שני גולדשטיין. רפי דלויה
רפי דלויה

אל תטעו: זה מה שחשוב בזוגיות של שני גולדשטיין ועדי כרמלי

21.7.2019 / 12:08

אינסטגרם, תמונות בבגדי ים, מיזמים עסקיים שכוללים ייבוא זבל מסין, קוסמטיקה וספורט הם חלק מהתחומים שהסלבס החדשים האלו מנסים לקדם כדי להישאר בתודעה, אבל כולם יודעים שהדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא בעזרת זוגיות עם סלב אחר. שני גולדשטיין ועדי כרמלי בזוגיות

פליטי ריאליטי מתחלקים ל-2, אלו שיוצאים מהתוכנית לעולם שכולו השקות, מבינים שהביצה המקומית מלאה בזבובים שחגים מעל ערמות של זבל ובורחים מהר למקום שממנו באו, ואלו שמרגישים בבית ביום בו הם מקבלים את הקרם לחות החינמי הראשון ומתחילים לעבוד כדי לשמר את התהילה. אינסטגרם, תמונות בבגדי ים, מיזמים עסקיים שכוללים ייבוא זבל מסין, קוסמטיקה וספורט הם רק חלק מהתחומים שהסלבס החדשים האלו מנסים לקדם כדי להישאר בתודעה, אבל כולם יודעים שהדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא בעזרת זוגיות עם סלב אחר, רצוי כזה שכבר יודע איפה העמוקים בביצה, תשאלו את דניאל גרינברג, אלירז שדה או קותי סבג.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

חושבים שהמצאנו את השם ג'ני דנסון? נשבעות שהיא אמיתית

ויש זוגיות שעושה אפילו יותר רעש - זוגיות חוצה מגדרים בין סלבס שעד היום היו "סטרייטים" ופתאום מגיעים למקומות עם בני זוג מאותו המין. סיגל והודיה מ2025 שהספיקו להיפרד ממש לפני כמה ימים היו הזוג האחרון שגרם למצקצקים לכעוס ולכתבי הרכילות להתחרמן, ועכשיו עדי כרמלי ושני גולדשטיין יצאו מארון שכולו מגניבות נשית וסקסית. אני ממש מרגישה את האש שבוערת באצבעות של האנשים מאחורי המקלדת - איך שני מעיזה? היא הרי סטרייטית, הם היו מושקעים בזוגיות שלה עם עומר, הצביעו לה באח הגדול, ועכשיו היא עושה יו-טרן? אז מה? מעכשיו היא לסבית? היא תרקוד במכנסונים על משאיות במצעד? תרוץ לכנסת?

עם כל הכבוד לעדי כרמלי, שני היא זו שעשתה את השינוי

ובכן, אני לא יודעת איך שני מגדירה את עצמה, אבל האמת היא שמעבר לפרט הבסיסי לחלוטין הזה, נו, העובדה שזה לא נתון להחלטה או לדעה של אף אחד חוץ מאשר של שני עצמה, אני חושבת שכל הרעש שעושים סביב החלטות של אנשים, גם אם הן "גדולות" כמו מיניות או ג'נדר, הוא פשוט לא נכון.
נחשו מה - מותר לנו לשנות את דעתנו. גם אם זה נראה לסביבה שלנו מוזר, גם אם זה נראה שינוי גדול וגם אם אנשים לא מבינים אותנו. ולא רק שזה מותר, ההסתכלות על החיים שלנו וההבנה שיש דברים שצריך לבחון מחדש גם אם הם נראים לנו משמעותיים היא משהו שכולנו חייבים לעשות בשלב מסוים, מבלי להתחשב באף אחד חוץ מאשר בעצמנו, כי רק אנחנו הולכים לישון עם עצמנו בלילה. כאילו, יש אנשים שהולכים לישון עם שני גולדשטיין, אבל הבנתם את הפואנטה.

אני לא מדברת רק על זוגיות שמחשבת מסלול מחדש, אלא על כל דבר שאנחנו מרגישים שמגדיר אותנו. זו יכולה להיות עבודה שהפכה כבר לחלק מהזהות שלנו, אימהות במשרה מלאה, לימודים אקדמאים או זוגיות שנמצאת במסלול המהיר לחתונה וילדים, לפעמים יש תחושה שיש איזו רכבת דוהרת שקנינו אליה כרטיס יקר, ואין לנו שום אפשרות לרדת ממנה מבלי להפסיד ולהיפצע בדרך.

ככה נראית גורו העצמה נשית?

וזה פשוט לא נכון. החיים האלו הם שלנו ויש לנו זכות לגדול בתוכם, להתפתח ובעיקר לשנות את דעתנו כמה שנרצה. מותר לנו לעצב אותם מחדש בכל גיל ובכל מצב משפחתי או כלכלי, גם אם לסביבה שלנו זה נראה מוזר. אין שום גיל בו צריכים להחליט שזהו, אנחנו מקובעים. הסיבה היחידה שאדם כלשהו נשאר סטטי ואומר "זה אני" תוך כדי איטום קולקטיבי של כל רעשי הרקע היא פחד. או עצלנות. כי בשורה התחתונה שינוי דורש מאיתנו מאמץ ולפעמים הוא דורש מאיתנו להתמודד עם דברים שמלחיצים או מפחידים אותנו, ורובנו פשוט עייפים מדי או מפחדים מדי. תחשבו על ילדים - הם משתנים ללא הפסקה, ילד יכול להחליט יום אחד שהוא כבאי ולהצית את הבית והוא ממש לא הולך לישון עם המחשבה שאם היום היה כבאי, זה אומר שמחר הוא לא יכול לנסות לזרוק את אח שלו מהחלון כי הוא בכלל מאמן טיסה. נכון שהמחיר שאנחנו נצטרך לשלם הוא גבוה יותר מזה של ילד בן 5, אבל לשקוע לתוך נינוחות שקטנה ואפורה של "זה אני" - בין אם זו מישהי שמחליטה שהיא אמא במשרה מלאה או בליין בן 48 שעדיין משכנע את עצמו שיש לו זין קסום שבעזרתו הוא מציל בחורות בנות 21, פשוט תוקע אותם במקום שרק נראה בלתי אפשרי לצאת ממנו.

וכן, לשינויים הגדולים יהיה מחיר, והוא עלול להיות גבוה ומפחיד, אבל אין שום דבר שמשתווה לקימה בכל בוקר לחיים שבחרנו לעצמנו ושאנחנו באמת רוצים לחיות. ולמרות שאנחנו עלולים לאבד אנשים בדרך ולהפסיד דברים שנראים לנו חשובים, בדרך כלל זה יהיה שווה את זה והעולם פשוט יתמודד. כי אם התרגלנו לזה שקים קרדשיאן לומדת משפטים ואביבית בר זוהר היא גורו של העצמה נשית - גם הסביבה שלכם תתרגל בסוף.

עוד בוואלה!

לכלוכי הכס: כשמייגן התחתנה עם הארי כדי לפגוש את ביונסה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully