צילום מסך מתוך הפרסומת של לאומי קארד. מתוך פרסומת לאומי קארד, צילום מסך
צילום מסך/מתוך פרסומת לאומי קארד

למקסם ולפנק: רבתם וזו אשמתך? כך תשלימי איתו

14.7.2019 / 18:10

רבתם בסופ"ש? לא נורא, קורה. לפעמים גם יומיים רצופים ביחד זה יותר מדי. אם במקום לקחת צעד אחורה התחלתם לריב, הנה כמה דרכים בהן תוכלי להשלים איתו ולהמשיך הלאה. כי מה לעשות, לפעמים גם את אשמה

כולנו היינו שם, בריב עם בן הזוג, כשאת לא יודעת איך לפצות אותו ולסיים את הפיצוץ. לפעמים זה על שטות ואת רק רוצה שהוא ידע כמה הוא חשוב לך, לא בא לך לריב יותר ואת מוכנה לעבוד על הדברים. איזה הפתעה כדאי לתכנן כדי להעביר את המסר? קבלי את תנ"ך המתנות שיפתרו כל סכסוך:

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ריב מילולי - מכתב מרגש
אם החלפתם מילים קשות, אמרת דברים שלא התכוונת אליהם, (לפחות לא בטון שהם נאמרו) או שאגרת אותם הרבה זמן והם יצאו בפרץ רגשות מוגזם, מכתב זו הדרך הנכונה להשלים. לפעמים לא קל להגיד מה שבאמת מרגישים והאמת היא שלפעמים בן הזוג פשוט צריך לשמוע כמה את אוהבת אותו ולמה. יש זמן ומקום לכל דבר, ורצוי גם לפתוח את הדברים מתישהו - אבל קודם חיזוקים חיוביים. התמקדי במה שטוב בו, ובמה שעושה לך טוב, ואולי אפילו תטפחי לו קצת על האגו. זה תמיד מוסיף.

אישה כותבת מכתב. ShutterStock
כמה מילים טובות לפעמים עושות את העבודה/ShutterStock

"תמיד עושים מה שאת רוצה" - תספגי מכה
זה יכול להתחיל מריב על השלט או בגלל שאת הולכת עם החברות שלך שהוא לא מת עליהן במקום לבוא איתו ליום הולדת של חבר שלו, הריב הזה יכול להתדרדר מהר מאוד, והסאבטקסט הוא שאת לא מוכנה לוותר על כלום בשבילו. לפעמים אנחנו באמת קצת מרוכזות בעצמנו אבל אין מה לעשות, צריך לעשות ויתורים בתוך זוגיות. את לא חייבת לראות איתו כל משחק כדורגל, או לצפות בטרילוגיה שלא מעניינת אותך רק בגלל שזה מה שהוא אוהב, אבל אם כבר נכנסתם לריב בו הוא מאשים אותך על זה שהוא בא איתך לשופינג ולמניקור שלך ואת אף פעם לא שם בשבילו - הפתרון הוא להקדיש לו זמן, להתחיל מסורת שבה פעם בשבוע עושים מה שהוא רוצה בלי פרצוף סובל או תלונות מצידך. אולי זה מאולץ אבל גם הוא לא בהכרח נהנ מהפעילויות שאת גוררת אותו אליהן. חוץ מזה חמוד מצידו שהוא רוצה אותך איתו. אז תשמחי ותהיי בשקט.

המפלצת הירוקה - Tender loving care
יש איזושהי סטיגמה על נשים שהן נורא קנאיות, אבל גברים קנאים לא פחות. אם הגבר שלך ראה אותך מדברת עם מישהו, וחשב שאת והידיד שלך קצת קרובים מדי לטעמו או שהתלבשת סקסי מדי ליציאה בלעדיו, הוא יכול לריב איתך בקלות, ואת בכלל לא תביני למה. הדרך הנכונה להתמודד עם הריב היא לתת לו ביטחון, המון ביטחון. את לא צריכה לצאת כשאת נראית כמו הצרות שלך, אבל אם תתני לו תשומת לב יתרה בבית, עדיף בין הסדינים, הוא כנראה יצליח להיאחז בזה גם ברגעים שמעט משכיחים את תחושת הביטחון שלו בקשר שלכם. וגם, מה שווה ריב בלי סקס פיוס? סקס יכול לשחרר הרבה רגשות עצורים ולקרב. חוץ מזה, זה בריא.

זוג במיטה. ShutterStock
TLC היא התרופה הטובה ביותר לקנאה/ShutterStock

אמא שלו - ארוחה ביתית
אמרת את מה שאת באמת חושבת על אמא שלו, הבישולים שלה, והקשר הקצת חולני שיש לו איתה? את בהחלט לא צריכה להחליף אותה, אבל דרך נחמדה להראות לו שאת מוכנה לעבוד על להיות הכלה הנכונה עבור החותנת היא להיות האישה המושלמת לערב אחד. תני לו להיכנס הביתה, לערב אחד מיוחד שבו בבית יש ריח של בישולים, רצוי של מנות שהוא אוהב, תני לו ערב חופשי מריבים וממטלות הבית ותאכלו ביחד ארוחה ביתית רומנטית.

ריב על כסף - מתנה בהפתעה
לכולנו יש תקופות שבהן כסף לחוץ ומלחיץ, נושא שמביא זוגות לריבים לא מעט פעמים. לפעמים הוא חושב שאת מגזימה כשקנית מגף באלפיים שקל ולפעמים זה פשוט כי הוא מרגיש שהוא כל הזמן קונה לך ועושה לך ואת לא מעריכה אותו. אז מה עושים? תחשבי מה הוא ממש אוהב, מה ישמח אותו לקבל - אם הוא אוהב מתוקים, זו יכולה להיות עוגה ממאפייה מיוחדת, אם הוא מאוד אוהב לקרוא, רכשי לו ספר שהוא עוד לא קרא וירגש אותו, תוסיפי הקדשה מהלב, והכרת התודה תגיע איתה. אגב, אם הוא מרגיש שאת מפריזה בהוצאות ושמתנה יקרה תגרום לריב להסלים, תכיני משהו. המחיר אף פעם לא מרשים במיוחד, הכוונה באמת חשובה הרבה יותר.

עוד באותו נושא

בריידזילה, די: אלה הדברים שאסור שיהיו בחתונה שלך

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully