ישבנים. ShutterStock
ShutterStock

ניצחו את הרזון: אלה הישבנים ששינו את תפיסת העולם שלנו

2.6.2019 / 8:45

בשנים האחרונות הפך הישבן העסיסי לאחד הסמלים המזוהים והלגיטימיים ביותר בעולם האופנה וניצח לגמרי את הרזון החולני של פעם - הנה כמה מהישבנים, איך לאמר, הבולטים והאינסטגרמיים ביותר בעולם. לחצו על הקלפים וגלו - האם אתם מזהים את העכוזים?

בשנים האחרונות תעשיית האופנה משדרת תחושה של קלילות והפעם לא כי הדוגמניות נעשות רזות יותר. הסיבה היא החיבה המחודשת לישבנים גדולים ולמפורסמות האוחזות בהן. לא מעט מהן הופכות להיות מוזות של בתי אופנה רבים, למשל בית האופנה של טיירי מוגלר שיקם את עצמו וחזר לתודעה בזכות קים קרדשיאן שלבשה אותו לאירועים ואפילו למט גאלה האחרון בשמלה אייקונית שגרמה לכולנו לתהות האם הסירה את הצלעות.

אחרי הכרות עם המון סוגים שונים ומגוונים של גברים אני יכול להגיד בוודאות שגברים אוהבים תחת. ולא משנה איזה תחת. הוא יכול להיות מקומר כלפי הירכיים ומלא יותר בחלק התחתון, הוא יכול להיות עגול מלא וגבוה או מרובע כזה שעצמות האגן והירכיים נמצאים באותו הקו, הוא יכול להיות רחב בעצמות הירכיים, בקיצור, הבנתן, גברים אוהבים תחת. התחת מרגיע אותם ונותן להם את הביטחון והחום שחיפשו כל חייהם - הישבן מוסיף זוהר, בריאות וחיות ומרחיק את מי שלא נמצא במעגל הסגור של הישבנים.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

חוץ מזה, מסתבר שהמדע גם אוהב ישבנים גדולים. מחקר מאוניברסיטת אוקספורד חושף שנשים בעלות ישבן מוצק וגדול לא רק מושכות יותר גברים, אלא שרמת הכולסטרול שלהן נמוכה יותר כי הן מעכלות סוכר טוב יותר. בנוסף, הסיכוי שלהן לסבול מבעיות בלב נמוך יותר. המחקר, שנערך על סמך נתונים מ 16,000 נשים מצא שרמות ההורמון האחראי לוויסות המשקל, הוא בעל מאפיינים אנטי דלקתיים, מגן על כלי הדם, ואנטי סוכרתי, גבוהות יותר אצל נשים עם ישבן גדול יותר, ושרקמת השומן בישבן לוכדת את חלקיקי השומן הרע ובכך מונעת מחלות לב וכלי דם. אז נשים עם ישבן גדול לא רק שוות יותר הן גם חיות יותר, והרבה יותר טוב.

קים קרדשיאן-ווסט
מלכת הריאליטי הבלתי נגמר ואשת העסקים קים קרדשיאן ווסט אוחזת בישבן מפואר. ולא סתם, כזה שמבוטח ב-21,000,000 דולר. חשבו על זה, קים בלי תחת היא עוד בחורה יפה שאוהבת להצטלם לאינסטגרם. לכן לא סתם היא דואגת לטפח אותו עם מאמנת כושר פרטית שמגיעה אליה כל יום לאימוני מדרגות וכוח לחיטוב העכוז. התחת של קים הוא חלק בלתי נפרד מהצלחתה, ובעונה הראשונה של משפחת קרדשיאן, לפני שהכרנו את קים הכרנו את הישבן שלה. משפחתה הייתה נוהגת לכנות אותה Junk In The Trunk, אבל עם הזמן הג'אנק הזה הפך להיות שווה הרבה כסף.

ביונסה
הראשונה שהצהירה על כך שהיא אוהבת את הישבן שלה, וגם חתמה על כך בלהיט - המלכה הבלתי מעורערת ביונסה וזמרות הליווי שלה מלהקת הבנות דסטניז צ'יילד השיקו בשנת 2001 את השיר Bootylicious - מילה שהפכה מאז ועד היום למושג המתאר נשים אמתיות עם גוף נשי שגברים אוהבים. אצל ביונסה הישבן הוא רק עוד חלק מיופי והכישרון הגדול.

ריהאנה
חוץ מפרצוף יפה, שפתיים בצורת לב, עיניים כובשות וחיוך מהפנט גם הישבן של ריהאנה יפה. הוא לא דומיננטי מידי, הוא פשוט שם, עומד ויציב. ניתן לראות אותו במלוא הדרתו בחשבון האינסטגרם שלה בחופשות האקזוטיות הכוללות חוטיני, שאכטות, מים, פירות ואלכוהול ואיך לא, טוורקינג.

קלואי קרדשיאן
אחותה הקטנה של קים תמיד הייתה פלאס-סייז לכן אף פעם לא שמנו לב במיוחד לישבן שלה. בשנים האחרונות נכנסה למשטר דיאטה וספורט, השילה קילוגרמים רבים ממשקלה והציגה לראווה גוף חטוב עם ישבן גדול ועסיסי.

ג'יי לו
בת 49 ונראית כמו חלומן של המון בנות 20. היא מופיעה, חיה ובועטת, ומתפארת בישבן פלדה יפה ולא מוגזם או עשוי מידי, זה כנראה קשור לעובדה שהיא גם רקדנית המשקיעה לא מעט בטיפוח הגוף, וזה ניכר.

ניקי מינאז'
הראפרית הגדולה בעולם אוהבת את הישבן שלה. היא טורחת לדבר עליו במוסיקה שלה, (לא האיבר היחיד שהיא אוהבת לאזכר) וסגנון הלבוש שלה כמעט תמיד צמוד באיזור הישבן. ניקי מסתובבת בעולם בתחושה שיש לה את התחת הכי שווה בעולם, היא כמעט צודקת.

עוד באותו נושא

מדיה חרדתית: התמונות שעושות חשק לתקוע לעצמך מזלג בעין

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully