משועממת. ShutterStock
ShutterStock

בבקשה אל תעשו את זה: הטיפים הכי גרועים שנשים מקבלות

14.10.2019 / 8:18

לא ברור אם כולם חושבים שאנחנו סתומות או שלאנשים פשוט אין מושג מהחיים שלהם, אבל הטיפים הגרועים שאנחנו מקבלות כבר במשך עשורים יכולים להוכיח את שתי הטענות. הנה כמה מהטיפים שנשים מקבלות - ספויילר - הם לא עובדים

בתור נשים, אנחנו שומעות כל הזמן עצות וטיפים שאמורים לגרום לנו להרגיש טוב יותר או לשפר לנו את איכות החיים. ולפעמים זה דווקא נחמד, עצות מועילות או אימרות שבאמת גורמות לנו להרגיש או להתנהג טוב יותר. אבל יש כל כך הרבה מקרים בהם הטיפים האלו גרועים, אבל ממש, מטופשים או פשוט לא נכונים, ועדיין, אנחנו ממשיכות לשמוע את אותם משפטים אדיוטים כבר עשורים. אז כדי שלא תיפלו בפח הטיפים, הנה כמה מהעצות הגרועות ביותר שנשים קיבלו אי פעם:

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

זוגיות

פשוט תהי את
כאילו, סבבה, אם את אדם מקסים וחמוד אז בבקשה תהי את, זה בטוח יעזור לו להתחבר אלייך. אבל בואו נודה - חלקינו קצת פסיכיות והרבה משוגעות, מוזרות, מלחיצות ולפעמים הכל יחד, וזה לא ממש מושך אף אחד, אף פעם. איזו מן עצה זאת? אז בבקשה, אם את רוצה שהוא לא יברח - סנני חלק מהטירוף, ותהיי מנומסת וחביבה, לפחות במשך כמה חודשים.

לכי עם הלב
לא! ממש לא! לב זה נחמד והכל, אבל הוא טיפש, הלב. אל תלכי עם הלב - תשתמשי במוח שכנראה קיים כדי שתנצלי אותו. ובעיקר, נסי לוודא שמעבר לאהבה או התשוקה יש אדם תומך, נאמן, מכיל ואם אפשר נחמד, ואל תלכי עם הלב שלך לתוך מערכת יחסים הרסנית שתגמור לך את החיים.

תמחקי תמונות
כדי להתגבר עליו, אחת העצות הכי שכיחות למחוק כל זכר אליו, וזה אומר בעיקר תמונות. אוקיי, זה אולי עבד באייטיז כשהכל היה על נייר, אבל זו עצה שלא שרדה את הקדמה. מי שאומר את זה כנראה חי בעבר, וגם לא יודע מה זה אינסטגרם או פייסבוק. אנחנו לחלוטין יכולות להשיג 4000 תמונות שלו בכל רגע נתון, וגם את מספר הטלפון שלו, ואת היומן האלקטרוני שלו. למחוק תמונות לא עוזר. וזה גם קצת עלוב.

מיואשת. ShutterStock
הלכת עם הלב שלך ותראי מה קרה/ShutterStock

קריירה

חייבים להתחיל איפשהו
טוב, זה נכון, מן הסתם את לא תהפכי למנכ"לית רגע אחרי ראיון העבודה, אבל את ממש לא חייבת לקחת כל עבודה גרועה שמציעים לך רק כי "את חייבת להתחיל איפשהו". כי איפה זה נגמר, ומה זה "איפשהו"?
נערת ליווי, למשל? גם אם אין לך טיפת כישורים לא היינו ממליצות לקחת כל מה שמציעים לך, ותמיד רצוי לסרב לתנאים שלא עומדים בסטנדרטים שלך. קוראים לזה ביטחון עצמי. זה יותר חשוב מעבודה במלצרות.

אף פעם לא תתעשרי אם תעבדי בשביל אחרים
קודם כל, עושר זה יחסי. דבר שני, מה אם ה"אחרים" האלו הם חברה גדולה שמשלמת משכורות עתק? או חברה שמאפשרת לך להרוויח עמלות גבוהות? להיות עצמאית זה מפתה ואכן אפשר להתעשר מזה, אבל את יודעת מה עוד עצמאות יכולה להביא לך? חובות. למע"מ, לביטוח לאומי, ולבנק. לא כל אחד מסוגל לעמוד בחיים של עצמאי, וזאת האמת. אז אם את אוהבת את העבודה שלך ומרוויחה משכורת שאת מרוצה ממנה אל תקשיבי לעצות של אנשים, אלא אם הם מציעים לך עבודה טובה יותר.

עוד בוואלה!

גל גדות ובר רפאלי צ'ילבות? האושיות שכבר לא עוקבות

לכתבה המלאה
מבולבלת. ShutterStock
את עובדת בשביל עצמך - איך זה עובד בשבילך?/ShutterStock

דיאטה

תאכלי מצלחת קטנה
סירייסלי? ההגיון מאחורי הטיפ אומר שכשכלי ההגשה קטן יותר, המוח שלנו מאמין שהצלחת מלאה יותר ויש בה יותר אוכל. הבעיה הוא שהמוח שלנו לא כזה דביל, ובזמן שאנחנו אוכלים מצלחת קטנה, העולם סביבנו נשאר באותו קנה מידה, ואנחנו עדיין יכולות להבין לפי גודל המזלג למשל, שזו צלחת קטנה, ולמלא אותה שלוש פעמים.

אל תרימי משקולות, את תתנפחי
תסתכלי סביבך, האם את רואה הרבה נשים שריריות שנראות כמו מקררים עצומים? לא? אני יכולה להבטיח לך שאת מכירה המון נשים שמרימות משקולות, ואת יודעת איך הן נראות? טוב! כי כשהשרירים מתאמצים הם שורפים יותר שומן בזמן מנוחה. כדי להתחיל "להתנפח" את צריכה לחיות חיים של בודי בילדרית ולגמוע שייקים של חלבון לארוחת בוקר, אין לך מה לפחד ממשקולת של 8 קילו. את יודעת מה יקרה אם תרימי משקולות? את תהיי מוצקה ותיראי טוב, זה מה.

מרימה משקולות. ShutterStock
היא נראית לך נפוחה???/ShutterStock

החיים

החיים קצרים, אז...
החיים קצרים, תקני את הנעליים/ תתפטרי/ תאכלי את העוגה/ כל בחירה מטומטמת אחרת: נכון, החיים קצרים והכל, אבל האורך שלהם הוא ממש לא תירוץ לעשות דברים שיפגעו בך בטווח הארוך. אז נכון, החיים קצרים, אבל בכל זאת, נסי לא להתנהג כמו מפגרת במהלכם.

תתייחסי לאחרים כמו שאת רוצה שיתייחסו אלייך
כל כך לא. כאילו, זה עובד מצוין אם את מתייחסת ככה לאנשים שהערכים שלהם זהים לשלך, אבל אם את למשל, רוצה שחברה תגיד לך שהתספורת החדשה שלך מכוערת, זה ממש לא אומר שחברה שלך בנויה כמוך, ושהיא לא תעדיף מחמאה ותמיכה לעומת "האמת המרה". אז במקום לשפוט את העולם לפי הדרך האישית שלך, נסי להבין מה אחרים רוצים ואוהבים, ותתייחסי אליהם בהתאם.

העיקר הכוונה
כן. לפני גיל שמונה. וגם "העיקר ההשתתפות". אבל אם עברת את גיל 8, הכוונה היא ממש לא העיקר. נגיד שהתכוונת להיות נאמנה לבן הזוג שלך אבל פתאום היה בסביבה איזה תייר ו"בלי כוונה" מצאת את עצמך מתנשקת איתו? מה תגידי לבן הזוג - "אופס, נו, העיקר שהתכוונתי להיות נאמנה ולא כלבה בוגדנית"? ומה תגידי בוס שלך אם לא עמדת ביעדים? העיקר הכוונה? נו באמת. "העיקר הכוונה" זה משפט של עצלנים, וברור שהעיקר הוא לגמרי התוצאה.

הכל מלמעלה
לא יודעת מה איתכם, אבל כשאני מסתכלת למעלה אני רואה שמיים במקרה הטוב ותקרה במקרה הרע. מה זה אומר, הכל מלמעלה? למה שנחשוב שהשליטה על החיים שלנו נמצאת למעלה? תנו לי לגלות לכן סוד - כמעט כל דבר נמצא בשליטתכן. נכון, יש מקרים שהם עניין של מזל או יקום או איך שלא תקראו לזה, אבל אם פוטרת מהעבודה, אם החבר שלך זרק אותך או אם את חיה חיים שאת לא אוהבת, האחריות על המצב היא שלך, וממש לא של ישות אמורפית שיושבת בשמיים ומנהלת לך את הלו"ז. אז במקום להתלונן על הלמעלה, נסי לקחת שליטה ולייצר לעצמך את התוצאות שאת רוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully