חתול שחור. ShutterStock
ShutterStock

ליתר ביטחון: 5 דברים שלא כדאי לעשות כשמחפשים אהבה

15.8.2019 / 8:13

לפעמים להיות לבד יכול לבאס, וכולנו עשינו דברים טפשיים בשם ובגלל האהבה, פה ושם, כדי להתעודד - אבל ממש לא צריך להגזים. פרוייקט ט"ו באב

בכל מה שקשור באהבה, אנחנו נוטות להיות רגשניות, כשבתכל'ס לכל הסיפור הזה יש הסברים ביולוגים וכימיים, כמו ההורמונים אסטרוגן וטסטוסטרון שאחראים על המשיכה המינית, הדופמין שאחראי על התחושה הזאת של פרפרים בבטן, הנוראפינפרין שאחראי על פעימות הלב המואצות ולהתרגשות, ורמות נמוכות של הורמון הסרוטונין לאחר ההתאהבות גורמים להתמכרות לכאורה לבן הזוג. הכל טוב ויפה, אבל המדע זה מעולם לא עצר אותנו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אף אחד לא יפריע לנו להאמין בכל מיני אמונות שקשורות לאהבה, כי כשמדובר במציאת אהבה - כל האמצעים כשרים, כולל הגמד המכונף הזה מהמיתולוגיה היוונית בשם קופידון, שכל מה שהוא אי פעם עשה למען האהבה זה לירות בעצמו בטעות. טוב, הוא עוד תינוק והוא לובש טיטול, קשר עין-יד לא ממש מפותח אצלו.

קופידון. ShutterStock
עם כל הכבוד, גמד מכונף לא יעזור לנו/ShutterStock

חג האהבה היהודי. בתכלס, אם אתן מעל גיל 5 כנראה שלא תדעו להגיד לי למה אנחנו חוגגות את פורים או חנוכה, אבל למה אנחנו חוגגים ט"ו באב לא בטוח שתרצו לדעת. מסתבר שהחג החמוד והיפה הזה עם כל הפרחים והשוקולדים מגיע דווקא מסיפור מקראי די מזעזע. פרשת "פילגש בגבעה" - אישה שכמה אנשים משבט בנימין אנסו אותה עד שמתה, ואז בעלה, שרצה לנקום את מותה, ביתר את גופתה ל-12 חלקים, ושלח חתיכה אחת לכל שבט בישראל כדי שינקמו את מותה. למה לבתר? אלוהים יודע. כשבני שבט בנימין סירבו להסגיר את הבחורים שעשו את זה, נלחמו בהם כל שאר השבטים, ואף סירבו לחתן את בנותיהם עמם. איך זה קשור לט"ו באב? אני מגיעה לזה. כדי לא להיות שבט בסכנת הכחדה, ארבו בני בנימין לנשים שיצאו לרקוד בכרמים כדי לפגוש בחורים תמימים. משראו את הנשים התנפלו עליהן, אנסו אותן וכך הפכו אותן לנשותיהן. ומאז הותר להם להינשא לבנות ישראל שוב. איזה חג שמח! מתחשק לי ללבוש לבן וללכת לרקוד בכרמים.
קבלו סרטון ממש מצחיק על הסיפור:

להאמין בסגולות
מה שלא עושה הטבע, עושה התהילים. אם גם את מחפשת זוגיות כבר תקופה ושום דבר לא קורה, את פשוט כנראה לא נעזרת בסגולות הנכונות. באתר נותנים לך שלוש אופציות לסגולות לזוגיות שעוברות מדור לדור, ומציינים שיש לבצע אותן בהתכוונות חזקה. העיקר הכוונה. הסגולה הראשונה היא לקרוא במשך 40 יום את פרקי התהילים הבאים: לא, לב, לח, ע, עא, עב וכד. לאחר 40 יום יש להדליק נר לצדיק יונתן בן עוזיאל (בהמשך נמליץ לכן גם ממש להגיע לקבר שלו) ולבקש שבזכות הצדיק והתפילות יישלח הזיווג הנכון והמתאים. הסגולה השנייה - שירת הים. יש לקרוא את שירת הים, במשך 40 יום רצוף. באתר מומלץ לא לחפף עם הרצף, שכן "הרצף הוא שמייצר את המציאות ועל כן אין להחסיר אף יום!". הסגולה השלישית היא קריאת שיר השירים. גם כאן מדובר על קריאה רציפה ל-40 יום, שבכל יום יש לקרוא את כל שמונת הפרקים של שיר השירים. אם ניסיתן את שלושת השיטות והן לא צלחו, בוודאי תשמחו לדעת שמוצעות לכן באתר גלריה של מיסטיקניות, מתקשרות ומומחיות נומרולוגיה, שישמחו לעזור לכן בשיחה במחיר מוזל למשלמות באשראי.

ללכת למחזירי אהבות
הקבלה, תורת הסוד והמיסטיקה היהודית, מאז ומתמיד משכה אליה המון אנשים שמחפשים עזרה, לא רק באהבה, אלא בכל תחומי החיים. ואם אנשים כמו מדונה נפלו בזה, מי אנחנו שנפקפק (נשים סבירות, אבל לא חשוב). אסי פיניאן, טברייני וקבליסט, טוען שהוא מסוגל לקרב לבבות בעזרת כוח הקבלה. איך הוא בדיוק עושה את זה? טוב, אם הוא יגלה לכן הוא יצטרך להרוג אתכן. או שלא. מדובר על שילוב של שימוש ברצפי מילים קבליות, פרקי תהילים, תמונות של האהוב, מלאכים מספר הזוהר, אבנים טובות ועוד מגוון כישופים. לדוגמה, במקרה של התאהבות חד צדדית (מי מאתנו לא חלמה לפתור את זה בדרך קסומה), הוא כותב על קלף של מזוזה את שם המלאך האחראי על אהבה וקירוב לבבות על פי הזוהר. את הקלף, על האישה לשאת על גופה במשך 40 יום, ולשרוף כל יום חצי כפית מהתבלין סברא (לא בדקנו אם יש אותו בניצת הדובדבן) על גחלים לוחשות (גם מנגל תופס, בדקנו) ולהגיד את הלחש: "כשם שזה התבלין בוער, כן יבער ליבו של אהובי ויאהבני אהבה עזה, אהבה תמידית שאינה תלויה בדבר בטל ולא ינום ולא ישן עד שייעשה רצוני כרצוני". לא יודעת מה אתכן, אבל נשמע כאילו זו עוד סיבה טובה לכל בחור לברוח, מהר ורחוק.

עוד בוואלה!

טוטאל דיל ברייקרים: דברים שאסור לעשות בסקס הראשון

לכתבה המלאה
רבי. ShutterStock
קצת תהילים זה תמיד טוב/ShutterStock

להשתטח על קברים
מה לא נעשה בשביל זיווג הגון? אם תשאלו לא מעט נשים בישראל, תוכלו לגלות שבשביל שצדיק ישתטח עלייך, תצטרכי קודם כל להשתטח על צדיק. האמת היא שהמנהג הזה ממש לא חדש, והוא מוזכר בתלמוד הבבלי, כאשר הלך כלב בן פונה לחברון כדי לבקר בקברי האבות במערת המכפלה ולהתפלל שם. בגדול, היהדות מייחסת טומאה למת, אבל אם יש שם סגולה - הפגאניות לא תעצור אותנו. יש המון קברי צדיקים בארץ, אבל אם באהבה וזוגיות עסקינן, הרשו לי להפנות אתכן לקברו של הצדיק יהונתן בן עוזיאל מעמוקה, גדול תלמידיו של הלל הזקן. למרות שהיה חשוך ילדים, עלייה לקברו נחשבת סגולה לזיווג ולפוריות, וגם אחלה תצפית לנוף מרהיב. הכי יעיל (אם אפשר להשתמש במילה הזאת כאן) להגיע ביום פטירתו, בכ"ו בסיוון. בשנים האחרונות גם מתקיימת הילולה המונית ביום זה, בכל שני וחמישי, אז מתקיים במקום תיקון. וגם בראשי חודשים.

לעשות שיקויים וכשפים
האתר של לאה שירה גד, כמו רבים מהאתרים של אנשי ה"הוקוס פוקוס, קבלי את הגרוש שלך בחזרה" נראה כמו משהו שבנה אחייני בקורס מחשבים אי שם בשנת 95'. גד מציגה את עצמה כ"בכירה בקבלה" (המרכאות במקור), ומציעה טיפול טלפוני, בו תוכלו להתייעץ ולגלות את האמת על האהבה שלכם באמצעות כישוף אהבה מהקבלה. גד כותבת שלא מדובר בכישוף שחור ומסוכן, אז אני רגועה. עוד באתר שלה, תוכלו לרכוש תמורת סכום סמלי של 2,600 ש"ח (שבסכומים כאלה כבר הייתה יכולה לשלם למעצב שיסדר לה טיפה את האתר) תמצית טירוף אהבה, קמע קבלי מכסף והוראות הפעלה. אם זה לא יעזור, אני לא יודעת מה כן.

וודו. ShutterStock
בובת וודו ודם וסת. קצת קיצוני, לא?/ShutterStock

לשים וסת בכוס קפה
מסתבר שזה דבר. אם גם אתן קראתן את הכותרת והדבר הראשון שעלה לכן זה "איכס", אתן לא לבד. אבל המאמינים טוענים שיש לדם המחזור כוח מיוחד לשמש ככישוף אהבה, שכן הוא קשור ברבייה הנשית וביצירת חיים. עוד טוענים כי באקט הזה האישה למעשה מכניסה שד לאדם השותה את דמה, ובכך מחלישה לו את האנרגיה, מטמיאה את נשמתו, וכך יכול השד להשתלט בגוף הרצוי. אבל חכו רגע, לפני שאתן שאתן סוחטות את הטמפון שלכן לקפה של הבוקר שלו, חשוב שתדעו שהדעות לגבי הצלחת הכישוף הזה הן מאוד חלוקות, אפילו בקרב אלו המאמינים בכישופים. אף אחד לא מבטיח לכן שזה יעבוד, אך בהחלט יש סיכוי טוב להתעללות דוחה ולא הגיינית באדם שאתן בסך הכל אוהבות. אל תשכחו שביהדות אישה במהלך המחזור שלה היא הדבר הטמא בעולם (ועל כן - נידה), אז אם ההסבר הראשון לא שכנע אתכן לרדת מזה, אולי זה יעזור.

לנסות כישופי אהבה DIY
באתר של מיכל רון תוכלי למצוא שיטות לעשות זאת בעצמך כדי למצוא זוגיות, על מנת שבעתיד לא תצטרכי לעשות זאת בעצמך, אם את מבינה למה אני מתכוונת. גם מיכל ממליצה להימנע ממאגיה שחורה (שכן היא מאוד מסוכנת, וגם קיימת בעיקר), ומתמקדת בכישופים לבנים. באתר שלה תוכלו למצוא רשימה של כישופים שניתן לעשות בנוחיות ביתכן, כמו לכתוב את כל מה שאת מחפשת בבן זוג ולשמור את הפתק הזה קרוב אלייך, פאנג שואי, קריסטלים ודמיון מודרך. הכישוף שאני הולכת לנסות? "לאכול איתו" - כשאתן מכינות ארוחת ערב, שימו גם צלחת בשבילו (היא לא חייבת להיות מלאה), וגם כוס קפה. "תרגישי איך זה לשבת איתו יחד, ותהני" מציעה מיכל. הו, אני אהנה, מיכלי. אני אהנה, וגם סטורי לאינסטגרם אצלם. נתראה בחתונה שלי. או באברבאנל. מה שיבוא קודם.

ביטול כשפים
יכול להיות שאת לא מוצאת אהבה כי למעשה הוטל עליך כישוף? או שאולי בכלל את מעוניינת לבטל כישוף שאת בעצמך עשית, כי גילית שלגבר הנדון יש שערות על הכתפיים (או כל סיבה אחרת)? אין בעיה. את יכולה לבטל את הכישוף הזה במגוון שיטות, בהתאם לחומרתו. אתר טבורי, שמתעסק בקבלה, פסיכולוגיה ויהדות (השילוש הקדוש) מציע פתרונות לביטול כשפים כמו קמעות, לחשים ומריחת שתן. הביטול שאנחנו הכי אהבנו הוא כתיבה באמצעות זעפרן, כי אנחנו של הביוקר. איך זה עובד? כותבים באמצעות זעפן על נייר שמות קודש והשבעות בשם המלאכים (אם אתן יודעות מה זה אומר, נפלא), משרים את הנייר במים ושותים קצת בכל יום, למשך 21 יום. לרוויה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully