מצלמה נסתרת במחשוף. Whitney Zelig, אתר רשמי
אתר רשמי/Whitney Zelig

הסתירה מצלמה במחשוף כדי לבדוק כמה בהו לה בחזה - והייתה המומה מהתוצאה

3.11.2019 / 7:42

אישה הסתובבה ברחובות מנהטן עם מצלמה נסתרת בחזייה שלה - כדי לבדוק באיזו תדירות גברים בוהים לה בחזה. היא לא האמינה עד כמה השדיים שלה היה פופולרים - ולא רק בקרב גברים. את הניסוי היא עשתה כדי לעורר מודעות למלחמה בסרטן השד

הסתירה מצלמה במחשוף כדי לבדוק כמה בהו לה בחזה - והייתה המומה מהתוצאה/Whitney Zelig

ויטני זליג בת ה-29 יצאה לסיבוב ברחובות מנהטן, ניו יורק, עם מצלמה נסתרת במחשוף כדי לבדוק כמה עוברי אורח יבהו לה בחזה. כשחזרה וצפתה בסרטון הופתעה לגלות מספר עצום של גברים, נשים, כלבים ואפילו כמה פרצופים מוכרים שהביטו לה בחזה ללא בושה. היא לא עשתה זאת כדי לתפוס סוטים ולהביך אותם ברשת אלא כדי לעורר מודעות לנושא הקרוב ללבה - המאבק בסרטן השד. היא מקווה שדרך תשומת הלב שהקדישו עוברי האורח והצופים בסרטון לחזה הנשי, נשים יקדישו גם הן תשומת לב וילכו להיבדק. בשיחה למייל אונליין סיפרה: "זה היה מאוד קשה עבורי בהתחלה, אבל זה היה שווה את זה".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

"לא שמתי לב לכמות האנשים שמסתכלים לי על החזה עד שחזרתי הביתה ובחנתי את הסרטון. הייתי ממש מופתעת. לא ציפיתי שגם נשים יסתכלו, אבל אם נהיה הוגנים - כולם אוהבים ציצים. כנראה שגם אני הייתי מסתכלת", היא הוסיפה, "אני שמחה שעשיתי את זה. לא הייתי שמה לב לזה בשום דרך אחרת. זה היה קורע. אני מבינה הומור ואם אפשר להשתמש בהומור כדי לעורר מודעות, אני בפנים".

ניסוי דומה (למטרה דומה) נעשה בשנת 2014

צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully