גבר מתעלם מאישה. ShutterStock
ShutterStock

לא ערה! ככה תשברי את ההרגל ותיפטרי מהפאק-בוי

28.7.2019 / 8:37

אם את יודעת שהוא עושה לך רע אבל כל פעם כשהוא מתקשר בשתיים בלילה את אומרת לו לבוא ושנאת את עצמך אחר כך, זו כתבה בשבילך - גלי איך להיפטר אחת ולתמיד מהפאק-בוי

למה אנחנו כל כך פתטיות לפעמים??? כאילו, למה יש לנו יצר הרס עצמי כזה, ואנחנו נדלקות דווקא על הבחור שמשחק בנו כל הזמן? למה אנחנו חייבות להתאהב דווקא בזה שלא שם עלינו, ונזכר בנו רק כשעולה בו הצורך לזיין אחרי שתיים בלילה? יאללה, חותכים מהם אחת ולתמיד

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בואי נדבר על זה רגע - זה ממש לא סבבה להמתין חודשים שהוא יענה לך. זה עוד יותר לא סבבה להחליט שאת איתו סיימת (אחרי שהוא לא ענה לך תקופה, כמובן), ואז כשהוא פתאום נזכר בך, להתייצב כמו פודל. בסוף היום, אלו הרגעים שאנחנו הכי מתחרטות עליהם, ואני לא יודעת מה איתכן, אבל אין לי שום רצון לחיות חיים של חרטות. ככה תעשי זאת - הנה איך להיפטר מהפאק בוי לתמיד.

גבר מתעלם מאישה. ShutterStock
זה לא סבבה שהוא מתעלם ממך/ShutterStock

בואי נדבר על זה רגע - זה ממש לא סבבה להמתין חודשים שהוא יענה לך. זה עוד יותר לא סבבה להחליט שאת איתו סיימת (אחרי שהוא לא ענה לך תקופה, כמובן), ואז כשהוא פתאום נזכר בך, להתייצב כמו פודל. בסוף היום, אלו הרגעים שאנחנו הכי מתחרטות עליהם, ואני לא יודעת מה איתכן, אבל אין לי שום רצון לחיות חיים של חרטות. ככה תעשי זאת - הנה איך להיפטר מהפאק בוי לתמיד.


תכירי בזה
הכרה בבעיה היא חצי הדרך לפתרון. זו אולי קלישאה, אבל אין מה לעשות, קלישאות נולדות כי הן נכונות (אולי גם זאת כבר קלישאה?). בכל אופן, אם לא תשימי את הדברים על השולחן, אם לא תביני באמת שיש לך כאן עסק עם בחור שאין לו שום עניין בך מלבד סקס מזדמן, אין לי איך לעזור לך. איך לדעת שהבחור הוא כזה? זה די פשוט: אם מרגישה שאת יוזמת את רוב הפגישות, אם הוא לא מכיר אותך לחברים/משפחה, אם הוא לא מוכן לצאת לדייט אמיתי, אם הוא יוצר איתך קשר לעיתים רחוקות בשעות הזויות באמצע הלילה, אם לא באמת מעניין אותו מה שלומך - ברכותיי, מדובר בפאק בוי.

נהלי חיים מעבר לסטורי
אני לא מכירה אנשים שהחיים שלהם נראים טוב כמו שהם מוצגים באינסטגרם. אם לשפוט לפי האינסטגרם שלי, למשל, אני כל חודש בחופשה וכל יום במסעדה. בפועל - אני מעבירה את הזמן עד שאני אהיה עייפה מספיק בשביל לישון, ואז לא נרדמת מחרדות. כשאין לנו באמת תעסוקה, זו עלולה להיות הזדמנות ליפול שוב אל מחוזות הפאק בוי, ותירוץ לחפש את קרבתו. אז במקום להעלות תמונה מהחופשה שלך בקיץ הקודם, חפשי תעסוקה שיכולה למלא את החיים שלך בחוויות ודברים נעימים. אגב, זה אחלה טיפ גם לכל מי שמחפשת זוגיות. הטינדר ושאר האפליקציות זה דבר נחמד, אבל אין כמו להכיר מישהו בזמן שאת עושה משהו שאת אוהבת, בין אם זה ספורט, הרצאה מגניבה או הופעה. יהיה לך גם מלא חומר חדש לאינסטגרם, אז זה גם יתרון.

גבר מתעלם מאישה. ShutterStock
עדיף חבר על בטריות/ShutterStock

אל תיכנעי בתקופות יובש
אלו התקופות שהכי קשה להביע התנגדות לפאק בויז. אנחנו רק רק רוצות קצת מין, אבל לא עם כל אחד, ואנחנו יודעות שהוא טוב, כי כמובן שכבר שכבנו (אחרת הוא לא היה מדבר אתנו), אז מה רע בזה? בתקופות האלה אנחנו הטרף הכי קל של הפאק בוי, גם אם הוא לא יודע את זה. אנחנו יכולות להתאפק שבועות, לא לשלוח לו אפילו אימוג'י אחד בווצאפ, לא לעשות לו לייק אחד באינסטגרם, ואז אם הוא רק מראה סימן חיים קל בתקופת יובש, אנחנו עטות עליו כאילו הוא צ'יט מיל במהלך דיאטת כסאח. אם אתן קולטות שיש לכן תקופת יובש, הצטיידו בחבר על בטריות או שתמצאו חבר חדש לפמפם. הכל רק לא להיכנע לפאק בוי, שמלבד זיון טוב, ישאיר לכן חור ענק בלב.

נסי לבודד את הרגשות
אם לא היה בא לך עליו, זה כבר מזמן לא היה אישיו, אבל הבעיה היא שהפאק בוי הזה גורם לך להרגיש כל כך טוב כשאת איתו. הוא עושה לך פרפרים בבטן, ונורא כיף לך שהוא פונה אליך ומכיר בקיומך. קשה מאוד להפריד את כל ההתרגשות הזאת מכל הדברים השליליים שהוא גורם לך להרגיש בכל פעם שהוא מתעלם ממך או מנצל אותך. אם את מתקשה לעמוד בפניו, נסי לכתוב את כל הדברים ההזויים שהוא אי פעם עשה לך. תכתבי איך את מרגישה כשהוא לא מתייחס אליך חודש. תכתבי את הפעמים האלה בהם ראית שהוא ראה את ההודעה והתעלם. בפעם הבאה שהוא שולח לך "ערה?" תקדישי כמה דקות בשביל לקרוא את כל הדברים האלה. מבטיחה לך שתחשבי פעמיים אם לענות לו.

עוד בוואלה!

אל תטעו: זה מה שחשוב בזוגיות של שני גולדשטיין ועדי כרמלי

לכתבה המלאה
גבר מתעלם מאישה. ShutterStock
הוא מחכה להתעלם ממך בבוקר/ShutterStock

תפסיקי להתפשר
לפעמים יש תחושה כזאת, שאם נעזוב את הפאק בוי, לא נמצא מישהו יותר טוב. כאילו לא מגיע לנו מישהו אחר, או שפשוט נועדנו לחיות במעין מערכת יחסים מורכבת שכזאת. שאולי עוד קצת זמן ונצליח לתקן אותו ואז הוא יאהב אותנו. אז ככה: הוא לא ישתנה, והוא גם לא יתאהב באורח פלא. הדבר הכי טוב שיקרה, זה שאולי הוא לא יגרש אותך מהדירה מיד אחרי הסקס, אלא יחכה להתעלם ממך בבוקר. אז מספיק להתפשר על זה, כי כמובן שתמצאי מישהו אחר. אולי לא מיד, אולי לא חתיך כמוהו, אבל תאמינו לי שהרבה יותר טוב ממנו. כמובן, יחסים זה דבר מורכב, ואנחנו תמיד עושים פשרות כשמדובר בקשר זוגי, אבל יש פשרות ויש פשרות. אני מוכנה להתפשר על זה שהגבר שלי חולה ניקיון, פחות כדאי להתפשר על זה שהוא לא מעוניין להיראות איתי בציבור. נקודה למחשה.

לכי לראות מטפל
יכול להיות שזו לא הפעם הראשונה שאת מעדיפה גבר דוחה ונצלן על פני הגבר המקסים והרגיש? כבר היית ביותר מדי קשרים הרסניים, ונתת מעט מדי הזדמנויות לגברים שבאמת שווים את הזמן שלך? אולי הגיע הזמן לפנות לאיש או אשת מקצוע. אולי כל זה מגיע מהערכה עצמית נמוכה או התנסויות עבר שגורמות לך לבחור את מערכות היחסים שלך בצורה שגויה. כך או כך, מגיע לך את הטוב ביותר, ואם זה דורש טיפול עצמי, גם אם קל, אז למה לא. כמו שנלך לעשות טיפול פנים, לעצב את השיער או למכון הכושר - אפשר וכדאי לעבוד גם על הנפש. אני לא יודעת מי קוראת וצריכה לשמוע את זה עכשיו - אבל את שווה הרבה יותר מאיך שהוא מתייחס אלייך, וכדאי מאוד שתכירי בזה סיסטר!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully