אייל גולן, דניאל גרינברג. ניר פקין
ניר פקין

כישוף או אהבת אמת: הזוגות עם החיבור הכי מוזר בארץ

15.9.2019 / 8:46

אנחנו לא מאמינות במעשי כשפים, שיקויים, מאגיה שחורה או בכל צבע אחר אבל קצת כמו בקשר בין אייל גולן לדניאל גרינברג - יש כמה וכמה זוגות שמשהו אצלם נראה חשוד. אבל תחליטו לבד - כישוף או אהבת אמת?

למה אנשים מאמינים שדניאל גרינברג כישפה את אייל גולן? זה באמת נשגב מבינתי. כל האמונה בכישופים היא באמת משהו שמרגיש לי הרבה יותר כמו תרמית שמיועדת על מנת לשדוד אזרחים חרדתיים אובדי עצות וחסרי ישע, אבל זה ממש לא מפריע לחבריו של אייל גולן לחשוב שדניאל גרינברג הטילה עליו כישופים ולחשים שגרמו לו להתאהב בה, דבר שיכול להראות מאוד הגיוני, אם היינו חיים בסיילם במאה ה-15. כיוון שזה לא המצב, אנחנו מניחים שמדובר במקרה הרע במיזוגניה וקנאה, ובמקרה הפחות נורא - בבעיה רצינית באינטליגנציה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

דניאל אמנם מכחישה כל קשר לכישופים, אבל יודעות מה? בואו נלך איתם. בואו נניח שמדובר בכישוף. שדניאל אכן הצליחה ללכוד את אייל הסורר והמעמיס, ולגרום לו להשבות בקסמיה. ואם זה ככה, אין מצב שזה הקשר היחיד בו אחד מבני הזוג מכשף את השני. בטוח יש עוד זוגות לא ברורים, שהיה אפשר בקלות להאשים גם אותם בכישוף על מנת לגרום לשני להתאהב ולהתחתן איתו.

ציון ברוך ויאנה יוסף

למשל, תסבירו לי בבקשה איך הצליחה יאנה יוסף לביית את הגבר הכי וומנייזר במזרח התיכון? אם זה לא כישוף, אני לא יודעת מה זה. תכל'ס, זה שמתייחסים אליו כאל מציאת המציאות זה כישוף בפני עצמו, כי לא רק שמדובר בגבר לא הכי חתיך במושגי היופי הפשטניים (בכל זאת, נמוך, קטן ושחרחר), אלא הוא גם מחזיק ברזומה מפואר של סלבס ודוגמניות שלא היו מביישות את לאונרדו דיקפריו. מדובר על לינור אברג'יל, קארין מגריזו, אסתי גינזבורג, והשמועה אומרת שגם בר רפאלי נכנסה לרשימה. שמועה, אבל מי יודע. אבל רק יאנה יוסף הצליחה איפה שכל השאר נכשלו, והם נשואים כבר מ-2014. לא נראה שזאת פאזה קצרה או שהקשר הולך להתמסמס, כי לפני כשנה וחצי נולד להם ילד, והוומנייזר שכולנו הכרנו השתנה ב-180 מעלות - אפילו שמועות על בגידה אין שם. תודו שזה מוזר.

עוד ב-Sheee

אין פשוט מזה: 7 דרכים פשוטות להדליק גבר. כן, כל גבר

לכתבה המלאה

עוז זהבי והגר דנון

אח… עוז זהבי.... זוכרות את התקופה שבה לא היה לו זקן מוזנח? זוכרים שהוא היה מאורס לשחקנית ליהי קורנובסקי כמה חודשים וחשבנו שזהו, הרווק הנצחי החליט להתמסד? אבל אז הוא ביטל את האירוסין וכולנו נשמנו לרווחה. איזו תקופה יפה זו הייתה. כמובן שעכשיו אין על מה לדבר, כי הבחור אמנם לא נשוי אבל הוא בהחלט בקשר רציני, כל-כך רציני שזה כולל גם תינוקת (כרמי), שנולדה בינואר השנה. איך הצליחה הגר דנון במקום שבו ליהי נכשלה (וכולנו ניסינו להגיע לשם בדמיון)? אם היתם שואלים את מקורביו של אייל גולן, גם עוז זהבי כושף בכישוף אהבה שהפיל את המסכן בפח. כי לא רק שהיא הצליחה לביית את הנחשק שבגברים, הגר היא למעשה אקסית של עוז זהבי, שבסיבוב השני פשוט הלך לה קצת יותר טוב. אם היו שם עזרים מיסטיים או לא, תחליטו לבד.

בר רפאלי ועדי עזרא

ההוכחה לכך שמכשפות יכולות להיות גם ממין זכר היא ללא ספק עדי עזרא. אמנם איש עסקים לא עני, אבל בואו -הוא נשוי לבר רפאלי המגה נחשקת, ורשימת האקסיות שלו לא מביישת כדורגלן - מורן אייזנשטיין, מרינה קבישר, נטלי דדון, ואלה רק המפורסמות. מה, לא מעורבים פה כוחות שלא מן העולם הזה? איך עוד אפשר להסביר את זה שברבור עזבה חיים הוליוודים ונוצצים לצד ליאונרדו דיקפריו והשתכנה בארץ, בשיא הבורגנות, עם בחור קירח ששם המשפחה שלו הוא עזרא? לא שופטים, רק שמים את הדברים על השולחן. תקשיבו, מדובר פה בדוגמנית העל של ישראל, הבחורה שמעטרת את שדה התעופה כבר כל כך הרבה שנים, עד שכבר צריך לשקול לקרוא לו נתב"ר. זו הבחורה שבכל חבורת בנים ישאלו על מישהי אחרת "כמה היא יפה במדד בר רפאלי". זו ליגה אחרת. ועדי עזרא, עם כל הכבוד, מזל שיש לו עיניים יפות, שלא חלילה יהרוס את המטען הגנטי של הצאצאים.

ליאון ופאולה רוזנברג

מישהו יודע מה היה שם משפחתה של פאולה לפני ליאון? בדיוק. "ארץ נהדרת" הטיבו להראות בחיקוי מה שכולנו חשבנו בלב עד עכשיו - מה נשמע עם הזוג המוזר הזה? ומה קרה לפריטי בוי עם האטיטיוד האמריקאי, שהיה סמל מין, ועכשיו הוא נראה כמו משהו שהיא הנביטה? איך מברמן שהולך לישון בארבע בבוקר עם דוגמניות הוא הפך לבחור שמתעורר בשלוש וחצי בבוקר לעשות סנדביצ'ים לילדים לפני תוכנית הבוקר? אנג'לינה ג'ולי התחילה עם הבן אדם הזה, למען השם! חד משמעית זה חייב להיות כישוף. לא שאנחנו מאמינות בזה אבל יש היכן שנגמר ההגיון, נו אתם יודעים. חוץ מזה, כיוון שבמקור פאולה היא נטורופתית, זה רק מתבקש שהיא תרקח משהו ותשים לו באוכל - מה שמשמר את הצייתנות למשך שנים 15 שנים ליתר דיוק. עוצמתית המרקחת הזאת. איפה קונים?

דניאלה פיק וטרנטינו

האם מדובר בגאווה ישראלית, מאגיה בסגנון אליסטר קראולי או התחלה של מצב סיעודי (בכל זאת, הסרט האחרון קצת מוזר)? כי בואו נודה באמת, גם למפרגנות ביותר היה מאוד מוזר לשמוע על הזוגיות הזאת, ועל אחת כמה וכמה על החתונה ועכשיו על ההריון (זה לא גיל שיש בו כבר בעיות פוריות? רק שואלות). אז נכון שדניאלה היא נצר למשפחת פיק, ונכון שהיא בעצמה זמרת דגולה שאחראית לחצי מהלהיט "השיר הזה". אבל מכאן ועד ללגרום לבמאי הוליוודי מהמפורסמים בדורו להתחתן איתך ולהפוך לחתן של כוכב תוכנית הריאליטי האיכותית "המאסטרו"? יש מצב לכישוף או שניים בדרך, תודו. השניים אשכרה קנו יחד בית בצפון תל אביב וצולמו בלנדוור מקומי. היש פרובינציאלי מזה? אתן ראיתן את הסרטים של טרנטינו? אם יש בית קפה זה יגמר במטווח, לא בערימה של רוזלך. אבל תחליטו לבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully