בחור קריפי. ShutterStock
ShutterStock

יצא הדוש מן הבאג: כך תזהי ותסנני את הקקות באפליקציות

7.8.2019 / 8:34

לפני עשור וחצי גברים היו מתחילים איתך ברחוב ולא על פי תמונה, ולא עלתה התהייה איך את באמת נראית ומאיזו זווית מחמיאה הצטלמת, וגם זה אילץ אותם לדבר איתך כבר באותו הרגע. אבל חייה של הרווקה המודרנית קשים יותר. כך תזהי את הדושים ותסנני אותם

אנחנו יודעות, לפעמים נראה שאפליקציות ההיכרויות כמו "טינדר" ו"אוקיי קיופיד" הן בור של שרצים, ושמשם לא תבוא הישועה לקשר רומנטי נורמלי (כי לקשר טוב בכלל קשה לנו לצפות). אז זה לא נכון, יש בחורים טובים בכל מקום, גם באפליקציות, פשוט צריך לדעת לברור את הדושבאגס הערמומיים שעלולים להפיל אותנו בפח.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אם את לא חדשה בעסקי הטינדר, את ודאי יודעת - לא קל לברור את התבן מן המוץ, או במקרה הזה את הטובים מן החארות. אנחנו פעמים רבות נקלעות לסיטואציות של דייטים הזויים, עם בחורים שבמקרה הטוב באו רק לזיין, ובמקרה הפחות טוב נראה כאילו הם הולכים לקצור לך את האיברים בסוף הערב ולזרוק את העור שלך ליד הבית בפח ירוק. ולפעמים הם סתם דושים, וגם זה מעצבן - אם הייתי רוצה לצאת עם בחור שיעיר לי על המשקל שלי בדייט ראשון הייתי יוצאת עם אמא שלי, תודה רבה.

ישנן דרכים לבצע זיהוי מוקדם של אותם דושים, ולחסוך מכן את הדייט הכושל הנוסף, שיעלה לכן בזמן יקר, בכוחות נפשיים, ולפעמים גם בכסף - כי הוא ביקש ממך לשלם אחרי שהבין שסקס לא יהיה פה הלילה. רבי יהודה נתן בהם סימנים: אש"ך אש"ך ואש"ך. ואלו הם:

תמונה נטולת חולצה
מה קרה אדוני? חם לך במזגן? או שאתה סתם מתחרמן מהגוף של עצמך? אני הייתי שמחה שנגיע לשלב יותר מתקדם מטרום דייט לפני שאני זוכה להכיר את הפטמות שלך. תמונה בלי חולצה משדרת דבר די ברור - אני חתיך, אני יודע את זה, ואני חש צורך להשוויץ בזה. האם זה האטיטיוד שאת מחפשת בבחור? אני לא בטוחה. אגב, אם זאת תמונה שלו בלי חולצה, אבל הוא בטיול בצפון עם באיזה מקור מים פסטורלי, ונועל סנדלי שורש - הוא היוצא מן הכלל.

תמונה שבחורה חתוכה ממנה
או גרוע מזה - תמונה עם בחורה שלמה. באיזה קטע אתה חושב שמדליק אותנו לראות אותך עם מישהי אחרת? אתה חושב שזה מוציא אותך זיין? כי בגדול אתה סתם יוצא בחור בוגדני ודוחה. אתן יודעות מה, גם אם הבחורה בתמונה היא לא חברה שלו או אשתו, וגם אם הוא חתך אותה מהתמונה (אבל לגמרי השאיר סימנים לקיומה) זה עדיין לא מגניב להעלות תמונה שלך עם בחורה. לא מעניין אותנו אם יצאת בתמונה הזאת סופר חתיך - בחורה נוספת בתמונה היא תמרור אזהרה. את גם לא רוצה להיות הבחורה החתוכה בתמונה הבאה שלו.

סלפי במכון
שלב אחד מעל הדוש נטול החולצה. כי עכשיו, לא רק שהוא חתיך והוא מת על עצמו, הוא עושה את זה תוך כדי אימון, בו הוא עובד על החתיכות שלו. הוא גם מן הסתם לא יצטלם מזיע, מה שמחזק את היותו דוש, כי זה נראה כאילו הוא פשוט שם על עצמו מלא נייקי ואדידס, ויצא לצלם תמונה בינות למכשירים. הוא כנראה מאותם הבחורים שמתאמנים מול המראה במכון, בלי מודעות ובלי בושה. פשוט נהנים לראות את הבבואה המנופחת שלהם הולכת וגדלה לנגד עיניהם. אני משתמשת בהם לאמן את האצבע שלי לעשות סוויפ שמאלה.

תחת "מה אתה מחפש" כתוב "I'm not sure yet"
אתה לא בטוח עדיין, חמוד? בוא, קח את הזמן, אבל לא על חשבוני. "אני לא בטוח עדיין" זו הכי מכבסת מילים ל"אני רוצה רק סקס בתכל'ס, אבל אם אני אגיד את זה אז אין סיכוי למפגש, אז נשאיר את זה מעורפל עכשיו ונזרים אותה אחר כך". כן, בחור, זה די ברור מה אתה מחפש - וזו כמובן לא מערכת יחסים. אז במחילה מכבודך, הרשה לנו לחסוך לעצמנו את כל האי ודאות הזה וחוסר ההחלטיות הזאת. גם ככה קשה פה בטינדר.

תמונה ליד מכונית מוגזמת
והזוכה בפרס הבולבול המיניאטורי הוא…!!! סירייסלי, אם אתה מפרסם תמונה שלך ליד רכב יוקרה קיימות שתי אופציות - או שאתה רק רוצה להשוויץ בכמה כסף יש לך, שגם אם עשית אותו בעצמך זה איכסה, או, וזאת האופציה הפחות דושית והלא פחות גרועה - זאת לא המכונית שלך. כמה עלוב אתה צריך להיות בשביל לשים תמונה עם מכונית שסתם ראית ברחוב? כנראה עלוב מאוד. בואו נסכם ככלל - נא להימנע ממכוניות בפריים.

מצפה ממך לברוא שיחה יש מאין
שיש ביניכם מאץ', והוא אכן שווה את הסוויפ ימינה, אבל כשהוא שולח לך הודעה הוא פשוט כותב "היי". מה היי? מה היי??? איך אני אמורה לעבוד עם זה בן אדם? אתה זה שפנית אלי, אז לא תעשה את המאמץ הקטנטן הזה לכתוב עוד שבעה תווים כגון "מה נשמע?", או ליצור איזושהי שיחה שתשאיר איזשהו רושם? אם הוא בחר לכתוב פשוט היי, ומשם הוא מרגיש שהוא עשה את שלו, זה יכול לרמוז על בחור שהפך לעצלן כי הוא רגיל לקבל את מה שהוא רוצה די בקלות, ו-וואלה אני לא מוכנה לתת לו את זה. אז - ביי.

עוד בוואלה

טוטאל דיל ברייקרים: דברים שאסור לעשות בסקס הראשון

לכתבה המלאה

מתכתב איתך רק אחרי עשר בלילה
אם הדוש הצליח לחמוק מהסינון הראשוני של האינפורמציה והתמונה, הוא עשוי להתגלות במהלך השיחות, ואם תדעי לזהות את הסימנים תוכלי להימנע ממפגש משפיל, דוחה ומיותר. אחד מהסימנים הוא שעות ההתכתבות. אם את קולטת שהבחור שולח לך הודעות רק שעות רבות אחרי שקיעת החמה, סביר מאוד שמדובר או בדוש, או באדם שנורא עסוק במשך כל היום עד הלילה, למרות שאני לא מכירה אפילו טייסים או רופאים כאלה. אז מן הסתם - דוש, שיש לו דברים חשובים יותר לעשות במשך היום ועכשיו הוא צריך משהו לעשות בלילה. נחשי מה. אם זה מתאים גם לך - לכי על זה, אבל אל תצפי לדייט נוסף, או להזמנה להישאר לישון.

פתאום לא בא לו להיפגש בחוץ
זה דוש מתחוכם, כזה שהסתנן והצליח להגיע לרמות הכי גבוהות - כמעט עד שלב המפגש. מדובר על אותו בחור שכבר קבעת איתו לדייט באיזה פאב, וממש קצת לפני הפגישה עצמה הוא החליט שהוא בעצם לא כזה אוהב פאבים, והוא מעדיף לשבת אצלו בצ'יל ולשתות תה. כן, ממש. רמת אמינות - מקימי אינדיג. כשאת שומעת את התירוץ הזה, תביני את הרמז: הבחור השלה אותך בתחכום רב יחסית, ושכנע אותך שהוא לא דוש שרק חושק בסקס, אבל האמת היא שלא באמת קריטי לו להכיר אותך לעומק (כאילו, חוץ מעומק מאוד ספציפי).

דיק פיק
אני ממש מקווה שאין פה צורך לפרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully