זוג. ShutterStock
ShutterStock

קום איל פו(ת): המדריך השלם למין אוראלי שלא יתסכל אותה

30.8.2019 / 9:14

לא יודעים איך לגשת לעניין? זו לא בושה לבקש קצת עזרה. וכשמדובר על דרכים לספק נשים, אדרבא. אנחנו יודעות, איבר המין הנשי לא תמיד נוח לתפעול, אבל זו ממש לא משימה בלתי אפשרית. בואו ללמוד לא רק מה לעשות, אלא גם איך לעשות כדי לבצע ירידה לצורך עליה:

עבור רוב הנשים, אין כמעט דבר נעים יותר ממגע לשון שם למטה, אולי חוץ ממגע הלשון שלי בגלידת קשיו מלוח של גולדה, אבל זה כבר לכתבה אחרת. אם הפרטנר שלכן יודע את העבודה, זה לגמרי יכול להיות ההיילייט של האקט, ואפילו לייתר את החדירה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מצד שני, אם הוא או היא לא לגמרי יודעים מה הם עושים, זה יכול להיות די סיוט, שגם לא כל כך נעים לך לצאת ממנו. יורדים יקרים, אל חשש! נכון, לפעמים זה מרגיש כאילו הפות צריך להגיע עם חוברת הוראות משלו, אבל אם יש לכם נכונות ללמוד, אין סיבה שלא נצליח במאמצים משותפים לתפעל את האיבר החמקמק, ואפילו להצטיין במלאכה. הנה כמה טיפים שתוכלו ליישם בפעם הבאה שאתם צוללים למעמקים:

דעו את היכולות הלשוניות שלכם
אם לא הצטיינתם בלימודי לשון בתיכון, יש לכם הזדמנות לעשות חוויה מתקנת. אז בתור התחלה כדאי לדעת שיש ארבע תנועות לשוניות שנשים אוהבות על הדגדגן שלהן, ואף אחת מהן לא מסובכת במיוחד. ואלו הן: למעלה-למטה, סיבובים, מצד לצד, ודחיפה מהירה של הלשון (כמו פולסים) במקום אחד. את תנסו את ארבעתם, גדול מאוד הסיכוי שתגיעו לנקודה הנכונה באחת מהאופציות לפחות, אז זו כבר הקלה. איך תדעו? תקשיבו. גם שקט מוחלט יכול לספר לכם הרבה.

תתחילו לאט, ותתקדמו עוד יותר לאט
או במילים אחרות - אל תקפצו למנה העיקרית כשיש לכם עוד מנה ראשונה לסיים. כן, כן, הפות, ממש כמו ארוחה טובה, צריך להיאכל בנחת. זיכרו שאורגזמה נשית היא לא דבר שמגיע בבת אחת, בדרך כלל, אלא נבנה בהדרגה, ולכן מאוד חשוב לא לדלג על שלב הטיזינג והגישושים לפני שמסתערים על הדגדגן. התנפלות שכזו יכולה להיות אפילו ממש לא נעימה. קחו את הזמן ותנו לנו לרצות שתגיעו לשם לפני שאתם מגיעים.

לא על הלשון לבדה
יש לכם עוד איברים בפנים - אל תתביישו להשתמש בהם. למשל לשפתיים שלכם יש תפקיד חשוב בכל העניין, אבל חשוב לזכור להשתמש בהן בעדינות. למשל, לנשק את הדגדגן עם השפתיים נשיקות רכות ורטובות, ואולי אפילו לשלב מציצה קלה של הדגדגן. אתם יכולים להשתמש גם באף שלכם על מנת לגרות את האזור. יש לו עוד שימושים חוץ מאשר שאיפת פסי אוטריווין. כן, אוטריווין זה בדיוק מה שהתכוונתי להגיד. תוכיחו שלא.

גירוי ישיר של הדגדגן הוא לא בשביל כל אחת
התפעול של איבר המין הנשי יכול להשתנות מאישה לאישה, ולכן לא כל החוקים חלים על כולן. זה עניין של ניסוי וטעיה, ואין צורך לפחד מהתהליך הזה - הוא חשוב. אתם כנראה תבינו מה הבחורה שלכם אוהבת לפי הקולות והתזוזות, אבל אסור לפחד גם לדבר על זה. אבל הנה הכללה שתמיד נכונה - הדגדגן הוא איבר סופר רגיש, אפילו רגיש מדי. כלומר, לא כדאי לגשת אליו בצורה ישירה מדי, בטח לא בתחילת האקט. זה אמנם נשמע מוזר, אבל כיוון שהוא כל כך רגיש, מספיק להיות באזור שלו וזה לגמרי יעשה את העבודה. יכול להיות שבשלב יותר מתקדם זה יהפוך לנעים יותר, אבל כדי להיות בטוחים - הכי טוב לשאול (לא אותו, אותה).

אל תתביישו לאכול עם הידיים
כמו שבמציצה טובה תמיד משלבים קצת עבודת כפיים, גם בירידה לאישה רצוי ואף חובה לעבוד עם הידיים. הכוונה היא לא להחליף לגמרי את העבודה של הפה, אלא לשלב את הידיים בתהליך. למשל, להחדיר אצבע או שתיים במהלך הירידה יכול להעצים את החוויה בכמה רמות. גם ליטוף ומישוש אזורים ארוגניים אחרים, כמו הפטמות, יכול ממש להוסיף גירוי, ולהפוך את כל הירידה להרבה יותר טובה. כמה יותר טובה? אנחנו קצת מתבאסות שאין לכם עוד זוג ידיים זמינות.

עוד בוואלה!

עוף לי מהמיטה: 7 טעויות סקס בלתי נסלחות שגברים עושים

לכתבה המלאה

נא לא להתחרע
אנחנו לא במירוץ, וצר לי לבשר - אם תעבדו מהר זה לא אומר שתסיימו עם המלאכה מהר ותקבלו פרס ההיפך הוא הנכון. זה אולי הדבר הראשון שכדאי לכם לדעת לפני שאתם יורדים לאישה - אנחנו יודעות, הכוונות שלכם טובות, ויש לנו נטייה לפעול במהירות ובעוצמה כשאנחנו מתרגשים או מתלהבים, אבל במקרה הזה זה לא חיובי. תנועות עדינות ואיטיות, לעומת זאת, יקדמו אתכם הרבה יותר מהר למטרה הנכספת. יכול להיות שמתישהו תצטרכו להגביר מהירות, אבל גם אז לא להתחרע, סבבה?

קחו אוויר
ואז תנשפו אותו עליו, בעדינות כמובן. עוד דבר שיכול להוסיף מאוד לתהליך אבל הרבה נוטים להתעלם ממנו הוא הנשימה שלכם. אבל לא סתם נשימה, גם את זה צריך לדעת איך לעשות. הדרך הטובה ביותר היא לפתוח את הפה רחב וליצור משב של אוויר חם לכיוון הפות (כאילו אתם מנסים לחמם את הידיים בחורף), או לחלופין, לכווץ את השפתיים שלכם ולנשוף בעדינות משב רוח קריר. אם עשיתם את זה וראיתם כי טוב, אפשר לקחת את זה לשלב הבא - להעביר את לאט-לאט הלשון מהחלק התחתון של השפתיים ועד לקצה הדגדגן. כשהגעתם לשם, תנו משב אוויר חם על השביל הזה שיצרתם. את התוצאות של זה אתם תרגישו בברור.

כמו בכל משחק טוב, גם כאן אפשר להעזר בצ'יטים
טוב, אלו לא באמת צ'יטים, אולי יותר נכון לקרוא לזה "עזרים", והכוונה היא לאביזרי מין כמו דילדו או ויברטור. אגב, אם משתמשים בדילדו, ממש כמו עם אצבע או שתיים, הוא יכול פשוט להיות שם בפנים, בלי להזיז אותו. כלומר, רק עצם זה שהוא נמצא בתוך הנרתיק יכול להיות סופר פאן בשילוב עם הלשון, וככה הידיים שלכם יכולות להתפנות לליטוף שאר חלקי הגוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully