בחור מעניק מתנה לבחורה. ShutterStock
ShutterStock

יוצאים שבועיים? 6 סימנים שהוא מעוניין ומחפש קשר רציני

8.8.2019 / 18:10

נכון, את לא לגמרי יכולה לדעת עד שקיימתם את "השיחה", או שאחד מכם החליט והשני פשוט החליט לזרום עם זה, אבל יש כמה דרכים לדעת שהוא בקטע של קשר רציני עוד לפני הדיבור של יחסינו לאן

האמת, תמיד הצחיק אותי הביטוי "קשר רציני". מצחיק אותי לחשוב שמה שיש לי הוא קשר רציני בעוד אני מפוצצת חצ'קון גב לבן הזוג שלי או שהוא מחליט לעשות לי wet willy. אבל אתן יודעות על מה מדובר, קשר עם מחויבות של שני בני הזוג, כשהחלטנו שלא יוצאים יותר עם אנשים אחרים ומוחקים את שלל האפליקציות למיניהן.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

לפעמים הרגע הזה של השיחה, זאת שהופכת את הקשר מסתם דייטים לזוגיות של ממש, הוא רגע שמעלה הרבה חששות. מה אם הוא לא בעניין באמת? מה אם אני רוצה את זה יותר ממנו? אולי הכל בראש שלי? אז ככה, יש סימנים, ואם הוא מראה לפחות שלושה מהם, יש על מה לדבר. סימנים אלו נכתבו בלשון זכר, אבל לגמרי תקפים לכל מין, באחריות.

זוג. ShutterStock
תורידי את היד, סתומה, את מפרה את האיזון/ShutterStock

יש לכם שיחות עמוקות
אני לא מדברת על פילוסופיה או על משמעות הקיום. לא בהכרח בכל אופן. הכוונה היא לפרטים אישיים במיוחד, כאלה שהוא לא מספר לכל אחד בכל הזדמנות. זה יכול להיות מקרה עצוב שקרה לו, הפחדים שלו או אפילו התכנונים שלו לעתיד. בגדול מדובר על שיחה קצת יותר עמוקה מ"מה עשית בצבא", "איזה סגנון מוזיקה אתה אוהב" או "איפה למדת". בקיצור, אם הוא נפתח בפניך ומדבר על נושא עמוק, זו אינדיקציה טובה לקשר העתיד לבוא, על אחת כמה וכמה אם הוא מעלה את הנושא. כמובן שזה גם עובד הפוך. אם את מרגישה שאת יכולה לחשוף בפניו את האובססיה למרשמלו, או שהגילטי פלז'ר שלך היא להקת אתניקס (והוא לא ברח), את כנראה בידיים טובות.

הוא מדבר איתך על העתיד
באמת שאין דבר שיותר מרמז על רצון לקשר ארוך טווח מזה. למשל, אתם יוצאים רק חודש, אבל הוא כבר מדבר על זה שתבואי איתו לחתונה של החבר שלו בעוד חצי שנה, או אפילו משהו הרבה יותר מרומז כמו "את חייבת לראות את המקום הזה בקיץ" כשאתם באמצע החורף. תראי, תמיד קיים החשש שהוא מתאהב סדרתי כזה, והוא אומר דברים בלהט הרגע, אבל בדרך כלל זה סימן טוב. אם הוא לא היה רוצה קשר ארוך טווח, הוא כנראה היה נזהר מאוד בדיבור שלו, כדי שלא תקבלי רושם שהוא כאן כדי להישאר. האמת, שאם הוא לא היה רוצה מערכת יחסים, הוא כנראה לא היה חושב על כל הדברים החמודים האלה מלכתחילה.

זוג. ShutterStock
אם הוא מוכן לעשות איתך את זה, אתם כנראה רציניים/ShutterStock

הוא עושה מאמץ להיות איתך בקשר
יש אנשים שמרגיש כאילו הם עושים מאמץ לא להישאר איתך בקשר. לא מתחברים לווצאפ במשך שעות, לא עונים להודעות, לא מראים סימן חיים במשך ימים שלמים. אם את בעניין של בחור מהסוג הזה, זה דבר שיכול לחרפן אותך לגמרי. אם הבחור בעניין שלך, סביר מאוד שיקרה הדבר ההפוך. הוא ינסה בכל דרך לשמור איתך על קשר. גם אם הוא בחו"ל, גם אם יש לו מלא עבודה, וגם אם הוא בשבוע שטח במילואים - הוא ימצא את הזמן לעשות שיחה, אפילו שיחה קצרה, או הודעה בווצאפ, כי את באמת חשובה לו. אם את אוכלת סרטים כמו "מי יסמס ראשון" או "האם עבר מספיק זמן ואני יכולה לסמס לו שוב?", או שאת פשוט מרגישה שאת מחזיקה את כל הקשר הזה בעצמך, כנראה שהוא לא בקטע שלך. אם הוא מנסה לתרץ את היעדר התקשורת, תביני את הרמז.

הוא לא מחכה הרבה כדי לתכנן את הדייט הבא
כלומר, הוא לא שוקל האם שווה להם לעשות את זה, האם היה לו כיף בדייט הנוכחי וכדאי לו לעשות דייט נוסף. לא. הוא פשוט להוט לקבוע איתך דייט נוסף ASAP. יכול מאוד להיות שמטעם החוקים של קומדיות רומנטיות וסיטקומים, הוא יחכה שלושה ימים, אבל גם יכול מאוד להיות שהוא פשוט ידבר איתך על הדייט הבא כבר בדייט הנוכחי, סתם כי הוא יזכר במקום מגניב, וחושב שכדאי שגם את תכירי אותו או שיהיה הרבה יותר מגניבי שם יחד איתך. אגב, אם הוא לא מתכנן את הדייט הבא, ואת מרגישה שאם את לא תזמי אותו זה לא יקרה, זו בעיה. זה לא אומר שתמיד הוא זה שחייב ליזום, אבל צריכה להיות הדדיות בקשר, אחרת את יכולה להמשיך ו"לשחק עם עצמך".

עוד בוואלה!

זה נגמר: 8 תירוצי פרידה של גברים - מה הם באמת אומרים

לכתבה המלאה
זוג מתחבק ושותה יין. ShutterStock
אם השיחות העמוקות מתרחשות רק בעירום זו נוראה אדומה, כן?/ShutterStock

הוא מדבר איתך על החברים והמשפחה
אם הוא מדבר איתך בדייטים הראשונים על המשפחה והחברים, זה אומר משהו על הרצון שלו להפגיש ביניכם, ועל כך שאת כבר קצת חלק ממעגל החברים הזה, מבחינתו. ברור שאם הוא משתמש במילים כמו "את חייבת לפגוש את חבר שלי דניאל" או "את ממש תסתדרי עם אחותי" אין שאלה בכלל, הבחור לגמרי עף עליך. אגב, אם הוא מדבר יותר מדי על אחותו זה עלול להיות סימן לא טוב. שימי לב לזה.

הוא זוכר פרטים קטנים לגבייך
ואם הוא אפילו מעלה את זה בשיחה באופן קזו'אלי, אז בכלל. אם הבחור זוכר פרטים קטנים וחסרי חשיבות עליך, כמו העובדה שאת אוהבת פנדות או שאת לא אוכלת את הקשה של הלחם מטעמי מצפון, זה אומר עליו הרבה. זה למעשה אומר שבראש ובראשונה הוא מקשיב לך. את מוצאת חן בעיניו, ולכן הוא גומע בשקיקה כל פרט אינפורמציה שאת מוציאה מהפה. אם הוא מקשיב טוב, הוא גם מן הסתם זוכר את כל הפרטים האלה עליך, וכשהם עולים בשיחה, אין דבר יותר מחמם את הלב מלגלות שהוא זכר אותם. כל שנותר לו הוא לזכור את תאריך יום ההולדת שלך, את יום האהבה, את יום השנה שלכם, את הוולנטיינ'ס דיי, את יום האישה ואת יום הנישואים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully