מיילי סיירוס. GettyImages
GettyImages

אחת מאיתנו: מיילי סיירוס מנסה להתגבר על שברון הלב שלה

27.10.2019 / 7:30

מיילי סיירוס היא לא האישה הכי מאופקת בעולם, ואת זה אנחנו וליאם המסוורת' כבר יודעים מצוין. אבל לפעמים, אפילו יחסית אליה, היא מגזימה. מעין רודה מבקשת ממנה בנימוס תקיף לסתום קצת, אם אפשר

מיילי סיירוס, תסתמי. באמת, פשוט תסתמי. אני וכל שאר הגרושות מכירות טוב את מה שאת חווה עכשיו, ולכן אני מייעצת לך, הישר מתל אביב דרך כל האוקיינוסים שבדרך - תסתמי. על מה העצבים עכשיו? אז ככה:

כחלק ממסע יחצון הזוגיות החדשה עם הזמר קודי סימפסון, היא עשתה לייב זוגי משותף באינסטה שלה, ואמרה את המשפט המרהיב הבא: "תמיד חשבתי שאני צריכה להיות לסבית כי כל הגברים מרושעים, אבל זה לא נכון". איך היא הבינה שזה לא נכון? כמובן שבעזרת החבר החדש שלה, שהוכיח לה שיש גברים סבבה. "יש גברים טובים בחוץ, אל תוותרו", היא הפצירה ברווקות העולם הצופות בה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

לא פלא שכל העולם ואחותם הגייז כועסים עליה עכשיו. היא עצמה הרגע יצאה ממערכת יחסים עם אישה, והצהירה על עצמה בעבר שהיא פאנסקסואלית. וכל זה רק כי לא מצאת גבר אחד שלא מרתיח אותך?

לא יודעת איך המשיכה המינית עובדת אצלך, אבל אף אחד לא מתחיל לאהוב פלאפל רק כי כל הפיצות שהוא נתקל בהן השנה היו ממש מגעילות. כאישה שתמיד תמכה בקהילת הלהט"ב קצת מפתיע שדולפת לה אמירה כל כך מטופשת, והמרחק בין ההצהרה הזאת לטיפולי המרה ממש זעום. אני משוכנעת שגם מיילי סיירוס יודעת שנטייה מינית היא לא משהו שבוחרים רק כי הטינדר קצת יבש השבוע. ולכן: תסתמי.

קשה להיות גרושה. בין אם את בת 34 בתל אביב, או אם את בת 26 בלוס אנג'לס. אם נצא מנקודת הנחה שהלב שלנו ושל המפורסמים עתירי הכסף פועל אותו דבר, אז מיילי עוברת בחודשים האחרונים סיוט. אני מנקה רגע את כל הציניות שמלווה מערכות יחסים בהוליווד, ומניחה שהיא באמת אהבה את ליאם המסוורת' ושהיא באמת ראתה את עצמה חיה את החיים לצדו.

לא משנה שהם הכירו כשהיא הייתה בת כלום, ושהדרך שלהם הייתה מלאה עליות, מורדות, הכרזות על אירוסים ופרידות. בשורה התחתונה, היא יוצאת לעולם בגיל 26, רווקה כמעט בפעם הראשונה בחיים שלה. כשזה קורה לך, המחשבה הראשונה היא "איך כל כך הרבה אנשים מצליחים לשרוד גירושים?".

אם הדם שזורם אצלה בעורקים דומה לזה שאצלי, אז עכשיו מיילי נמצאת בשלב הכי כיפי של הגירושים. נכון, זה סיוט שאי אפשר לדמיין בכלל (באמת), גם אם אין לך ילדים (בחיי), וגם אם את רק בת 26, שזה גיל מרהיב להיות בו רווקה (ככה סיפרו לי). היא זוכה לחוות רגשות שנעלמו כבר מזמן. מהעובדה שהיא כבר הספיקה לנהל מערכת יחסים אחת ולהתחיל אחרת, אפשר להניח שהלב שלה פועל עכשיו בטורבו, עם רגשות שהיא כבר בכלל לא הכירה. הסקס שהיא מגלה בגיל הזה בטוח משובח יותר מזה שהיא הכירה בגיל 18, והריבאונדים שלה גם הם לא מה שמחכה לבחורה תל אביבית שיוצאת לשוק. אז סתמי, מייל, באמת.

בשלושה חודשים הספקת לצאת עם קייטלין קרטר, אחת השוות, ועכשיו יש לך ילד בן 22 שהוא אחד הלוהטים. בואי תעשי סיבוב באפליקציות כאן בעיר, ותביני על מה את מדברת כשאת אומרת שאין גברים סבבה. ההודעה הראשונה שקיבלתי כשפתחתי טינדר אחרי עשר שנות זוגיות הייתה "אני רוצה ללקק לך את כפות הרגליים". מחקתי את האפליקציה והלכתי להתחבא מתחת לכרית לעוד שבוע של בכי.

לך, מיילי, לא היה את זה. את גם לא היית צריכה לצאת עם ילד בן 27 שגר אצל ההורים, רק כי הוא היחיד שמוכן לתת לך יחס, והנפש שלך שבורה והגוף שלך בלוי. לא היית צריכה לצאת לאף דייט עם בחור שסיפר לך כל מה שיש לדעת על "מידברן". אז את אל תבואי ותגידי לי שיש תקווה, או שיש איזושהי דרך שפתאום אני אהפוך ללסבית רק כי יש הרבה גברים לא מוצלחים. אבל ככה זה, אחרי עשר שנות מערכת יחסים, כשאת יוצאת לעולם ואת שלמה מבחוץ אבל רקובה מבפנים, את מתחילה להבין כל מיני דברים. אולי שהיית צריכה לעזוב הרבה לפני שעזבת, אולי שמה שהתאים לך לפני עשור ממש לא הולך עם האופי המתפתח שלך.

אני בטוחה שמיילי ואני לא שונות במחשבות שיש לנו לפני השינה, רק אולי היא ישנה על כרית קצת יותר טובה. קשה להבין אהבה אחרי גירושים, במיוחד אם את מתגרשת אחרי מערכת יחסים שברוב שנותיה הייתה מוצלחת. עשית הכול נכון, ואין לך מושג איך יכול להיות שפתאום החיים שלך קיבלו כיוון שונה לגמרי.

יודעת מה מיילי? אל תסתמי. את בשלב ממש נוראי בחיים, וקשה לי להאמין שתמצאי גרושה שתגיד לך אחרת. רווקים יגידו לך שיש עוד הרבה גברים מוצלחים ונשים מוצלחות ושהאחד עוד מחכה לך (פיהוק), נשואים יצפו שתחזרי ישר לסוס ותמהרי לזרועות מערכת היחסים הארוכה הראשונה שתזדמן לך. מעט אנשים יבינו שמותר לך לא לדעת מה את רוצה שיקרה בעוד שנה, ואיך ייראו החיים שלך בעוד עשור.

אז מיילי, תעברי את הימים, ותשרדי את הלילות. להתגרש זה נורא, וזה גם הדבר הכי כיף שיש. אלה רגעים של בדידות שבהם את מרגישה שאת בחיים אחרים, ורגעים של ריגושים חדשים שחשבת שכבר לא תכירי. ואם בדרך דולפות לך כמה אמירות מטופשות וכמה רומנים שבטוח תתחרטי עליהם אחר כך, זה רק הופך אותך לאחת מאיתנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully