית לכל אמונה והתנהגות. אז מה אם זו המסורת? אז זה בהכרח נכון לנצח? פעם המסורת היתה להקריב בתולה כדי שירד גשם. פעם המסורת בכלל לא היתה מאפשרת לנסיך מבית המלוכה להתחתן עם שחקנית אמריקאית גרושה ממשפחה שבורה.

מסכנה מייגן. אני אשכרה יכולה לדמיין אותה יושבת מתוסכלת על המיטה שלה ומנסה להבין איך למען השם קרה שלקראת גיל 40 היא הגיעה סופסוף לפוזיציה שבה אמור היה להיות לה הכוח לעשות משהו מועיל וכסף להוציא את זה לפועל ומצאה את עצמה חסרת אונים יותר מאי פעם, כשהאישה היחידה שאמורה להבין אותה, פונה כנגדה בגלל שמלה וכמה כתפיות.

והיא צודקת. הגיע הזמן שבית המלוכה הבריטי יפסיק להתעסק במסורות ישנות וחסרות משמעות ויתחיל כמה מסורות חדשות, כמו העברת מסרים חברתיים מדוייקים יותר לרוחה של תקופה, הגנה על בעלי חיים חסרי אונים, ואם לא קשה להם - גם קצת העצמת נשים. אולי הגיע הזמן שהם יקבלו שהעולם השתנה במקום לדדות מאירוע לאירוע כשסלסלות מקשטות את פדחתם ולמלמל בעיניים מרוקנות מהבעה "מסורת", "מסורת".

בואי לפייסבוק שלנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully