באסה במיטה. ShutterStock
ShutterStock

וגי-כריסמס: תנוחות הסקס הכי נעימות לאישה הרגישה

30.10.2022 / 10:36

הפעמים הראשונות של כל אחת יכולות לכאוב, אבל הכתבה הזאת היא עבור נשים שהחדירה ממשיכה להיות עבורן מקור לסבל שגורם להן במקרים קיצוניים, להימנע מסקס. הנה 5 תנוחות שיהיו נוחות גם לזו שכואב לה

הפעמים הראשונות שבהן נשים מקיימות יחסי מין יכולות להיות מלוות בכאב. בכל זאת - יש שם קרום בתולין שמתבקע בכל העסק הזה, ואפס ניסיון. אבל עם הזמן והתרגול זה אמור לעבור, ולהפוך להיות דבר כיף ומהנה. אבל אין מה לעשות, לא כל הנשים נולדו שוות, ויכול להיות שדווקא את עדיין לא נהנית מחדירה, וזה אפילו כואב לך.

יכולות להיות לזה כל מיני סיבות, רפואיות למשל, החל מוגיניסמוס, שזוהי הפרעה המתבטאת בחוסר יכולת של חדירה נרתיקית, או וולוודיניה, שזהו מצב המתאר כאבים כרוניים באיבר המין הנשי. המצבים האלה יכולים לגרום לכאבים חזקים בזמן החדירה, גם אם את מפוצצת בחומר סיכה. הכאבים יכולים גם להיגרם עקב טראומה מינית או מצב כמו אנדומטריוזיס, מצב בו רקמת הרחם צומחת מחוץ לרחם, בעיקר באזור האגן (זה יותר נפוץ ממה שאתן חושבות, ורק עכשיו מתחילים קצת לגלות מודעות לתופעה). ויכול להיות, שפשוט יש לו גדול מדי - גם זו יכולה להיות בעיה.

סקס לא אמור להיות מטלה שאת אמורה לבצע באפס הנאה רק על מנת לספק את בן הזוג שלך, ולכן יש לבעיה הזאת כמה פתרונות, כלומר תנוחות, שאת יכולה לנסות בפעם הבאה שהעניינים מתחממים.

תנוחת הכפיות. אינסטגרם, צילום מסך
כואב לה? נסו כפיות/צילום מסך, אינסטגרם

תנוחת האלה

את בטח כבר יודעת, אבל אף פעם לא מזיק לשמוע את זה שוב - סקס לא חייב לכלול חדירה. אפשר ליהנות כל כך הרבה משימוש בידיים, בפה ובאביזרים נלווים. אם חדירה זה משהו ממש בלתי נסבל עבורך, ומטרת הסקס היא לא להביא ילד עכשיו - אפשר לוותר על החדירה. העניין פה הוא ליהנות, ולחלוטין אפשר לעשות את זה גם בלי חדירה, אבל עם הרבה אהבה ויצירתיות.

הבוקרת הכורעת

בתנוחה הזאת הגבר שוכב על הגב, והבחורה עולה עליו, ומתיישבת בכריעה עם הפנים אליו. במצב הזה יהיה לך קל יותר לשלוט בעומק ובמהירות החדירה. כדי להבטיח אפילו יותר הנאה מהתנוחה, תבקשי מהפרטנר שלך לא לעשות יותר מדי תנועות עם האגן או לדחוף יותר מדי. התנוחה הזאת אולי מתאימה מאוד לתנועות האלה, אבל רק כשאין כאבים מהחדירה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

כפיות

ממש כמו תנוחת השינה- רק שמעורבת חדירה בכל הסיפור הזה (והוא גם כנראה מאוד יעלב אם תירדמי). הוא הכפית הגדולה, את הכפית הקטנה כמובן. בתנוחה הזאת, אם מדובר בסקס עם בחור עם איבר גדול, זה עוזר למתן את החדירה, ובנוסף, מאפשר אחלה גישה לגירוי של הדגדגן עם הידיים שלו או שלך. רוצים לפלפל את העניינים קצת יותר? תכניסו לכל העסק איזה משהו קטן ורוטט. ההנאה מובטחת.

תנוחות. ShutterStock
תנוחות/ShutterStock

המגדל המשולש

התנוחה הזאת מאוד דומה לדוגי סטייל, רק שבמקום להישען על כפות הידיים (מה שנקרא "עמידת שש"), משקל הגוף הקדמי יהיה על האמות. בדומה לדוגי - הברכיים תומכות בפלג הגוף האחורי, אולם בעוד דוגי סטייל יכול לכלול תנועות שעלולות למשוך ולמתוח את רירית הרחם ולגרום לכאב, התנוחה הזאת יכולה למתן את החדירה, ובכך להפחית את הכאב שנגרם ממנה

ההישענות

נסי לקיים יחסי מין כששניכם בעמידה, הוא מאחורייך ואת נשענת על גבי קיר או כל דבר מוצק אחר שיכול לשאת את המשקל שלכם. במקרים של אנדומטריוזיס נשים עלולות לסבול מכאבי בטן רבים, שכן יש להן המון נקודות טריגר שיכולות לגרום לכאב הזה ברגע שמפעילים אותן בזמן הסקס. התנוחה הזאת, ובאופן כללי תנוחות שעושים בעמידה, מורידות את הלחץ מהבטן ויכולות להקל על הכאבים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully