זוג. ShutterStock
ShutterStock

לא הביישן גומר: דברים שנשים מתביישות לבקש מגברים במיטה

16.8.2019 / 8:29

אם עוד לא הבנתן את זה- סקס אמור להיות משהו חיובי ומהנה עבור המשתתפים. הוא לא יוכל להיות כזה לעולם אם הפרטנר שלך לא יהיה בלופ. אז אז הגיע הזמן לקחת אחריות ולפתלהגיד לו מה את רוצה שיעשה לך, ולגמור עם זה, תרתי משמע

אין דבר סקסי יותר מביטחון עצמי. אם את לא מאמינה לי, תנסי להיזכר בדוש האחרון שלך וחשבת לעצמך "מה לעזאזל עשיתי אתו?". הביטחון העצמי שלו הפנט אותך, זה מה. בכל מקרה, גם אישה שאוהבת את עצמה, שלא מתביישת בגוף שלה ומלאה בביטחון עצמי - משדרת טונות של סקסאפיל.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

זה כולל גם המון מודעות למה עושה לך טוב, כמובן - לדעת לבקש את זה. אם עד עכשיו חשבת שאת צריכה להיות כנועה, רכה וענוגה במיטה, תחשבי שוב. אמצי גישה קצת שונה ותגידי מה אשכרה עושה לך טוב, בלי בושה. תופתעי לגלות כמה הסקס משתפר, גם מבחינתו.

"בוא ננסה חומר סיכה"

אין מה לעשות, אנחנו שונות אחת מהשנייה, ולא כל אחת יכולה לייצר ברטולין בכמות מספקת שתגרום לסקס להיות נעים. לפעמים גם שינויים הורמונליים בעקבות נטילת תרופות או שינויים גופניים יכולים לגרום לנו להיות קצת יותר יבשות למטה. כך או כך, איך צורך להתבייש לבקש קצת עזרה חיצונית. אז איזה מזל שהומצא חומר סיכה?! את לא צריכה לחשוש שהבחור ירגיש שהוא לא מחרמן אותך מספיק, פשוט תשלפי את זה בשיא הקז'ואליות, כי זה באמת דבר כל כך נפוץ ושימושי. כשתשתמשי תרגישי את ההבדל, ואז שניכם לא תבינו איך לא הכנסתם את הפלא הזה קודם. יש כל כך הרבה אופציות- טעמים, מרקמים, חברות - כל מה שנותר הוא לבחור

"בוא נשתמש בויברטור"

בגדול, אם הם היו יכולים להכניס אותנו להריון ולהרכיב את השידה החדשה מאיקאה, יכול מאוד להיות שהיינו מחליפות את הגבר הממוצע באביזר מין. אבל עכשיו ברצינות, ויברטור הוא דבר נפלא מחוץ למיטה, ויכול להיות דבר מאד משדרג לסקס עם פרטנר. אם את חוששת שזה עלול להוריד את הביטחון העצמי את בן הזוג, את יכולה להתחיל ממשהו קטן, שיתופי יותר, כמו טבעת רטט שמתלבשת על האיבר, ומשם להמשיך למשהו יותר רציני. את גם יכולה להסביר לו שבא לך לגוון, ולתת לו ממש להיות חלק מזה. עד מהרה הוא יבין שלא רק שזה גורם לך לעונג ומשדרג את הסקס, זה גם חוסך לו לא מעט עבודה.

עוד בוואלה!

עכשיו היא גם אשת עסקים: הג'וב החדש של אביבית בר זוהר

לכתבה המלאה

"תעשה לי ביד"

זה באמת הבייסיק של הבייסיק. לא מכירה בחורה שפשוט על ההתחלה רצתה שמישהו יחדור אליה בלי פורפליי קליל (אולי רק אחרי הצפיה של מייקל לואיס מעיף פקקים, אבל זה פורפליי בפני עצמו). אז כמובן שאם הבחור לא מספיק מנוסה או מתחשב, הרשי לעצמך לכוון אותו לשם. אגב, לא מדובר רק על האקט עצמו, אלא גם על הכיוונון. אל תתביישי לתת הוראות - מהר יותר, לאט, בעדינות, או אפילו לקחת את היד ולהראות לו מה בדיוק עושה לך טוב. בסופו של דבר הוא יקלוט את הפרינציפ, ומפעם לפעם תצטרכי לכוון אותו פחות. ואם אחרי הרבה זמן פתאום מתחשק לך משהו קצת שונה - לא להתבייש לבקש.

"תרד לי"

אם לא חווית אי פעם לשון שם למטה, את לא יודעת מה מחכה לך. אגב, גם אם כבר ירדו לך בעבר, והפרטנר הנוכחי משום מה לא יוזם בעצמו טיול ל"עיר התחתית" אין שום סיבה לא לבקש ממנו בעצמך. יכול להיות שהוא פשוט לא ממש מת על זה או לא לגמרי מנוסה, ולכן חושש להגיע לשם. אל תניחי ישר שהוא נגעל. נשים רבות לא נהנות לרדת לבן הזוג שלהן, אבל יעשו את זה בשמחה אם ידעו שזה עושה לו טוב, תני לו להפתיע אותך. אם יש לך חשש כלשהו שהאקט יגעיל אותו , את תמיד יכולה להתקלח לפני ולהשתמש בסבון לרחצה אינטימית. או שפשוט תחשבי על מצב הביצים שלו, ותביני שהכל ממש בסדר גמור אצלך שם למטה. בכלל, תזכרי שהכל יחסי.

"בוא ננסה רימינג"

או בשמו הפחות מכובס - לקק לי ת'תחת. אני מסכימה, אכן מדובר פה על אקט שהוא קצת יותר למתקדמים, אבל באמת שלא צריך להתבייש לנסות אותו, אחרת לעולם לא תדעי איך זה מרגיש - וזה מרגיש מעולה. בניגוד לסתם "ירידה", במקרה של רימינג את חייבת להגיע מאוד נקיה, זה עניין של הגיינה, והייתי אפילו אומרת עניין של תברואה. אני מניחה שלא היית רוצה לנשק את הפה הזה אחרי האקט, אלא אם את במצב ניקיון של בית מרקחת. אז איך מבקשים דבר כזה מהפרטנר? אפשר להתחיל להרגיל אותו לעניין הזה שצריך להתייחס גם לרקטום שלך, בכך שתבקשי ממנו להכניס לשם אצבע, או אפילו רק לגרות את האזור ולא ממש לחדור לשם. זה פחות מרתיע, בתור התחלה, וכך גם תביני בעצמך אם את נהנית מזה. אחרי שהתרגלנו והתקדמנו, האזור יראה יותר מוכר ופחות מלחיץ, ואז להכניס לשם את הלשון לא יראה דבר מאוד מוזר. אגב, סביר מאוד שגם הוא ייהנה מהטריק הזה, רק אומרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully