אישה מודאגת מביטה במסך הסמארטפון שלה. ShutterStock
ShutterStock

החלטת למצוא זוגיות השנה? רק אל תעשי את הדברים האלה

בשיתוף OkCupid

4.11.2019 / 7:35

זהו, הבנת שאת צריכה לעשות מעשה, והחלטת שהשנה את מתייחסת ברצינות לחיפוש זוגיות. הורדת אפליקציה, ועכשיו מה? שאלנו בשבילך את מומחים של OkCupid מהם הדברים שאת צריכה לדעת:

בין אם זו הפעם הראשונה שאת פותחת אפליקציה ובין אם את כבר שוחה בחומר - אם את עדיין בעולם הדייטינג הווירטואלי כנראה שעוד לא מצאת את זה ששווה למחוק בשבילו את האפליקציה. זה בסדר גמור, אבל אולי כדאי להתחיל לעבוד באופן יעיל יותר, כי בסופו של דבר אנחנו נשמח לסיים עם הסאגה הזאת במוקדם או במאוחר.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בשביל זה איחדנו ואיגדנו כמה טיפים מוצלחים בעזרת מיטב המוחות שעומדים מאחורי אפליקציית ההיכרויות אוקיי קיופיד, אנשים שיודעים דבר או שניים על הכרויות בעולם הוירטואלי בכלל, ועל אפליקציות היכרויות בפרט, על מנת לעזור לך להבין מה קורה בעולם הזה ואיך להשתלב בו בצורה המיטבית

אם זו הפעם הראשונה שאת פותחת OkCupid

אל תתבודדי
אם את מרגישה קצת מוצפת מדי במידע או משימות לקראת פתיחת הפרופיל שלך, תנשמי עמוק. נכון, זה יש כמה דברים לעשות, כמו איזו תמונה לבחור, האם לכתוב שאת אוהבת לשחק קרלינג או לוותר על פרט המידע הזה, ומה לשמור לפגישה עצמה? אבל בלי פאניקה, את לא לבד. קחי חברה טובה וצאו לדרך הזאת ביחד. אולי בכל מקרה חברה שכנעה אותך לפתוח פרופיל מלכתחילה, ומכאן שהיא בעלת ניסיון. חוץ מזה, למה שהיא לא תישא גם קצת בנטל. הכי נחמד יהיה לעשות מזה ערב בנות - פתחו בקבוק גוורץ, שבו כמה חברות טובות, ותפצחו את זה יחד.

אל תעתיקי
התמונות באפליקציה הן גם הרושם הראשוני שלך. כשאת בוחרת תמונות שימי לב האם את נראית בתמונה כמו עצמך, עם מי את מצולמת, ממתי התמונה ועוד. כן, נכון, יש את הפוזה הספציפית הזאת שגורמת לך להיראות ממש טוב, אז הדבר המתבקש הוא להעלות מגוון תמונות באותה תנוחה כדי לצאת כוסיות. אבל האמת היא שזה כנראה לא יגרום לך לקבל יותר פניות, או לפחות לא כאלה מאנשים שמתאימים לך. לעומת זאת, אם תעלי תמונות עם דברים שאת אוהבת לעשות, יותר סביר שתיפלי על אנשים שמתעניינים באותם התחומים, וירצו לפנות אליך בזכות התמונה. רצת במרתון האחרון? מעולה, להעלות. היית בהופעה של עומר אדם ויצאה לך תמונה חמודה? להעלות. יש לך חיית מחמד אהובה, וגם ככה יש לך אלף תמונות איתה - כמובן שלהעלות.

אל תחפפי
במקרים רבים האפליקציות נותנות לך אפשרות לענות על שאלות בנוגע לתחומי העניין שלך. אל תדלגי או תרפרפי על החלק הזה, הוא חשוב לא פחות מגיל ותמונה! ככל שאת עונה על יותר שאלות, כך קיים יותר סיכוי שתמצאי מישהו שמתאים לך. עוד דבר, אולי החשוב ביותר - השאלות שאת מתבקשת לענות עליהן בזמן פתיחת הפרופיל מאד ממקדות. יכול להיות שתגלי שמה שרצית לפני שנתיים, את בעצם כבר לא רוצה, ולהיפך - לפעמים לכתוב את הדברים מאד עוזר למקד את המחשבות ולהגדיר, אפילו בינך לבין עצמך מה את מחפשת, וללמד אותך משהו על ההעדפות האמיתיות שלך.

כבר מתמצאת באפליקציה? שדרגי עוד

אל תירדמי
בערך שליש מהאנשים לא מעדכנים את הפרופיל שלהם באפליקציית ההיכרויות מהרגע שפתחו אותו, שזו טעות מרה. ברוב האפליקציות, אם את מוסיפה תמונה חדשה או סטורי חדש, האפליקציה תזהה אותך כמשתמשת חדשה, ובתגובה האלגוריתם יציע לך אנשים חדשים, ולכן שווה לעדכן את הפרופיל אחת לכמה זמן. העדכונים האלה יוסיפו לך גם יותר לייקים, יותר מאצ'ים וכתוצאה גם יותר דייטים. שהרי זו המטרה העיקרית של כל הסיפור הזה... אמצי לך הרגל כזה, לעדכן את התמונה מדי פעם - את מעדכנת ומוסיפה תמונות באינסטגרם, בפייסבוק ואפילו מעדכנת את הלינקד-אין, אז אין סיבה שתזניחי את האפליקציה.

אל תיסגרי
האם את שמה לב לבחורים שהאפליקציה מציעה לך, או שכבר עברת למצב של סוויפים על אוטומט? יש אנשים בצד השני, אנשים שכדאי לתת להם לפחות את תשומת הלב שאת היית מצפה לקבל כשהיית מופיעה אצל מישהו באפליקציה. ועוד דבר, כדאי גם לפתוח קצת את הראש. את בטוח מכירה את הזוגות האלה שעל פניו אין סיכוי שהם היו מתאימים, אבל איכשהו הם הזוגות הכי טובים שיצא לך להכיר? אז אל תהיי כל כך מקובעת, תני צ'אנס גם לטיפוסים שלא בדיוק תואמים את רשימת המכולת שהכנת בגיל 12.

אל תזלזלי
מה לעשות, אפליקציית היכרויות היא לא קנדי קראש - כאן מקבלים מה שנותנים. את צריכה להשקיע בזה זמן ומאמץ כדי להגיע לתוצאות המקסימליות. אל תצפי שעל השקעה של 5 דקות תקבלי תוצאות מעולות, וגם אל תתלונני אם זה קורה. לא מדובר רק על ההשקעה בפרופיל מעולה ומפורט, אלא גם בהשקעת זמן בשיטוט באפליקציה. אם לא תיכנסי שבועיים-שלושה ברצף, הפרופיל שלך יהפוך ל"רדום" ואנשים אחרים ייראו אותך פחות.

ועוד כמה טיפים למתחילות, מקצועיות או בין לבין

אל תשעממי
במקום רשימה לקונית של הדברים שאת אוהבת או יודעת לעשות, את יכולה לתאר אותם, או לדבר על הדברים האלה בדרך יותר סיפורית. אם את בחורה של ספורט אתגרי, תספרי על הפעם ההיא שעשית צניחה חופשית וכמעט לא נפתח לך המצנח. אם את אוהבת להתנדב, ספרי על הפעם האחרונה שבה מישהו עשה עבורך משהו טוב, ועד כמה זה חשוב בעינייך, מנסיון אישי - להבעת רגש יש יכולת מדהימה לחבר בין בני אדם.

אל תתבלבלי
אם את לא יודעת מה חשוב לך בבן-זוג, זה יכול להוביל לשני מקרים לא רצויים: האחד, שלא תדעי לסנן מראש את האנשים שאין באמת טעם להיפגש איתם, והשני, הלא פחות גרוע - תסנני אותם הרבה יותר מדי. ב-OkCupid יש שאלות, שתוכננו במיוחד בעזרתם של מומחים שונים, לעזור לעונה להתמקד בדברים החשובים.

אל תעצבני
אל תזרקי סתם "היי"" או "מה המצב?", כי קצת קשה לקדם עם זה שיחה. גם הודעה גנרית של הצגה עצמית בקופי פייסט היא מיותרת. רוב האנשים יודעים לזהות הודעה גנרית שכזאת, ובמקום לעורר סקרנות, היא עלולה לעצבן את המצד השני. עדיף לשלוח הודעה שתפעיל את האדם שמולך, תיצור נושא לשיחה שיהווה מקפצה לנושא הבא, ומשם לדייט. תוכלי ללמוד עוד על שליחת ההודעה הראשונה כאן

יש דייט? מעולה!

אל תחפרי
אבל לא יותר מדי! יותר מדי שיחות יכולות לייצר בילד-אפ שקשה לו מאד לעמוד במבחן המציאות או לחילופין "לגמור" לכם את נושאי השיחה. נהלי שיחה אחת, קצרה ככל האפשר, והשאירי את כל הדיבורים למפגש עצמו. השיחה יכולה ללמד אותך מספיק על הבחור כדי לפגוש אותו, או שהיא תחסוך לך עוגמת נפש וזמן שתבלי בדייט ממש מיותר. אם הוא לא רוצה לדבר בטלפון לפני הדייט, בררי מדוע, כי גם זו יכולה להיות נורת אזהרה.

אל תיגררי
אם הוא רוצה לבחור את המקום או להפתיע אותך, זה יכול להיות מאד רומנטי ונחמד. מצד שני, אולי כדאי שאת תהיי זו שתבחרי את המקום לדייט הראשון, כי הכי חשוב שתרגישי בנוח איפה שאת נמצאת. לכי על הבר הזה שאת אוהבת ומכירה שם את המארחת, ואם תרגישי נוח, סביר שגם הדייט ילך יותר חלק, ואם הדייט יעבור חלק, אולי את המקום הבא, כבר תתני לו לבחור.

אל תתעצלי
להיראות במיטבך זה לא הדבר היחיד שצריך לדאוג לו לפני הדייט - צריך גם להכין קצת שיעורי בית. אם לא יצא לך לעבור על הפרופיל שלו לעומק, זה הזמן לעשות זאת. את לא צריכה להכין כרטיסיות בבית, אבל לברר מהם תחומי העניין שלו זה רצוי - ויכול להיות ששם תגלי את הנושא המשותף שעליו תדברו כל הדייט. רק להימנע מדיבור על האקסים, בבקשה.

מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully