זוג עושה סקס על הכביש. ShutterStock
ShutterStock

החום משפיע על החשק? 5 המלצות לסקס לוהט אבל לא שורף

5.7.2019 / 17:58

הקיץ הגיע, ומסתבר שהטמפרטורה משפיעה על החשק המיני שלנו, ואפילו על רמות ההורמונים בגופנו. אבל מה עוטד יש לעשות כשכולם מסתובבים חצי ערומים בחוץ, מלבד לפלרטט ולממש? ככה תעשו סקס לוהט מבלי לרתוח

מעבר לעובדה שחיינו הפכו להיות טבילה במרק אפונה לפני כשבועיים, ושחזאי מזג האויר מעולם לא היו מיותרים יותר (מה יש לחזות בדיוק? בחמשת החודישם הקרובים יהיה פאקינג חם), יש עוד שינויים שהגוף שלנו עובר כשהטמפרטורה משתנה, - בין היתר, החום משפיע על הרגלי המין ועל הפוריות. למשל איכות הזרע והריכוז שלו אצל גברים פוחתת בקיץ משמעותית, וכמו כן חלה ירידה ברמות הטסטוסטרון. אולי זו הסיבה שיש יותר לידות בחודשי הקיץ המאוחרים מאשר בחורף.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

לא רק גברים סובלים מירידה בחשק - הקיץ הוא לא אפרוזידיאק עבור אף אחד - אפילו במזגן (מסכנים האנשים שבני הזוג שלהם רגישים למזגנים, תנחומי) הנטייה להזיע מתגברת, וללא ספק מתחשק לנו פחות מגע של עור בעור, חיבוקים, ושכבות - אפילו את החיות שלנו אנחנו מלטפים פחות בעונת הקיץ, כי אינסטנקטיבית לא בא לאף אחד להתחבק עם צעיף ב35 מעלות ו-70 אחוזי לחות.

ועדיין, יש משהו בקיץ שמכניס למצב רוח סקסי - אנחנו מתלבשים חשוף יותר, מפלרטטים יותר ונגישים יותר לבני המין השני, ובגלל שאנחנו נמצאים הרבה מחוץ לבית, סטטיסטית הסיכוי לפגוש פרטנר לזוגיות או למפגש מיני חד פעמי, עולה. בכלל, יש המוני הזדמנויות לחוויות סקסיות זמינות בקיץ והנה החמש המלצות איך לממש אותן בלי למות מחום:

סקס. Giphy
סקס/Giphy

סקס פיקניק

סקס בחוץ הוא לא משהו שאפשר לעשות בחורף, אפילו לא בחורף הישראלי החמים יחסית, כי גם אם הצלחתם לפשוט מספיק שכבות כדי לבצע את זממכם, די סביר שבשלב מסוים התחת שלכם ייפול על חלק רטוב במשטח. אני לא מציעה שתעשו סקס ברחוב ליד הבית, אבל הנה רעיון - טיולים בטבע בשבתות, היא פעילות זוגיות מאד נפוצה, נכון? אז אין שום בעיה למצוא איזו חלקה שלא שורצת משפחות וילדים, רצוי עם בריזה נעימה, על ראש הר, לפרוש שמיכה, לנכש אבנים, ויאללה. זה מגוון, זה נעים, והנוף גם מוסיף.

תנוחת העובר הנטוש

יש מצב שאני המצאתי את התנוחה הזאת מתוך מצוקת אמת (תמיד חם לי נורא), אבל היא עובדת לימות הקיץ הדביקים. תנוחות שבהן יש שטחים גדולים של מגע של עור בעור הן תנוחות קשות יותר כשחם - אפילו שמיכה משותפת קשה לשאת בקיץ - אז כמה שיותר הפרדות, יותר טוב. במקום המסיונרית (בואו נודה שברוב המקרים זה מגיע לשם) שזה בייסיקלי תנור אנושי ששוכב עלייך, קבלו את התנוחה עם הכי פחות חימום מיותר: האישה שוכבת על הצד בתנוחת עובר, והגבר מאחוריה, אבל בלי להיצמד עם הגוף העליון. לא באמת צריך את הגוף העליון כדי להשיג תוצאות - מספיק שיש מגע בחלקים הרלוונטיים, ולה יש שתי ידיים. ואם אין לה ידיים, אז למצוא תנוחה לא מחממת בטח לא נמצא בראש סדר העדיפויות שלה, אז שכחו שאמרתי משהו.

עוד באותו נושא

מפחדת ממונוגמיה? הקשר בין רמת הקינקיות למועד החתונה שלך

לכתבה המלאה

סקס שלגונים

הקפאת חלקים מסוימים בגוף עשויה לשנות את התחושה באופן די קיצוני - זה לא דבר חדש, אבל אירופאים נגיד יכולים לחלום על הקפאת הפטמות עם קוביות קרח. אנחנו, מצד שני, יכולים לשחק עם קוביות קרח וקרטיבים עשרה חודשים בשנה בלי טיפת אי נוחות. אז בואו ננצל את זה שאנחנו חיים בחניון תת קרקעי, ונשתמש בכל אמצעי כדי להקפיא את חלקים מעצמנו. זה גם קינקי, וגם חוסך מיזוג. המלצה - אל תנסו את זה במיטה, אלא אם כן אתם רוצים לישון בשלולית. ולא עם קרח יבש, לאהבלים שבינכם.

סקס. Giphy
סקס/Giphy

סקס H2O

אני לא חסידה גדולה זיונים של אקוואטיים, כי חדירה בשילוב עם מים היא קצת קאונטר-פרודוקטיבית עבור האישה. אנחנו לא צריכות שייכנס לנו לשם שום דבר חוץ מחומרי הסיכה הטבעיים שלנו בזמן משגל. מצד שני, מקווי מיים הם מסוג המקומות הכי מקררים את הגוף בקיץ, מלבד בבית עם מזגן, שם כולנו רוצים להיות, אבל היי - כמה אפשר. אז בהנחה שמצאתם חלקת נחל פנויה מספיק בשביל להזדיין, הנה רעיון שעובד - אל תיכנסו עם כל הגוף למיים- תכניסו רק את הרגליים, או רק יד אחת, או אפילו רק את קודקוד הראש, אם מתאפשר. זה מספיק מקרר, וזה גם "שובר" מבחינה חושית את ההרגל, ומשנה את התחושות שאתם רגילים אליהן זה עם זו. נסו ותיווכחו. יש לזה השפענה מעניינת. אה, ולא לשכוח פיפי לפני.

סקס גג העולם

נכון כולנו מכירים אנשים כאלה שמצאו "דירה ממש קטנה אבל עם גג ענקי שהוא רק שלי"? אז כן, הם כבר הבינו שזה שווה לתחת, כי בחורף אי אפשר לשבת שם, בקיץ חם מדי במשך היום, ובלילה השכנים מזמינים לך משטרה כי שמת מוזיקה בכלום ווליום. אם נתקעתם עם הדירה הקטנטנה שלכם שיש בה מטבטיה (שילוב של מטבח ואמבטיה - רוחצים כלים באמבטיה או מתקלחים בכיור, ואז עושים קקי-קלחת), תנחומי הכנים. הייתרון היחיד של דירת הגג העלובה שלכם הוא סקס על הגג בלילות הקיץ החמים, שיגרום לכם להרגיש כאילו זו לא מאורת פשפשים, אלא גג העולם. רצוי לעשות את זה בעמידה, מול הנוף לעיר, בתקווה שמישהו מציץ עליכם מאיזה חלון, ככה יצאה לכם בטעות גם מצווה.

סקס. Giphy
סקס/Giphy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully