קנדל ג'אנר בקמפיין לקלווין קליין. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

נשים כיום חולמות על סקס יותר מאשר סבתא שלהן חלמה בגילן

12.7.2019 / 10:21

מחקר שנערך בגרמניה בדק את אחוז החלומות האירוטיים של גברים ונשים וגילה כי נשים חולמות הרבה יותר חלומות אירוטיים מבעבר וגם הפער שבין כמות החלומות האירוטיים של גברים ושל נשים הולך ומצטמצם

חמש עובדות על חלומות/מערכת "אסור לפספס"

בסרטון - דברים שלא ידעתם על חלומות

חלק מהמהפכה המינית? מסתבר שאנחנו חולמות פי שלוש חלומות אירוטיים מאשר הסבתות שלנו חלמו לפני 50 שנה, כך עולה ממחקר שבוצע לאחרונה בגרמניה. בנוסף התגלה כי נשים בין הגילאים 16 ו-30 חולמות על סקס כמעט באותה התדירות כמו גברים בגילאים הללו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בערך אחד מכל חמישה חלומות שנחלם על ידי אישה צעירה הוא בעל אלמנט אירוטי, כך מעלה המחקר החדש, ונשים מתחת לגיל 30 חולמות פי 3 יותר חלומות אירוטיים מאשר נשים באותה קבוצת גיל ממחקר שנעשה בשנת 1966. עוד עולה, לפי הפסיכולוגים שניהלו את המחקר, כי נשים בימינו גם יזכרו את החלומות האירוטיים שלהן בסבירות גבוהה יותר מאשר נשות הדורות הקודמים, מאחר והן לא מרגישות יותר מבוישות על כך שהן חולמות אותם.

המחקר הקודם בוצע בדיוק לפני פריצתה של מה שנחשב היום כמהפכה המינית, רגע לפני שהגלולה למניעת הריון הפכה להיות כל כך נפוצה, וסקס לפני הנישואין היה דבר שלא דיברו עליו. המחקר הנוכחי, אותו ביצעו חוקרים מאוניברסיטת פרייבורג שבגרמניה, שאל 2,907 גברים ונשים בגילאי 16 עד 92 על החלומות שלהם. התוצאות פורסמו בירחון פסיכולוגיה ומיניות.

עוד בנושא:
לא בשביל הכיף: 5 הסיבות העיקריות בגללן נשים עושות סקס
לא מה שהיה פעם: מחקר מצא שנשים לא אוהבות קוביות בבטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully