בחורה עם מסיכה. ShutterStock
ShutterStock

אמת או זיופים: עד כמה אתם באמת נהנים מחיי המין שלכם

3.10.2019 / 9:40

המיטה הוא אחד המקומות היצירתיים ביותר שקיימים, אבל כנות היא מפתח חשוב להנאה וליחסים טובים. חבל ששקרים רבים מסופרים במיטה על ידי כל כך הרבה אנשים. מדוע אתם משקרים, והאם אתם באמת נהנים מחיי המין שלכם?

בעולם אידאלי, דווקא במיטה היינו אמורים להניח לעכבות ולהוריד את כל המחסומים. המציאות, מצד שני, ביישנית יותר, והאמת היא, בנות, שכולנו משקרות, ובעיקר כדי להגן על עצמנו או עליו. החל מאנחה מתוזמנת היטב שלא היתה רלוונטית למה שבאמת הרגשת וכלה בזיופי אורגזמות בכמויות וברמה מקצועית.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

כל אחת יודעת מצוין מתי היא עושה את זה ולמה, ואם תתפסו חבר/ה ברגע של פתיחות גם הם יודו שהיו כמה וכמה פעמים בהן שיקרו לבן הזוג שלה מסיבות שונות ומשונות. אף אחד לא תמיד נהנה מיחסי המין שלו באותה רמה, ולפעמים גם לא בכלל, וזה בסדר גמור. הבעיה מתחילה כשהשקרים גוברים על הכנות. השאלה היא כמה זה קורה, למה, והאם לא עברתם את נקודת האל-חזור, כי מדי פעם לעגל איזו פינה זה לא בהכרח רע, ובוודאי שלא כולם רוצים לשמוע את האמת כל הזמן. ואחרי שאמרנו את זה, גם צריך לדעת לשמור על איזון. מחקרים מוכיחים שכל אחד מאיתנו משקר - למעשה, הממוצע שלנו הוא 1.65 פעמים ביום, כל יום. למה? הנה שלושת הסיבות שמגובות על ידי המדע:

1. הישרדות בסיסית
סיבה מספר אחת היא כמובן הישרדותית - אנחנו משקרים כדי להגן על עצמנו. כדי לשמוא על פאסבון, כדי להימנע מבעיות, או לחמוק מתוצאות מעשה שעשינו, שלא במודע או לגמרי בכוונה.

2. כדי להגן על מישהו אחר
לא כל השקרים שאנחנו מספרים קשורים לאגואיזם שלנו. רובם, כן, אבל לא כולם. אם מישהו שואל שאלה שהתשובה עליה לא תהיה נעימה לו, לפעמים אנחנו משקרים כדי לחוס על רגשותיו. שאלות כגון "המכנסיים האלה משמינים אותי?" בדרך כלל זוכות לתשובה שקרית, כי מן הסתם התשובה הכנה היא לרוב "כן". השואלים יודעים שהשמינו, אחרת לא היו מעלים את הנושא, והשאלה נשאלת כדי לשמוע שקר מעודד. ולכן זה שקר שהוא לא רק נסלח, הוא אפילו אצילי במובנים רבים.

3. כדי להשיג משהו
עוד מימי המערות, כדי להשיג משהו שאין לנו, אחת האסטרטגיות הנפוצות והיעילות ביותר היו לשקר, או יותר נכון להפעיל מניפולציה כדי להתגבר על התנגדויות, בתור צעד אחרון לפני שנאלצים להגיע לעימות פיזי שעלול לסכן אותנו.

ולמה אנחנו משקרים במיטה?
השקרים שאנחנו מספרים במיטה הם שילוב של כל השלושה יחד: לדוגמה: אישה מזייפת אורגזמה כדי שהגבר יהיה מבסוט וירצה אותה (הישרדות בסיסית), כדי להגן עליו מפני הידיעה שהוא לא גרם לה להנאה ועל עצמה מפני הצורך להתמודד עם ההשלכות של המידע הזה (הגנה על אחר), וכדי שיישאר איתה ויקים איתה משפחה (כדי להשיג משהו ממישהו).

ענו על השאלות וגלו עד כמה אתם משקרים ועד כמה אתם באמת נהנים:

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully