דונה וינברג. אתר רשמי
אתר רשמי

קריפ סיטי: המדריך המלא לסטוקרית המתחילה

27.5.2019 / 11:42

בליינד דייט? מה זה? לפגוש מישהו שלא ראית מעולם זה לא רק מנהג שאבד מן העולם אלא גם מטופש ולא אחראי. במיוחד כשיש מספיק דרכים לברר כמעט את כל מה שצריך על כל אחד. דונה וינברג מסבירה בדיוק איך

בדיוק כמו שהמושג בליינד דייט כבר לא קיים בעולמינו, גם המושג "סטוקינג" כבר איבד מחומרתו. הרי זה לא שאת עומדת ליד הבית שלו ומחכה שהוא יצא כדי לשפוך עליו דם וסת. את פשוט מחפשת אותו באינטרנט לפני הפגישה כדי לוודא שיהיו לך כמה שפחות הפתעות רעות. סטוקינג היא כבר מזמן לא מילת גנאי אלא כלי לגיטימי ויעיל. פספסת את הבחור מהמסיבה שכל הערב תכננת להתחיל איתו וכשחזרת מהשירותים הוא נעלם? או מה עם זה שיושב בבית קפה בשולחן ליד ולא מרים את המבט כדי להבין שאהבת חייו יושבת לידו? את יכולה למצוא אותם ברשת.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בתכל'ס כולנו סטוקריות ברגע האמת, ואם כבר כולן עושות את זה אז לפחות כדאי לדעת איך עושים את זה הכי נכון, כי הדבר הראשון שאת צריכה לעשות זה לבנות לו תיק לפני הדייט על סמך האינפורמציה הרבה שיש באינטרנט, תודה לאל, וכך תמזערי את הסיכוי שתצאי עם רוצח חתולים.

נו, הוא לא נראה רוצח סדרתי

פיייסבוק
מכירה את זה שאת מוצאת מישהו בפייסבוק אבל בגלל שאתם לא חברים אז יש לו רק תמונת פרופיל מ2006? אז הטריק הוא לכתוב recent photos of לפני השם שלו וזה אמור לתת לך עוד אינפורמציה קריטית לפני הדייט. רוצה לדעת מה הוא אוהב ואם יש לכם מכנה משותף? Pages liked by לפני השם שלו וזה עובד על אותו העיקרון. אם לא בשביל סיבה אחרת אז לפחות בשביל למצוא נושאי שיחה מעניינים לדייט שלכם. "אני ממש אוהבת את...(השלימי את החסר), די! גם אתה? איזה קטע."

אינסטגרם
בשביל להבין מי הבחור יותר לעומק, אני ממליצה לך לבדוק את האינסטגרם שלו. למה? כי זאת פלטפורמה יותר אישית מהפייסבוק, ושם הצד האישי יותר בא לידי ביטוי, בסטוריז תוכלי לפגוש את החברים שלו, לראות אותו בתנועה ולשמוע את הקול שלו. אלא אם יש לו פרופיל עסקי, תמצאי שם יותר סלפיז מרגעים פרטיים בחייו ותוכלי לזהות האם הוא מצחיק או מגניב או גנרי לחלוטין ולא שווה את הזמן שלך. באינסטגרם את יכולה לבדוק גם מי עוקב אחריו, אחרי מי הוא עוקב, למי הוא עושה לייק, וכולי. או שאולי אין לו פרופיל. שזה מעניין בפני עצמו...

ברור שיהיו לכם שיחות מדהימות. ישר רואים שהוא משורר

"אני לא קנאית"
סבבה, תמשיכי להגיד את זה, אולי זה בסוף יהיה נכון. כמובן שיש הרבה בחורים ממש טובים שיודעים איך לגרום לבחורה להרגיש ביטחון ולתת בו אמון אבל גם יש הרבה שלא ולפעמים אנחנו קצת חשדניות. לגיטימי. כשהוא אומר משהו אחד ואת חושבת משהו אחר, הדרך היחידה לברר את האמת היא לרגל. בתור התחלה פשפשי בסטוריז שלו ושל החברים שהוא אמר שהוא יצא איתם אתמול, כדי להבין מה באמת קרה שם ובאיזו שעה. אם הוא לא טיפש ששכח שהוא משקר וצילם את עצמו, כבר הרווחת, אבל אם משהו מרגיש לך פישי ולא נרגע אז אולי את פשוט צריכה לשחרר.

חבר של חברה של חבר של חברה
יצאת לבלות עם חברים ובמהלך הערב ראית בחור שלא כואב להסתכל עליו, העברתם כמה מבטים ואז הוא התקרב לכיוונך. את יושבת שם, מחכה שהוא ייגש ובסוף הוא בכלל בא לתת כיף לחבר שלו, שהוא חלק מהחבורה, ואז נעלם אל האופק. איך תמצאי אותו? תיכנסי לפייסבוק ותתחילי ממי שאת מכירה וכל ההקשרים הרלוונטיים לאותו הערב, מבטיחה לך שאם תחפרי בפרופילים של כולם בסוף תגיעי אליו. תתחילי בלהוסיף אותו בפייסבוק, אם הוא לא עושה מוב, תשלחי הודעה או תעשי לייק, כל דבר שימשוך את תשומת ליבו. ואל תיכנעי, הרבה בחורים לא חושבים אוטומטית שאת מתחילה איתם אז לפעמים צריך לתת להם רמז יותר עבה או להיות ישירה לגמרי. אם הוא לא פחדן, הוא יעריך את המאמץ שלך ויקח את זה משם.

עוד באותו נושא

עזבו, לא משנה: ביטולי החתונות המפורסמים בישראל

לכתבה המלאה

גם פרטנר לצפייה בסדרות פנטזיה בחורה צריכה

אטנדינג
פעם הייתי במסיבה בבית רומנו, והייתה הופעה כחלק מיום הסינטיסייזר הבינלאומי, מופע שקהל מסויים מגיע אליו, בעיקר מוזיקאים מגניבים. היה שם בחור אחד שקלטתי בזווית העין והעברנו כמה מבטים מביכים במשך הערב. יום אחרי התבאסתי על עצמי שלא הייתי יותר נגישה, ובמשך כמה ימים נשארתי עם המחשבה שאולי הוא היה יכול להיות האחד (לפחות האחד הבא לבינתיים..) אז נכנסתי לאיוונט בפייסבוק ועברתי על כל האטנדינג, אחד אחד בחנתי את תמונות הפרופיל ומצאתי אותו! כמובן שהוספתי אותו והצעתי לו להיפגש, הוא זכר אותי והוסיף שהוא תכנן למצוא אותי בעצמו אבל לא ידע איך. נפגשנו, היה לו קול מעצבן וריח רע מהפה אז שם זה נגמר, אבל העיקרון עדיין נכון.

גוגל
בל נשכח את גוגל הישן והטוב, שבו תוכלי, מיד אחרי שמצאת אותו ברשתות, להכניס את שמו המלא ולראות מה יוצא. זה קצת מלחיץ, אבל שווה. לפעמים תוכלי למצוא שם התכתבויות מעניינות שלו עם אנשים, למצוא את הבלוג הישן שהוא כבר לא מתחזק אבל כתב בו פעם, כשלא כולם הבינו שמה שמעלים לאויר נשאר שם לנצח, ובעיקר לראות אם אין עליו ידיעות מלחיצות או פסקי דין משונים שלא שייכים לבית הדין לתעבורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully