מחשוף. ShutterStock
ShutterStock

לא לשכוח את הפטמות: 5 מקומות מגרים שאתם בטוח מפספסים

21.6.2019 / 23:50

מרוב שאנחנו רגילים להתעסק בהנאה המינית של האישה, אנחנו לגמרי מזניחים את הגברים, ולמשל מתעלמים לחלוטין מהפטמות שלהם - ברוח זו, קבלו 5 איזורים ארוגניים שאתם בטוח מפספסים

לא צריך לעשות סקס בשביל להכיר את אזורי הגירוי הנפוצים: הפה, אברי המין, פטמות אצל הנשים והתחת אצל הגברים (אל תנסו להתכחש לזה. לא חוויתם מין טוב אם לא הוכנסה לכם לפחות אצבע אחת לתחת). סקס טוב מכיל גירוי בכולם. סקס מדהים, מכיל אזורים ארוגניים שבכלל לא חשבתם לשלב, וחבל. הנה כמה רעיונות לפעם הבאה שאתם קופצים למיטה (או לכל מקום אחר, אנחנו לא שופטות), ועוד אחד שממש כדאי להימנע ממנו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

פטמות אצל גברים

ממש כמו שלא הייתם רוצות שיזניחו את שלכן, גם אל תדלגו על שלהם. אמנם אין להם פונקציה מוגדרת או תפקיד בגוף האדם אבל הם אחלה אזור גירוי, שיכול להעצים את האורגזמה של בן הזוג. מחקר שנעשה ב-2012 הראה כי 52% מהגברים דיווחו כי גירוי בפטמה גרם או הגביר את הגירוי המיני שלהם, ואם המדע אומר, אז לפחות חייבים לנסות. לא סגורה על איך לעשות את זה? קבלי: הפטמות הגבריות הן אזור ארוגני בדיוק כמו הפטמות שלך, אולי אפילו יותר, כיוון שהם לא רגילים למגע באזור הזה. לכן, כל דבר שיכול להיות נעים לך - יכול להיות ממש אחלה גם להם. תתחילי בללטף את החזה שלו, בלי לגעת בפטמות, ולאט לאט תתחילי לגעת גם בהן, עד שיווצר מגע מלא. את יכולה גם לנשוף עליהן קלות, לפני שאת נוגעת בהן עם הלשון, וכמובן ששילוב של גירוי פטמה עם מגע נוסף תמיד יעבוד יותר טוב. תזכרי- אל תעשה לפטמות חברך מה ששנוא עליך. אלא אם כן הוא מבקש.

אזיקים. ShutterStock
שורש כף היד. כן כן./ShutterStock

שורש כף היד

כן, ובמיוחד שורש כף היד הפנימי. בגלל שאנחנו לא רגילים למגע באזור הזה, החלק הפנימי של פרק כף היד יכול להיות אזור מאוד מגרה. קייט מק'קומבס, בעלת התואר בבריאות מינית, מספרת שזהו אזור מלא בעצבים. זוהי למעשה נקודת דופק, ואם חושבים על זה, הדופק הוא השלב הראשון של גירוי מיני. נכון, זה אולי אזור שעל-פניו לא נראה לנו הכי מיני בעולם (למרות שבואו: אזיקי פרווה, בושם על מפרק כף היד - הכל מאוד מיני), אבל בכל מקרה, אם תכננתן ללכת על זה, כדאי להתחיל בעדינות, כי בגלל העדינות של האיזור, זה יכול בקלות להפוך למעצבן. למעשה חלק מהעניין של האזור הזה, זו העובדה שהוא מאוד לא שגרתי. קחו איתו את הזמן ותעשו נסיונות - טיפ חשוב בכל מקרה.

עוד באותו נושא

הסקס לא להיט? זו הפעילות שכדאי לעשות יחד כדי לשפר אותו

לכתבה המלאה

הקרקפת

שזה מצחיק, בהתחשב בעובדה שהמילה "קרקפת" היא אחת המילים הפחות סקסיות בעברית, אחרי "לשלשת" ו"מס הכנסה". הקרקפת זה אזור ארוגני סופר מגרה, ואם חושבים על זה, זה היה כל הזמן הזה מתחת לאף שלנו. תחשבו על הפעם האחרונה שחפפו לכן את הראש כמו שצריך במספרה, או שעשיתם מסאז' שהגיע עד הקרקפת. פאקינג מטריף. יותר מזה, אתן זוכרות את המכשיר הזה שנראה כמו עכביש עם ידית, שמשתמשים בו על הקרקפת? זוכרות איך קראו לו? אורגזמטרון. ולא בכדי. אז קדימה, תתחברו לחתול הפנימי שלכם. אם אין לך את המכשיר המדובר, נסי לשחק בשיער של בן זוגך ולהעביר לו את הציפורניים על הקרקפת, תראי איך הוא זורם עם זה. סביר להניח שהוא יהנה מאוד, וסביר יותר אפילו הוא שאת תדרשי שהוא יעשה לך את אותו הדבר בחזרה. מיאו.

מסאז' קרקפת. ShutterStock
בכולנו מתחבא חתול מגרגר/ShutterStock

עצם הבריח

הוא לא רק אזור סופר סקסי ומושך, בעיקר אצל נשים, אלא שהוא גם אזור ארוגני במיוחד. בואו נתחיל מזה שזה אזור שמאוד קרוב לשדיים, ומגע עדין בעצם הבריח יכולה ליצור מצב של נוגע-לא-נוגע, מה שיכול לגרות עוד יותר ממגע ישיר בשדיים עצמם. זוכרות את הפורפליי כשרק התחלתן להתנסות מינית? איזה מרגש זה היה? אז זה משהו כזה. בלי קשר לקרבה לציצים, העור באזור עצם הבריח הוא סופר דק, מה שהופך את האזור לעוד יותר רגיש ומחרמן.

מאחורי הברך

או איך שאני אוהבת לקרוא לאזור הזה, באופן לא מחמיא במיוחד, השחי של הרגל. למה זה אזור כל כך ארוגני? פחות או יותר מאותן הסיבות שבגלל שורש כף היד הוא כזה - זהו אזור מלא בעצבים שכמעט ולא חווה מגע ביומיום. אם תחשבו על זה, יש סיכוי שחברה או קולגה יגעו לכן בקז'ואליות בברך, אבל מאחורי הברך? גם אלוהים לא מגיע לשם. מה גם שזה אזור שיכול להיות בדרך ל"אטרקציה המרכזית". בגלל שהוא לא באזור הכי נוח למגע כשאת שוכבת לצד או על הפרטנר, את יכולה להתחיל במעין מסאז', שיכלול ליטופים, דגדוגים ואפילו לחיצות, עד לקבלת הגירוי המתאים. יש להשתמש לפי הצורך או עד קבלת אורגזמה מפחידה (ורצוי ליטול בחושך מחמיא)

ליטופי נוצה. ShutterStock
מוזר, אבל עובד/ShutterStock

ותעזבו לנו את האוזניים בבקשה. תודה

יצא להן מיתוס של הדבר המיני ביקום, כאילו אם ילקקו אותן מספיק חזק אנחנו נגמור מהאוזן. אז זהו, שלא. יכול להיות שיש נשים וגברים שנהנים ממגע באוזן, אבל זה בהחלט לא מחייב. בייחוד כשמדובר בליקוקים - אם זו הפעם הראשונה שאתם מנסים את זה, מאוד מומלץ להתחיל בקטן, בקצה האוזן, ולראות איך הפרטנר מגיב, או אפילו לשאול אותו. יש כאלה שידלקו רק מעצם המחשבה על כך, ויש כאלה (כמוני) שזה פשוט ירגיש להם כמו 'ווט-ווילי' אחד גדול וייעשה להם שום דבר חוץ מחשק להתנגב ודחוף. אם כבר ניגשים לאזור הזה, מאחורי האוזן יכול להיות אזור הרבה יותר מגרה, וגם שם, להתחיל בקטן ולבדוק תגובות.

  • עוד באותו נושא:
  • מין
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully