אורטל עמר. ניר פקין
ניר פקין

סורי נוט סורי: אתם חייבים לנו התנצלות על השנה החולפת

6.10.2019 / 22:08

בן-אל תבורי, ניקול ראידמן, מדונה ועוד - יום כיפור הגיע ואנחנו מרגישות שמגיעה לנו התנצלות מכמה סלבס שפשוט הפכו את השנה לקצת פחות טובה. יותר מצחיקה, מצד שני

ליהיא גרינר
השנה ליהיא גרינר הצליחה להעליב את קהילת השוטרים, את קהילת יוצאי תימן, ואת עצמה - וכל זה בסטורי אחד. למי שלא זוכרת או יודעת, ביולי האחרון נעצרה גרינר ונקנסה על שימוש בפלאפון בזמן נהיגה. אם הדבר קרה או לא - זה כבר תלוי את מי שואלים, מה שבטוח זה שעל התגובה שלה היא צריכה להתנצל. היא העלתה סטורי (שירד מאוד מהר, אגב) בו היא מקללת את השוטר, ולא באופן יצירתי במיוחד: "המשטרה פה היא בדיחה. אני אף פעם לא ראיתי שוטר נורמלי שאפשר להיות ממנו בלחץ. הם פשוט בדיחה. תימני קטן שנראה כמו התחת שלי רושם לי עכשיו דו"ח. אני בפקק והמנייאק מאחורי רושם לי דו"ח כי משעמם לו, הוא מעשן סיגריה בצד של הכביש. זו המשטרה אצלנו במדינה". ליהי אמנם התחרטה והסירה את הסרטון אחרי כמה דקות, אבל אנחנו רוצות גם התנצלות.

דנה אינטרנשיונל
דנה, דנה, דנה. כמעט צלחת את השנה הזאת ללא רבב, אבל בדיוק ברגע האחרון זה קרה. דנה נכנסה ממש בפוטופיניש, אבל זה לא אומר שאנחנו הולכים לוותר לה. לפני כמה ימים יצא סרטון שלה בראיון לכתבת ערוץ 12 שניסתה לחלץ ממנה כמה מילים במסיבת ההשקה של ניקול ראידמן. כנראה שהכתבת לא באה לה טוב בעין, כי המסכנה חטפה שלל ברכות כמו "את אהבלה", "לכי לעזאזל" ו"ניקול תקבור אותך", וכל הטוב הזה, רק כי הכתבת העזה לשאול אותה "מה את עושה פה?". כן, אנחנו יודעות שלדנה יש קטע עם פרובוקציות, אבל הפעם היא הגזימה בצורה אינטרנשיונלית.

בן-אל תבורי
נכון שאנחנו כל החיים מסתכלים על ההורים שלנו ואומרים לעצמנו "אני בחיים לא אהיה כמוהם", ואז אנחנו גדלים והופכים להיות העתק מדויק של כל הפגמים שלהם? אז בן-אל תבורי חייב התנצלות לאם ילדו, ללא ספק, וגם לנו, הנשים, בכללי.. אין ספק שאת הפחד ממחוייבות הוא ירש מאבא, כי מהרגע שתו פרינס נולד (ורק על השם הזה הוא כבר צריך להתנצל) הוא פשוט הפגין זוגיות נוראית ואבהות שנויה במחלוקת. הוא נראה עם בחורות אחרות, העלה תמונה של בנו לרשתות החברתיות בלי אישור מאימו, ואפילו ביקש מאורטל, זוגתו לשעבר ואם ילדו, למחוק את התמונות שלהם באינסטגרם - בתגובה לתמונה. עלוב. אין ספק שהבחור חטא השנה, ואנחנו אפילו לא מדברות על הניסיון שלו לקריירה בינלאומית.

מדונה
אמנם לא סלב מקומית, אבל חייבת לנו התנצלות בענק. אחרי שעשתה כל כך הרבה רעש סביב האירוויזיון, כן תבוא, לא תבוא, כמה יעלה, מי ישלם - היא פשוט הגיע לכאן בלי לעשות מספיק חזרות על בימת האירוויזיון בארץ הקודש, פתחה את הפה ועשתה פדיחות שגם אלף רטיות לא יכלו לכסות. אולי במקום לעשות כל כך הרבה פוזות היית עושה בלאנס? ואחרי שעשתה מה שעשתה, וכל העולם ואישתו ראו את הבושות, היא עוד העלתה את הסרטון מהאירוויזיון, והפלא ופלא - הזיופים נעלמו! אנחנו דורשות התנצלות כפולה - על הזיופים ועל השקרים. חוצמזה, תמשיכי לבוא לארץ, מתות עליך את מלכה.

קים קרדשיאן
עוד בינלאומית שחייבת לנו התנצלות היא קים קיי. באיזו זכות בדיוק את מבטלת ביקור בהולי-לנד, גיברת? במסגרת שיתוף הפעולה שלה עם המותג הבר-רפאלי "קרולינה למקה", הייתה אמורה קים קרדשיאן להגיע ארצה לאירוע ההשקה. האירוע היה חלק מקמפיין ענק בהשתתפות קים, שכלל בעיקר המון שלטי חוצות בהם לא ממש מזהים שזו היא, כי משקפיים ענקיים מסתירים לה את הפרצוף. אבל קים ביטלה ברגע האחרון, אחרי שבהתחלה רק דחתה את ההגעה, והשאירה אותנו עם עצמנו והפרובינציה.לא אכפת לנו אם היא ביטלה בגלל המצב הביטחוני או בגלל איומים של הבי.די.אס. אנחנו רוצות התנצלות.

ניקול ראידמן
ממה לא מזמן ניקול ראידמן החליטה לפצוח בקריירת שירה עם לא פחות משלושה קליפים שנעשו בתקציב לא סביר של 8 מיליון שקלים, וכל זה - שהיא לא ממש יודעת לשיר. היא השאירה אותנו דבוקים למסך בניסיון להוריד את העיניים, אבל הקליפים היו מהפנטים מדי, וכך נשאבנו לעולם שכולו גלאם מוגזם ושירה בינונית. תודה רבה לך ניקול על זה שעכשיו נדבקו לנו לראש שורות כמו "נוצצים בין הרגליים" והפיזמון של צ'או בייבי. אחרי שאת מבקשת סליחה על השירים, יש גם לא מעט להתנצל עליו מול אקי אבני, שאיכשהו יצא גם חתיך וגם עלוב מכל הסיפור הזה.

ירון לונדון
מי ידע שהתוכנית "לונדון וקירשנבאום" תקבל כזו תפנית סקסיסטית ומוזרה כשהוחלף קירשנבאום זצ"ל בגאולה אבן. לא בגלל גאולה, כמובן, אלא שעכשיו נראה כאילו ירון לונדון שחרר את הרסן שלו, שמלכתחילה היה רפוי מאוד. החודשים האחרונים הוא הספיק לספר על כך שחפן שד של אישה במעלית כי היא טפחה לו על הכרס ורמזה שהוא שמן, וגם לשחרר לעולם את היציאה המדהימה "הכוס הגלקטי", שאולי אם לא הייתה נאמרת על ידי לונדון זו הייתה מחמאה, אבל כשזה יוצא מהפה שלו אנחנו לא יכולות שלא לדמיין דוד שיכור ומטרידן בחתונה שלא הוזמן אליה. אחרי כל הטוב הזה, גם הספקנו לשמוע ממנו אמירות גזעניות על ערביי ישראל, כדי להפוך את השנה למתוקה באמת. עכשיו, מה עם איזו פליטת התנצלות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully