זוג מתחבק ושותה יין. ShutterStock
ShutterStock

כן הצעצוע שלך: שירי הסקס הכי טובים באירוויזיון 2019

17.5.2019 / 13:15

נכון, אני לא הצעצוע שלך, רוב הזמן זה נכון, אבל יש רגעים שההיפך עובד כל כך טוב - למשל במיטה. להלן כמה משירי האירוויזיון שיכולים לשמש פסקול מצוין לרגעים אינטימיים

נכון, not your toy נשמע יותר פוליטיקלי קורקט ומעצים, ומאד משכנע, במיוחד שהשיר הזה הביא לנו את הניצחון המרגש באירוויזיון בשנה שעברה. וזה גם נכון, רוב הזמן. חוץ מאשר כשזה לא נכון. למשל במיטה. שירי האירוויזיון לא בדיוק ידועים באיכותם המוזיקלית המדהימה,

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אבל השנה יש ביניהם כמה שירים לא רעים בכלל, שאת חלקם נהנה לשמוע גם כשהתחרות תסתיים, בעיקר ברגעים מסויימים. סקס למשל, הוא תירוץ מעולה למוזיקת רקע קיטשית - אספנו חמישה כאלה שמתאימים לסוגים שונים של בילוי אירוטי:

Arcade - סקס רומנטי של חזרה לאקס

אם כבר מדברים על רומנטיקה, השיר הכי רומנטי שאי פעם שלחנו לאירוויזיון היה "הלילה", של 'הכל עובר חביבי'. תקשיבו למילים: "הלילה, יהיה זה, שבו נאמר, ללא מילים, ללא צלילים, נאמר דברים של אהבה". אמנם השיר הגיע רק למקום השביעי, אבל ממתי לשופטי אירוויזיון יש הבנה מינימלית במוזיקה? האירוויזיון הוא חיה מוזיקלית לגמרי אחרת, עם פרמטרים משלו. בכל מקרה גם השיר ההולנדי בביצועו של דאנקן לורנס הוא סופר רומנטי. הוא מדבר על שברון לב, על כך שלאהוב מישהו מסוים זה לפעמים משחק שההפסד בו ידוע מראש - מתאר הרבה מערכות יחסים עם אקסים מיתולוגיים, לא? זהו שיר געגועים קלאסי, שבא הכי טוב בסקס עם האקס, אחרי חודשים, או אפילו שנים שלא הייתם יחד. לא משנה אם אתם חוזרים או שזה אירוע חד פעמי, זה הפסקול המרגש שישדרג לכם את הרקע.

Storm - סקס של יום נישואים

השיר האסטוני הזה והאיש הרוחני ששר אותו (עושה מדיטציה פעמיים ביום, נו), שניהם נעימים ומנחמים. השיר לא מרגש מדי, לא קצבי מדי, ויכול לעבוד מצוין כשיר רקע גם לסשן סריגה. זהו שיר שמילותיו מדברות על אהבה וביטחון, ויש לו וייב של ראייה לאחור, סיכומי חיים ופלוסופיה בגרוש. אז זה שיר אהבה, אבל אהבה ותיקה ורגועה - זה כבר לא השלב של פרפרים בבטן ותשוקה מטורפת שמתפרצת, אלא הרבה הרבה שלבים אחרי - מתאים לסקס של יום נישואים 20 של זוג שעבר כבר את כל התלאות ושרד בהצלחה. זה שיר אופטימי ומרים, לסקס נמרץ אבל לא מדי, לא אתלטי ולא קולני. בכל זאת, הנכדים עוד מעט מגיעים לארוחת הערב.

עוד באותו נושא

פמיניסטית או לא? מה אנחנו באמת יודעים על דיוות הפופ

לכתבה המלאה

Truth - סקס חד פעמי עם מישהו מהטינדר

השיר המעולה של אזרבייג'ן עושה כמה דברים. קודם כל, מרים למצב רוח טוב, כזה שמתאים ללילה של השתוללות, גם אם הוא קורה עם מישהו שפגשת לפני שעתיים ובניגוד לשיקול הדעת הרגיל שלך את כבר איתו במיטה. הוא קצבי אבל לא רועש, ומספק את הקתארזיס הדרוש. בקיצור, פס קול מעולה לסטוץ חד פעמי עם מישהו שאת שאת לא מכירה, בלי יותר מדי מחשבה קדימה. הוא קופצני במידה, קליט במידה, ושמו הוא "אמת" - תכל'ס אין אמיתי יותר מדחף מיני בריא ונטול שיפוט עצמי, כזה שגורם לך למצוא את עצמך במיטה עם החתיך ההורס (והקצת טיפש), ללילה אחד של סקס חייתי. שניכם יודעים שזה לא יימשך יותר מזה, וזה בסדר מבחינת כולם. GO GIRL

Too Late For Love - ריבאונד סקס

השיר השבדי הזה בביצועו של ג'ון לונדביק החמוד, מעבר לזה שהוא השיר הכי טוב השנה ומגיע לו לקחת את האירוויזיון, הוא שיר קלאסי לריבאונד. אפילו ריבאונד רע. וברע הכוונה לא לסקס גרוע, אלא לזה שאת לא באמת יכולה ליהנות ממנו עד הסוף. למה? כי לפני רגע וחצי נשבר לך הלב, ואת בדיוק יוצאת משלב הישיבה בבית בשילוב בכי וביסלי גריל (איכס), ואין מה לעשות, את לא ממש מאמינה כרגע שתוכלי לאהוב שוב. אז כרגע את במיטה עם בחור שאת לא בעניין שלו, ומזל, כי הוא דוש, הוא שיכור, ולא באמת אכפת לו ממך. מזל שגם לך לא אכפת ממנו או ממה שיקרה בינכם. השיר שואל האם מאוחר מדי לאהבה, אבל לא מכניס אותך לדיכאון - נהפוך הוא. הוא שיר אופטימי ומלא תקווה שגורם לך לרצות לזוז. זה מה שאת צריכה עכשיו - ריבאונד לניקוי הפלטה - ועם שיר רקע מעולה. לא באת ליהנות - באת כדי לשכוח. וזה עובד.

Hatari Hatrið Mun Sigra - סקס פטישיסטי ואורגיות לייט

להקת ה-BDSM האיסלנדית הביאה את היציאה של התחרות. שיר נורא ואיום לדעתנו, אבל בהחלט נועז, במיוחד לתחרות של שירים שנשמעים רובם כאילו נכשלו באודישן לדיסני על מתקתקות יתר. לא ברור בדיוק מה גרם להם לבחור את הלחן הזה דווקא, אבל בכל זאת, מדובר באיסלנד. אומרים שהקור משפיע על מצב הרוח. אף אחד לא צפה לו להגיע למקום גבוה בתחרות, אבל לסקס פטישיסטי הוא לגמרי מתאים. או בכלל, לאירועי סקס שקורים במרתפים אפלים - לאוהבי הז'אנר. המקצב הקשוח עם המילים המוזרות והוייב האגרסיבי שלו מתאים לבגדי לטקס, שוטים, תחפושות ודברים מוזרים שלא עשיתם אף פעם ואולי לא תעשו בחיים שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully