איזה אוכלת סרט מדידה. ShutterStock
ShutterStock

מה המידה שלך: האפליקציה שתביא אותך לקופה הוירטואלית בשלום

23.8.2019 / 10:00

שופינג באינטרנט זה מסובך - אם כבר סיננת פריטים מתוך המבחר העצום, המכשול הבא יהיה לבחור את המידה הנכונה. קבלי את האתרים והאפליקציות שיוודאו שהחבילה שתגיע לקיוסק הקרוב לביתך תהיה מלאה בפריטים שמתאימים למידותייך

אם אתן שופוהולקיות ותיקות, אולי אתן כבר מכירות את המידה שלכן, אבל האם אתן יודעות את כל המידות בדיוק? את האורך של הרגליים, למשל, כדי שלא תזמינו ג'ינס קצר מדי, או את רוחב הכתפיים כדי שהחולצה תשב עליכן בדיוק כמו על הדוגמנית בתמונה? כנראה שלא. יש נשים שקרובות למידות בינלאומיות ויכולות לבחור מדיום, למשל, ויגיע להן פריט שיושב עליהן מספיק טוב. אבל לרובנו, יש מידה במכנסיים ואחרת בחולצה או מידה אחרת בזארה ואחרת בקסטרו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אם נספור את כמות הפריטים שהזמנו באינטרנט ולא התאימו לנו, המסקנה תהיה ברורה - אנחנו צריכות עזרה. זה שלב פחות כיפי לחלקנו, כי לא תמיד נעים לקבוע את המידה שלנו במספרים ולראות את זה על המסך. בנוסף, אם אתן רוכשות באתרים סיניים כמו אלי אקספרס או אתרים בריטיים כמו ריבר איילנד, המספרים בטבלת המידות לא חולקים מדדים. לכן, לרוב, תוכלי למצוא באתר טבלת מידות שתסביר לך מהי מידה 38 שלהם וכך תשווי למידה שלך, סוג של התאמה טיפה כללית שעובדת רק לפעמים. אז נכון, תמיד אפשר להחזיר, אבל בינינו, זה סיוט ביורוקרטי שאפשר להימנע ממנו בקלות.

אז עברת את מסך עמוד הבית של אתר השופינג ובחרתן פריט לטעמך, ועכשיו מגיע שלב בחירת המידה. לכל פריט, בדרך כלל, יש טבלת מידות די נאמנה למציאות ועל פיה תוכלי לדעת את המידה שעלייך להזמין אבל זה לא כל כך פשוט. קודם כל, לא תמיד יש סרט מדידה בהישג יד, וגם אם כן, לא כל מדידה ניתן לעשות לבד, ללא עזרה של אדם נוסף. לכן, הרבה חברות, חלקן ישראליות, פיתחו טכנולוגיות שהותאמו לשוק האופנה, שתפקידן הוא לסייע לך לסנכרן בין הבגד שאת חומדת לבין המידה המתאימה לך:

זיקית
מבין החברות הישראליות שיצרו פלטפורמה מוצלחת ונגישה למשתמש על ידי פטנט טכנולוגי שמייצר מעין תמונה תלת מימדית בשילוב של ניתוח פריטי הלבוש. זיקית משתפים פעולה עם המון חברות בינלאומיות ומציגים מגוון רחב של אנשים אמיתיים כדי להיות רלוונטיים לפלח שוק רחב. בנוסף, בזיקית יש לכן את האופציה לצלם את עצמכן ולהפוך להיות דוגמנית בעצמכן על ידי מדידה וירטואלית של הבגדים על האימג' שלכן לקבלת תמונה ברורה יותר לפני רכישה.

איי-פיט-יו eyefitu
האתר מאפשר לך לבדוק לוקים שקיימים במערכת. אם אהבת פריט מסויים תוכלי להגיע ישירות לעמוד הרלוונטי באתר המותג שמוכר את הפריט, ולהשלים את הרכישה. האתר הוקם כדי למנוע את הסיכון בבחירת המידה הלא נכונה (כי באמת מידה 38 בחנות אחת היא לא אותה מידה בחנות אחרת) ולחסוך החזרות, החלפות, ועוגמות נפש למיניהן. האתר גם מזהה את ההעדפות שלך ונותן לך אופציה להישאר מעודכנת בפריטים חדשים במותגים לבחירתך וגם נותן לך המלצות בהתאם. מעבר לעזרה במידה, האתר מאגד הרבה מותגים וחוסך לך גם יציאה מהבית וגם שיטוטים אונליין - הרבה חנויות בקליק אחד, פשוט ונוח.

מיי-סייז-איי-די
הרעיון ל-mysizeid נולד מתוך מטרה לעזור לשני הצדדים, וכדי לחסוך את תהליך ההחזרות של הרוכשים מידה שגויה. בהתחשבות יתרה על כך שהרכישה מתבצעת יותר ויותר בטאבלטים וסמארטפונים ולאו דווקא במחשב, נוצרו אפליקציות כמו זו, שעוזרת להשוות מוצרים, למצוא את המחיר הנכון וכמובן לקבל את המידה המדוייקת גם במכשירים אלו. את יכולה ליצור לך פרופיל מאובטח ומקוון של המדידות האישיות שלך ואחר כך להשתמש בפרופיל זה ברכישה עם קמעונים מקוונים שותפים ולקבל את המוצר ביעילות ובביטחון שיחזיר לך את האמון בתהליך הקנייה המקוונת.

עוד בוואלה!

אזעקת דוש עולה ויורדת: הדברים הכי מעצבנים שגברים עושים

לכתבה המלאה

Nettelo
אפליקציה למדידת הגוף שבה את יכולה להעלות שתי תמונות גוף (לפי הנחיות) ולקבל את כל מידות הגוף שלך בדיוק (פלוס מינוס סנטימטר אחד) כאילו מדדת עם סרט מדידה. האפליקציה לא נועדה לשופינג בפרט אבל בהחלט יכולה לשמש אותך בניתוח המדדים של הגוף שלך. היעילות של האפליקציה הזו היא גם אם חווית שינוי במשקל, התרגלת לרכוש מידה מסויימת, ועכשיו את מרגישה אבודה - האפליקציה תעזור לך לדייק ולעקוב אחר השינויים, ותיתן לך גם את האופציה לשתף את המידע, בין אם זה עם הדיאטנית או הרופא שלך או סתם להשוויץ לחברות כמה רזית.

  • עוד באותו נושא:
  • שופינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully