נטע ברזילי ובר רפאלי בחזרה לגמר אירוויזיון 2019 בתל אביב. ניב אהרונסון
ניב אהרונסון

תודה לך, נטע ברזילי: בזכותך פלאס-סייז חזר להיות סקסי

21.6.2019 / 8:37

מהפכת נטע ברזילי זלגה לתחומים רבים, אבל דימוי הגוף החיובי של נשים במידות גדולות עבר את השינוי הגדול ביותר, ובזמן קצר בכל פינה אפשר לראות נשים גדולות שחוגגות את גופן, ובהתאמה גם מתרבים מותגי הפלאס-סייז הטרנדיים

המהפך שחוללה נטע ברזילי גורם לכל הנשים במידות גדולות להביט שוב על עצמן במראה ולומר: מי אמר שאי אפשר להיות גדולה ולהיות נחשקת? מותג הפלאס סייז EDDIE, שהוקם על ידי המעצבות עדן וורד אייזיק, אם ובת, מלביש כוכבות גדולות כבר מזה זמן - מנטע ברזילי ועד שני קליין, ומציע פרטי אופנה אדג'יים, סקסיים ובועטים לבעלות מידות 46 ומעלה בלבד. הן כל כך מחויבות מטרה שלא תמצאו אצלן אפילו בגד אחד במידה קטנה יותר.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

המותג EDDIE נושא את שם החיבה שהעניקו לעדן חברותיה לצבא, ודבק בה עד היום, והוקם ממקום כאוב של נערה מתבגרת שאוהבת אופנה ומצאה עצמה נעלבת ובוכה אחרי כל סיבוב קניון עם חברותיה. בשעה שאלו היו חוזרות עם שקיות מלאות, עדן הייתה מגלה כל פעם מחדש שאין פרטי לבוש אופנתיים שעולים על מידותיה.

פרום פלאס סייז. לימור יערי,
שמלת אנה/לימור יערי

לאחר הצבא ולימודי עיצוב האופנה החליטה עדן שתעצב עבור בנות המידות הגדולות אופנה - לא ביגוד, לא עוד פיסות בד גדולות וחסרות צורה ורלוונטיות, כי אם פרטי אופנה סקסיים ונועזים המאפשרים לכל אישה מלאה להתלבש, לא להתחבא, ולחגוג את גופה ומידותיה.

אל המותג, לאחר שכבר צבר תאוצה ואהדה, הצטרפה האם ורד כמעצבת שותפה, והחליטה לסגור בהדרגה את מותג הביגוד בבעלותה לטובת עבודה משותפת עם בתה. לדבריה, "עדן יצרה משהו שלא היה קיים בשוק הישראלי: מעבר לעובדה שמדובר במותג שמיועד לבנות המידות הגדולות, היא עושה זאת בצורה שלא נעשתה קודם לכן. התלהבות של הלקוחות הייתה גדולה, ולא פלא -הן היו מגיעות אליה חסרות אונים ומיואשות, ולאחר המדידה פשוט אי אפשר להסביר את האושר והחיוך שעלו על פניהן. מדובר פה על פן נוסף של העבודה שהוא מרחיב לב, מהפכה של ממש, שרציתי להיות חלק ממנה".

פרום פלאס סייז. לימור יערי,
שמלת לורנה פייטים/לימור יערי

עדן: "פריטי המותג מאפשרים לאישה במידה גדולה סוף סוף לבחור. ניתן למצוא אצלנו שלל צבעים רבים ופרינטים, בגדים קלאסיים ועל זמניים כמו שמלה קטנה שחורה, שלצדם פריטים שמסונכרנים עם הטרנדים עונתיים".

הפקת האופנה הזו מוקדשת לכל בנות הפלאס סייז הכבר לא צריכות העצמה, עם שמלות שנגזרו במיוחד בשביל הנשף השנתי שאימצנו מאמריקה - שמלות פרום שלא מנסות להסתיר שום דבר. הפקה נוצצת, שמתכתבת עם התהילה שאופפת את חוגגי טקס הסיום.

עוד באותו נושא

צבעוניים, קלילים ובמחירים מעולים: השקות הקיץ שאהבנו

לכתבה המלאה
פרום פלאס סייז. לימור יערי,
שמלת סמנתה פייטים/לימור יערי

טווח מחירים: 399-800 שקל, להשיג ב-EDDIE, הכישור 1 תל אביב, ובאתר

צילום: לימור יערי
איפור: יהודה אבן צור למותג האיפור יוסי ביטון; שיער: עמית אברהם ל-The Studio; סטיילינג: נלי קוסטי; שמלות: מותג בגדי המעצבות EDDIE לפלאס סייז; נעליים: רשת קמדן אנד שוז; תכשיטים: BLOOM; שעונים: CASIO; דוגמניות: מעין שרייבר, חן ויינשטיין, לוטם אזולאי; צולם במלון ג'ייקוב סמואל בתל אביב (מרשת פרימה מלונות).

פרום פלאס סייז. לימור יערי,
שמלת בובי שחורה עם קשירה בכתפיים/לימור יערי
פרום פלאס סייז. לימור יערי,
שמלת סינדרלה/לימור יערי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully