טיילור ובן זיני מתוך הקליפ. צילום מסך
צילום מסך

חוקי אך קריפי: הפרשי הגילאים שגרמו לנו להרים גבה

19.2.2019 / 16:55

עומר אדם יוצא עם בת 17, בן זיני וטיילור התחילו לצאת כשהיא היתה בת 14, ועוד סיפורי אהבה שהפרשי הגילאים בינהם טיפה מוגזמים - זה שזה חוקי לא אומר שזה לא קצת מצמרר

תופעת יו הפנר, או בעברית תופעת הגברים-שיוצאים-עם-נשים-צעירות, קיימת משחר הימים, ברוב הפעמים מיוצגת על ידי זוגות שמורכבים מגבר מבוגר ועשיר ואישה צעירה שנראית מעולה אבל לא אוהבת לשלם שכר דירה. התופעה הנ"ל בדרך כלל מתרחשת בגילאים מתקדמים יותר של הגברים, בסבב ב' או ג' שלהם, כשנמאס להם לנהל מערכות יחסים שגרתיות. דעתנו? זה לא גורם לאף אחד להיראות במיטבו, אבל יש בליבנו מקום גם לאהבה שאינה נורמטיבית.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

לאחרונה נבטו כמה זוגות בישראל, דווקא בשנות העשרים-שלושים שלהם, שיש בינהם הפרש גילאים שקצת גרם לנו להרים גבה - בן זיני וטיילור, או עומר אדם ושיראל טולדנו, זה נתן לנו השראה - אז הנה עוד כמה זוגות ג'וסיים מהשואו-ביז, שכשהם יצאו לאור העולם פיזית התמוטט. קבלו את Age Gap Love:

עומר אדם ושיראל טולדנו

עוד לא הספקנו לעכל את בשורת עומר אדם ויעל שלביה, וכבר התחוור לנו שלא רק שהנ"ל כבר לא ביחד, לעומר כבר יש גור-חברה חדשה. קוראים לה שיראל טולדנו, היא שכנה של משפחת אדם ממגדל היוקרה בו הם גרים, ואם לא די בזה, היא בת 17 וקצת והוא בן 25. היא שתי שניות מגיל ההסכמה, והוא, איך אומרים, כבר ראה עולם. מסתבר שהשניים היו ידידים במשך זמן ממושך, וכעת היחסים ביניהם התחממו. הם, כמובן, מכחישים זאת - אבל סטורי משותף ומתנות הדדיות לוולנטיינז לא עוזרים להם במיוחד במלאכה.

דונלד ומלניה טראמפ

בשנת 2005, נישא דונלד הצהבהב שלנו לבחירת ליבו, הכוכבנית היפה מלאניה, כשביניהם פער של לא פחות מעשרים וארבע שנים. כיום מלאניה בת 48 ודונלד בן 71, וכל השורה הזו לא נועדה אלא להשוויץ ביכולת המתמטית שלי, וגם ברצוני להמשיך ולבהות בגושי הקטיפה המצמררים שמלאניה קראה להם "שמלה". האם ידעתן שהילרי קלינטון הייתה בחתונה של טראמפ בזמנו? וידעתן שעוגת החתונה של הזוג עלתה 50,000 דולר? האם מטריד אתכן שלטראמפ היו רומנים מתוקשרים עם כוכבות פורנו מאז ושמלאניה תמיד נראית כאילו היא חושדת במשהו? ויתרנו על תמונה, בואו נמשיך לזוגיות הבאה.

עוד באותו נושא

אין מצב: למה לירן שטראובר ונטלי דדון לא יהיו ביחד

לכתבה המלאה

"דברים שאסור לעשות לא עשינו" אמרו שני כוכבי הנוער למצלמות, כשמעריציהם נהרו אל הטוקבקים ונערו את זעמם. "פדופיל!" קראו לבן זיני בן ה-21, "זנזונת!" הטיחו בטיילור בת ה-16 ועוד אי-אלו פרגונים נשלחו לזוג החדש, שהתגלה שיצאו זה עם זו כשכולנו חשבנו שהם סתם שני צעירים שמפיקים ביחד קליפים ליוטיוב בהם הם מתמזמזים בחשק. עם ישראל כנראה סלח, כי כיום זיני מככב באח הגדול ומתקדם יפה לעבר הגמר.

דמי מור ואשטון קוצ'ר

דמי מור ואשטון קוצ'ר. GettyImages
אשטון קוצ'ר ודמי מור/GettyImages

אוקיי, זה אולי יתסיס את אלו מכם שמעריצים באדיקות (ובצדק) את הזוגיות של קוצ'ר עם מילה קוניס המקסימה, הקו-סטארית שלו מ"מופע שנות השבעים". אבל יודעים משהו? כשאני הייתי נערה, כל מה שאנשים דיברו עליו זו העובדה שדמי מור יכולה להיות אמא של קוצ'ר, ויוצאת איתו,כשהיא בת 40 והוא בן 26. אנחנו מבינות אותה, שכן היינו יוצאות עם קוצ'ר גם אם היינו קבורות כשלד. זו היתה זוגיות מרשימה ולוהטת ורצופת ראיונות בהם העידו על אהבה עוצמתית, עד כדי כך שפעם השניים התפתו לעשות את זה במיטה בחנות לרהיטים. זה נגמר בבגידות מצד קוצ'ר, דיכאונות מצד מור, ועוד מאפיינים מקסימים של כל זוגיות ארוכה בהוליווד.

אסתי גינזבורג ועדי קייזמן

אסתי גינזבורג, עדי קייזמן. ניר פקין
אסתי גינזבורג ועדי קייזמן/ניר פקין

אסתי איפה-את-בשנים-האחרונות גינזבורג ועדי קייזמן נישאו לפני שבע שנים, כאשר אסתי הייתה בת 21 וקייזמן בן 38. דיי מהר אסתי רצתה להתמסד ולהקים עם איש העסקים משפחה. החתונה התרחשה כשנה וחצי אחרי תחילת הקשר, בבית פרטי, והוזמנו אליה קמצוץ סלבז שהתגאו להיבחר אקסלוסיבית. עשרים שנה לפני כן, קייזמן אמר בראיון שהוא מעדיף נשים גדולות ממנו; אבל דיי מהר אחרי גירושיו מעפרה שטראוס, שאכן הייתה מבוגרת ממנו ב-12 שנה, הוא צבר פער הפוך, של 17 שנים עם גינזבורג. מה? דברים משתנים!

מדונה וברהים זייבט

מדונה. צילום מסך
מדונה וברהים זייבט/צילום מסך

זוכרים? היא - מלכת הפופ הכי בלתי-מעורערת בהיסטוריה, הייתה אז בת 53, והוא רקדן במופע שלה, מוסלמי עם בטן בנויה לתלפיות, היה בן כ-24. רוצה המדור לצעוק השמיימה: מה הלו"ז? במשך כמה שנים הם ניהלו זוגיות כשכולנו גלגלנו עיניים וחיכינו שהשטות הזו תיגמר. הם אפילו ביקרו בארץ ביחד, ונודעו בכללי כזוג דביקי שאוהב להתנשק מול המצלמה. ובאמת, אחרי הפרידה האיומה ששברה את לב המלכה האם, מדונה אמרה שהיא הרגישה מנוצלת. ברהים טען שהוריו לחצו על הפרידה, מטעמי דת. אנחנו טוענות שזה היה יותר מועד לכישלון מלהכין חביתה בעיניים עצומות. תודה.

דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו

דניאלה פיק. ספלאש
הכלה של טרנטינו/ספלאש

ונסיים את הרשימה עם הבשורה היחידה שגרמה לי לשבת במיטה, ולשאול את עצמי מה אני יודעת על החיים. בעולם שבו הבמאי הנערץ עלי, טרנטינו, 55, ודניאלה פיק שלא משנה בת כמה היא (אבל 35) התחתנו. אין לי שום דבר נגדה אבל זה יותר אקראי מלכתוב פתאום "גויאבה". יש מה להוסיף? אני חוששת שלא.

גויאבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully