מייגן מרקל. ShutterStock
ShutterStock

לכלוכי הכס: כשמייגן התחתנה עם הארי כדי לפגוש את ביונסה

16.7.2019 / 9:43

מייגן מרקל, האישה המסוקרת ביותר בעולם, עברה הרבה בחיים - נכשלה, הצליחה, רבה עם כל המשפחה שלה, התגרשה, התחתנה שוב, ילדה בן זכר למשפחת המלוכה, וכמובן מיד הואשמה שהיא לא יודעת להחזיק אותו. אבל הכל היה שווה את הרגע הזה

סוף סוף קרה הדבר שבשבילו מייגן הפכה לנסיכה - היא הפכה לסלבריטאית איי-ליסט, וחלקה שטיח אדום עם ביונסה. שכחו מהתארים, האדמות והמצעדים המגוחכים בבגדי הדודות והכובעים המצוייצים. את הגושפנקא שהיא תמיד רצתה ולא הצליחה להשיג, והסיבה שבשבילה היא טיפסה כל כך גבוה והתחתנה עם נסיך בריטי - היא קיבלה עכשיו. חיבוק מביונסה ואלטון ג'ון החמודים, שזה היה היעד המקורי שלה שבשבילו היה לה חשוב לטפס כל כך גבוה בסולם המעמדות ההוליוודי

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אז הנה, זה סוף-סוף קרה. השחקנית הממש ממש בינונית שהפכה לדוכסית מסאסקס ולאישה הכי מסוקרת בעולם, עשתה זאת בענק, והפכה לאיי-ליסט סלבריטי מן המניין. דרך הנישואין עם הנסיך הארי, והפיכתה לבת מלוכה הגיעה מייגן מרקל למנוחה ולנחלה ולמפגש המיוחל ככשוות מעמד עם ביונסה וג'יי-זי, שכלל גם חיבוקים והחלפת טיפים על הורות בצל הזרקורים. Score!

הפגישה עם המלכה האמיתית של עולמה של מרקל

הפעם הראשונה שהופיעה מייגן על המסך הייתה באופרת הסבון המונה לא פחות מ-14 אלף פרקים - ג'נרל הוספיטל, שם עשתה תפקיד קטן כאחות. בהמשך היו לה פה ושם עוד כמה תפקידי אורח בסדרות כמו "CENTURY CITY"' "THE WAR AT HOME", (שאם לא שמעתן עליהן, כראה יש סיבה) ו- "CSI:NY". אפילו היו לה כמה תפקידים קטנים בתור דוגמנית והיא גם נשאה את התואר הלא כל כך מלכותי "נערת המזוודה" בתוכנית האמריקאית "DEAL OR NO DEAL", שזה קצת פחות זוהר מלהיות נערת הגלגל בגלגל המזל שלנו. כן, הגלאם נשפך מכל עבר.

הדרך של מייגן לפסגה לא הייתה קלה ולא ישירה, וכנראה שכולנו נזכור לה את זה. כמו בכל סיפור סינדרלה טוב, מייגן הייתה צריכה לאכול הרבה קש לפני שזכתה לסוף מהאגדות, ואני שוב מזכירה, מדובר על הפגישה עם המלכה - לא אליזבת', אלא המלכה האמיתית בעולמות התוכן של מייגן מרקל - ביונסה.

בתחילת דרכה כשחקנית, עבדה מייגן בקליגרפיה כפרילאנסרית, כדי שתוכל לפרנס את עצמה בין עבודת משחק אחת לשניה. דבר שמפתיע, ולו רק בשל העובדה שמי ידע שאפשר להתפרנס מקליגרפיה? אבל אם תראו את החתימה הרשמית של מייגן, ישר תוכלו להבחין שיש לה ידי זהב.

החתימה של מייגן מרקל. ויקיפדיה, צילום מסך
החתימה המסוגננת של מייגן מרקל. יכלה להיות גם מקעקעת/צילום מסך, ויקיפדיה

נכון, תחילת דרכם של שחקנים כמעט תמיד מלווה בהרבה כישלונות ו"לא", ומעט מאוד הצלחות, אבל מייגן הרגישה שהיא בעמדה עוד יותר נחותה, וזאת בגלל שהיא הייתה מה שהתעשיה מכנה "מעורפלת אתנית" (שזו מכבסת מילים לילדת תערובת), שזה אומר לא מספיק כהה לתפקידים של אפרו אמריקאיות, ולא מספיק בהירה בשביל תפקידים של לבנות. ככה יצא שהיא הרבה פעמים פשוט לא לוהקה. לא בשביל משהו, אבל נורא נוח להאשים את המוצא האתני ולא את כישורי המשחק הבינוניים, לא?

אבל המזל התחיל להאיר פנים למייגן, והיא זכתה לעשות עוד ועוד תפקידים בסדרות כמו "90210", "LOVE, INC", ועוד. אפילו התחילה לשחק בסרטים וגם לקבל סכומים יפים על ההשתתפות בהם. על תפקיד קטן בסרט "זכרי אותי לנצח", שלמי שלא זוכרת, מדובר על דרמת נוער בה השתתפה ב-2010 יחד עם השחקן והערפד רוברט פטינסון, היא קיבלה 187 אלף דולר. סביר מינוס, במונחים של ארה"ב, אבל בכל זאת.

"הפריצה הגדולה" של מייגן (או לפחות כך חשבה שתהיה, בזמנו) הייתה ב-2011, כשהצטרפה לקאסט של הסדרה האמריקאית Suits (חליפות). מייגן שיחקה במשך שבע עונות את הדמות רייצ'ל זיין, שהתחילה כמזכירה משפטית ובסופו של דבר הפכה לעורכת דין. תראו, זה באמת טוב ויפה לשחק בסדרה, אבל בואו, סוטס רחוקה מלהיות יצירת מופת או סדרת קאלט, והמעמד של מרקל, כמו של שאר השחקנים בסדרה, לא היה משהו לכתוב עליו הביתה.

אם הייתן פותחות את מדור הרכילות וקוראות שריק הופמן מגיע לארץ, אני בספק אם זה היה מזיז לכן, או בכלל הייתן יודעות על מי מדובר. כזו הייתה גם מייגן מרקל. זאת שצריך כמה רגעים להיזכר מי זאת, וגם כשזה היה קורה זה היה כזה "אה, נו, הזאת מסוטס".

עוד בוואלה!

לכלוכי הכס: הסולחה המזויפת - מה באמת קורה בין מייגן לקייט

לכתבה המלאה

יקר וזה, אבל אני חייבת לעשות לה מייק אובר. ביונסה מחככת לחי בבגד הדודות היוקרתי

באותה שנה מרקל גם נישאה לשחקן והמפיק טרבור אנגלסון, אחרי שבע שנות זוגיות. למזלה של מרקל השניים התגרשו ב-2013, אבל לא נורא - כי הזוגיות איתו לא בדיוק הביאה אותה לפסגה. אחרי הגירושין מאנגלסון, פצחה מייגן בזוגיות עם שף מפורסם. כמה מפורסם? לא מספיק, ממש לא. מזהות את השם קורי ויטיילו? כך חשבנו. הוא לא היה אחד כזה שיביא אותה לשטיחים אדומים שווים, יסדר לה תפקידים, או יפגיש אותה עם מלכת אנגליה. בכל מקרה, השניים יצאו במשך שנתיים, וב-2016 גם הקשר הזה עלה על שרטון. בדיעבד, ירידה לצורך עליה.

את הבוסט האמיתי של חייה קיבלה מייגן בנישואיה האחרונים לנסיך הארי. את הברנש המנומש היא פגשה בבליינד דייט (כי ברור, זה תמיד קורה ככה, כל הבליינד דייטים שאליהם יצאתי היו נסיכים), והיא סוף סוף הפכה לאיי-ליסטרית מן המניין. עכשיו הפכה לאישה המסוקרת ביותר בעולם, ומאז הייתה במרכזם של מחלוקות ודרמות רבות מספור - רבה עם כל המשפחה שלה, צעדה על הרבה מאד שטיחים אדומים ואפילו ילדה בן זכר למשפחת המלוכה, וכמובן מיד הואשמה שהיא לא יודעת להחזיק אותו. אבל כל הדרך הארוכה שעשתה, כולל התמודדות עם קפריזות של המלכה, והיריבות המתוקשרת עם קייט מידלטון, לגמרי הייתה שווה את זה, כי השבוע קרה הרגע הזה שבשבילו עברה את כל מה שעברה - המפגש עם ביונסה בפרימיירה של מלך האריות ביונסה יחד עם ג'יי-זי, היה להרגיש שהיא סוף סוף נמצאת איפה שהיא תמיד ידעה שהיא אמורה להיות. גם סר אלטון ג'ון, פארל וויליאמס ווין דיזל היו שם, אנשים שלא היו יורקים לכיוונה לפני שלוש שנים.

אמנם מייגן היתה לבושה כאחרונת הדודות וביונסה נצצה לכל עבר והאפילה עליה כמו ענן על נמלה, אבל עכשיו הן לכאורה במעמד סלבריטאי שווה. אולי זה הנימוס הבריטי שרכשה, אנחנו לא יודעות, אבל למייגן לא ירד החיוך מהפנים. דווקא ביונסה נראתה טיפה נבוכה, כאילו היא לא בטוחה אם מצפים ממנה לקוד קידה או משהו. אין ספק, מייגן מרקל סוף סוף עשתה זאת, גם אם רק בזכות זה שהיא התחתנה נכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully