מגי אזרזר, קותי סבג. רפי דלויה, איציק בירן,
רפי דלויה, איציק בירן

מה היא עושה איתו? סוד הזוגיות של מגי אזרזר וקותי סבג

דב גרגור

20.2.2019 / 13:34

מרגע שהתגלה לנו שקותי סבג, הזוכה באח הגדול עונה 4, ומגי אזרזר, השחקנית זוכת פרס האקדמיה והדמות האהובה מהסדרה "חברות" מאורסים, כולנו שואלים את עצמנו, איפה החיבור, או יותר נכון, מה היא עושה איתו. דב גרגור, מומחה לנומרולוגיה, פורש בפניכן את התשובות

כאשר נומרולוגים בודקים זוגיות בין שני אנשים, הם מתייחסים בתחילת התהליך לכל מפה אינדיבידואלית בנפרד, ורק בשלב השני מתבצעת השוואה של שתי המפות. הניתוח כולל את סיכום ובדיקת תאריכי הלידה הלועזיים והעבריים, וסיכום וניתוח של סכום האותיות בשמותיהם. כל אלה יחד נותנים לנו תמונה שלמה של הזוגיות ועתידה.

לפי המפה שלה, מגי הינה אישה סופר עצמאית ואנרגטית, ומאד וורבלית מאד ובעלת שאיפות מרחיקות לכת הנוגעות להעברת מסרים מתקנים וחינוכיים לעולם דרך האומנות שלה. מדובר בבחורה מאד משפחתית וחברית, שלמעשה תמיד משמשת כאשת משאבי אנוש של סביבתה הקרובה - פסיכולוגית בנשמתה ויועצת לכל חבריה. היא דעתנית ואנליטית, ולכן על כל בעיה או נושא תמיד יהיה לה מה לאמר, ולעיתים קרובות זה גם מועיל. מדובר במישהי שקשה לה לקבל הוראות, אבל לקותי היא מרשה להגיד לה הכל.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר דגמת?

קותי סבג הוא איש שקט בחייו הפרטיים - שתקן עם פאנץ' - הוא יכול להיות נוכח בשיחה ולא לאמר מילה במשך עשר דקות, ואז בסוף, להיכנס עם סיכום ענייני ומוחץ או בדיחה שסוגרת את הנושא. מילותיו נאמרות בצורה ישירה וללא סינון, ולכן הן מדוייקות ונוגעות. מדובר באדם ישר וישיר שלא עושה מניפולציות. פיו וליבו תמיד שווים, דבר שיכול לדחוף לזוגתו מראה מול הפנים ולהאיץ אותה להתמודד עם האמת הפנימית שלה. המזל "רודף" אותו בזכות צניעותו, מבלי שיצטרך לעבוד קשה מדי, ונדמה שהכל בחייו מסתדר בדקה התשעים. הוא יצירתי ורומנטי, שהוא חי בעולם פרטי משל עצמו.

מבחינת המפה הנומרולוגית שלהם מגי וקותי נמצאים בשנה של שינויים. שינויים יכולים להיות בכל מיני תחומים, אבל אצל שניהם השנה הזאת ספציפית מקושרת לנושאי כגון בית, זוגיות וילדים ושותפויות בעבודה. שנת 2019 היא שנת חתונתם, לפי המפה וטוב יעשו אם יחליטו שעד סוף השנה ייכנסו להריון כי השנה הוא העיתוי המתאים ביותר.

הרצונות הזוגיים שלהם דומים ומסונכרנים היטב. השילוב בין עולם המשחק שמגי חיה אותו, לבין משחק החיים שקותי שוחה בו, נותן לכל אחד מהם פרספקטיבה שחסרה לו, ורובד נוסף של הבנה ומימוש שלא היו זמינים להם לחוד. למגי יש צורך עז במסגרת משפחתית וילדים, ואילו קותי זקוק לתחושת השייכות שהוא מקבל מהזוגיות הזאת, מה שנותן לו שלווה נפשית ושקט, ופנאי מנטאלי להשלים חוסרים שנוצרו בעבר, לאו דווקא אקדמיים, אלא יותר התפתחותיים.

הספרה 7 חוזרת במפה של שניהם, אצלה בשביל הגורל ואצלו בחודש הלידה, הספרה שבע מדברת על חיבור נשמות רוחני בינהם. הספרה 6, שמופיעה בתאריכים העבריים של שניהם, מדברת על חיבור משפחתי חזק, ומניתוח המספרים עולה שקותי רואה במגי דמות אם אשר דואגת, מכוונת, ומדריכה אותו. היא לעומת זאת, רואה בו מקור של יציבות ורוגע.

לאחר הנישואין מומלץ למגי להיקרא מגי אזאזר סבג - להוסיף, לא להחליף לגמרי את שם המשפחה שלה. כוחן של האותיות בשילוב הזה ייתן חיזוק נוסף לזוגיותם. בנוסף, עבור מגי הכניסה הרשמית לזוגיות ולאימהות יוצרת חלון הזדמנויות שנותן עיתוי טוב לפריצה אומנותית ברמה בנלאומית, זו תהיה הזדמנות לשינויים בקריירה ולפרסום עולמי. נא לא להתבלבל בעקבות כל התהיות "מה הם עושים יחד?", כי שניהם אנשים מאד אינטליגנטים ואינטואיטיביים, שונים במהותם אך שווים באיכותם. צפויה להם זוגיות טובה ולפי המפה יוולדו להם 3 ילדים. קותי יהיה המטפל העיקרי ובכך יאפשר למגי התקדמות מקצועית.

שיהיה להם במזל!

ליצירת קשר עם דב גרגור נומרולוג מומחה, בטלפון באתר, או בפייסבוק

עוד באותו נושא

בדרך להריון שני? תאריך החזרה של בן אל תבורי ואורטל עמר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully