אסף גורן אייל ברקובר. ניר פקין, צילום מסך מתוך הישרדות ערוץ 13, מערכת Sheee
מערכת Sheee/ניר פקין, צילום מסך מתוך הישרדות ערוץ 13

מה משותף לאסף גורן, אייל ברקובר וג'וזי זירה? תכירו - הגבר החדש

14.4.2019 / 8:30

בזמן שלא שמנו לב המטרוסקסואל התיישן, והוא כבר מזמן לא הגבר החדש. כיום קיים זן חדש של גברים, ששורצים בעיקר באינסטגרם, וניזונים מלייקים. הכירי את הגבר החדש חדש

העולם הולך ומתפתח, והדמות של הגבר גבר כבר מזמן קיבלה תפניות ואינטרפטציות חדשות. המודל הגברי והנחשק הוא לא רק הבחור הגדול והמחוספס עם השערות בחזה. כבר באמצע שנות ה-90 התוודאנו לגבר המטרוסקסואל, ששינה את חוקי המשחק בכל הנוגע לגבריות. את המונח קבע העיתונאי הבריטי מארק סימפסון, כשהתייחס לדיוויד בקהאם, ונראה מישהי שטוענת שהוא לא גבר שבגברים. המונח מטרוסקסואל מורכב מהמילים "הטרוסקסואל" ו"מטרופוליטן", ולמעשה מתייחס לגברים עירוניים, סטרייטים עם המון מודעות לטיפוח ואופנה, בניגוד למה שהיה נהוג עד כה לצפות מגבר. אז קראו לזה "הגבר החדש", היום אנחנו כבר לגמרי אובר איט. סבבה, הבנו, אתם עושים גבות.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית? זה הזמן!

אחרי זה הגיע הגבר שמחובר לצד הנשי. הוא מרשה לעצמו לבכות, הוא רגיש, הוא פגיע. הוא כותב למגירה, והוא לא מפחד להתמודד עם הרגשות שלו. שוב, לא מדובר על גייז (בהכרח), אלא על גברים שפשוט לא מפחדים לבכות כשצריך (ולפעמים גם שלא ממש חייבים).

כיום אפשר כבר להכריז שקם זן חדש של גברים שאנחנו עוד מנסות להתרגל אליו - הגבר האינסטה-סקסואל. הגברים האינסטסקסואלים, כשמם כן הם, יצירים של המדיה וחיים בעיקר באינסטגרם, אך החלו לחלוש גם על הפריים-טיים, ולהציף את התודעה. כך תזהי אם הגבר שלפנייך הוא אינסטה-סקסואל, ומה זה אומר בדיוק.

אסף גורן, הפוסטר-בוי של האינסטה-סקסואל

מרחב מחייה

אינסטגרם ותוכניות ריאליטי. טוב, שמו די מדבר בעד עצמו. הגבר האינסטסקסואל נולד מתרבות האינסטגרם, ממש כמו דוגמניות אינסטגרם למיניהם - אתן יודעות, כאלה שאם יקרוס האינסטגרם יהיו רעבות ללחם מהסיבות הרגילות, ולא מדיאטת כסאח. אם תחפצו למצוא את האינסטה-סקסואל מעבר לתחומי המחייה הרגילים שלו, אם התמזל מזלו, כנראה תמצאו אותו בריאליטי פריים טיים בתוכניות כמו האח הגדול (מה קורה, אסף גורן) או הישרדות (אהלן אהלן, אייל ברקובר וג'וזי זירה)

מטרה בחיים

וי כחול, כמובן. הדבר שהכי מחרמן את האינסטה-סקסואל הוא לייקים, וכמובן עוקבים. אני די בטוחה שהוא משתמש בפרופיל האינסטגרם האישי שלו בתור חומר פורנוגרפי, וזה עוד לפני שהוא גולל לתמונות. החיים של האינסטה-סקסואל פשוטים למדי, כי מה שהכי משנה לו הוא כמה עוקבים נוספו לו או כמה לייקים קיבלה כל תמונה. מיטיבי הלכת גם יספרו את התגובות.

עוד באותו נושא

"הוא ממש נבהל מעוצמת הגמירה שלי": הסדנה שאת חייבת לעבור

לכתבה המלאה

שימו לב לוי הכחול. כי זה ההישג שהוא הכי גאה בו

בילויים ופנאי

את רוב שעות הפנאי שלו מבלה האינסטה-סקסואל בפעילויות שיעזרו לו להשביח את האינסטגרם שלו, כלומר - השקות. בהשקות הוא זוכה להתחכך בסלבס ברמתו ומעלה, מה שרק יכול להעלות את המנדט. כשהוא לא בהשקות, הוא בודק את הבר הכי נחשב כרגע, או את מסעדת השף שנפתחה לפני דקה. האוכל, כמובן, חייב להצטלם טוב (גם אם בסופו של דבר הוא לא יאכל על ידי האינסטה-סקסואל (כי האוכל מצטלם הרבה פחות טוב כשהוא הופך לאחוזי שומן מיותרים. ברור שהוא לא משלם.

שגרת טיפוח

יש שגרת טיפוח, אז זה כבר מבאס, אבל תראו, גוף כזה לא בונים מלשבת עם ספה מול בינג' נטפליקס עם חבילה של דוריטוס חמוץ מתוק ביד אחד וחבילה של שוקולד אגוזים ביד השניה (מניסיון). אבל שגרת הטיפוח של האינסטה-סקסואל כוללת הרבה יותר מאימון-שניים בשבוע. מלבד משטר אימונים לשמירה על הפיגורה, יש צורך בתחזוקת השיער (אף אחד לא קם בבוקר עם פריזורה כזאת) וקרמים כדי לשמור על הוודג' צעיר ורענן. בדומה לגבר המטרוסקסואל, אם הוא טרם פצח בסדרת הסרת שיער בלייזר, הוא כנראה מגלח. כן, כמובן שגם שם.

איפה איפה איפה איפה איפה החולצה?

כסות ומלבושים

מכנסיים ונעליים. סוג הגברים הזה נוהג להצטלם בעיקר בלי חולצה, שכן הבטן מסותתת להפליא, עד כדי אופציה לשחק שח-מט על הקוביות (אבל לא איתו נשמה, לא איתו). לא משנה איפה התמונה מצטלמת, בין אם בחוף הים, במקלחת או סתם בגינה עם הכלב. אגב, לא משנה גם אם שיא החורף או אם יש לו בדיוק חיידק טורף. האינסטה-סקסואל כה נפעם מגופו שלו, שקשה מאוד למצוא אותו לובש חולצה בסיטואציה כלשהי.

כסף

הגבר האינסטה-סקסואלי אמנם חי כמו אדם עשיר (או לפחות כך זה נראה), כשלמעשה אין לו גרוש על התחת. אז איך כל הטוב הזה מתאפשר? כאן נכנסים משרדי היח"צ לתמונה. כשיש גוף טוב, פנים נהדרות ועוקבים בשפע, המתנות מהיח"צ פשוט יגיעו מעצמן (ואם אתה מספיק מוכר, אולי אפילו בתוספת תשלום נחמדה). כל מה שהגבר צריך לעשות זה איזה סטורי קטן, להוסיף מנשן והופ! יש לך דייסון חדש, או מלון, או בגדים. מכנסיים, כלומר. החולצות עדיין עם תג המחיר בארון.

במחשבות על העתיד...

טווח גילאים - מילניאל

כמו סיפוקים מיידיים, חוסר רצון להתאמץ ומיילי סיירוס, גם האינסטה-סקסואל שייך לדור המילניאל. אתם יודעים, כאלה שנולדו בין 1980-2000, והבודי שלהם עדיין טרי מספיק כדי להשוויץ בו כהוגן. אין ספק שהדבר המעניין ביותר יהיה לראות את האינסטה-סקסואל מתבגר. האם גם כשששת הקוביות בבטן יהפכו לעיגול אחד גדול עדיין נוכל לראות אותו פושט בגדיו חדשות לבקרים? לאיזה מקצוע יפנה אז, ועד איזה גיל יתחזק חשבון אינסטגרם? נותר רק לחכות ולראות.

מבנה נפשי

רגישי, כזה. לאינסטה-סקסואל חשוב להראות לעולם שמעבר לכך שיש בו יותר מפרצוף יפה וגוף מהרס, הוא גם בחור רגישי. זה כמו רגיש, אבל כזה שממש מתאמץ להראות את זה. איך זה יבוא לידי ביטוי? על ידי פוסטים משתפכים באינסטגרם, הבעת פנים נוגה, העלאת תמונה עם חיית המחמד או מהילדות, כדי להראות שהוא עדיין ילד של אמא שאוהב לאהוב. אם זה לא ימיס אתכן, הוא גם משתתף במחאה הטרנדית האינסטגרמית נגד אלימות בנשים מוכות קטועות גפיים מבלארוס. אגבל רק אם יש לה האש-טאג.

תראו אותו. כל כך רגישי ועצובי. ובלי חולצה

העדפה מינית

האינסטה-סקסואל הכי נמשך לפרסום, אז מן הסתם המיניות שלו גם היא תועלנית, בעיקר. הוא מקיף את עצמו באנשים שיכולים להועיל לו או לשדרג את תדמיתו, וזה כולל הנשים שהוא יוצא איתן. תבינו, בנות - אתן רק כלי שמשרת את האינסטה-סקסואל בדרך לבניית תדמית נחשקת יותר. הבחור הזה לא מתאמץ למצוא חן בעיני המין השני (או הראשון, או השלישי), כי הוא מאוהב אך ורק בעצמו ובגופו. אבל אם את אדם שעשוי להועיל לו, (את מפורסמת, עשירה או שיש לך גוף הורס שמצטלם נהדר) ובמקרה ממין נקבה - אז זכית בבחור, וזה לא משנה אם את בחורה, בחור או פודל. ובתכל'ס, כמה נשים יכולות להגיד באמת ובתמים שזה ממש עושה להן את זה לראות גבר שכל המטרה שלו בחיים זה לייקים? חוץ מזה שהוא עומד מול המראה יותר מכל אישה אבר, וגם זה לא ממש עושה לנו את זה. היתרון העיקרי שלו הוא שהוא חוסך זמן התפשטות, כי הוא כבר מגיע ערום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully