ג'ין סלייטר. אתר רשמי
אתר רשמי

האישה גילתה כי החבר שלה בוגד בה באמצעות אפליקציית הכושר

20.12.2019 / 9:39

שדרנית NFL ובן זוגה התאהבו באפליקציית הכושר פיטביט והכל היה נפלא - עד שבאמצע הלילה היא גילתה שהוא נמצא בעיצומה של פעילות פיזית מוגברת. כשהיא צייצה על כך התגובות ברשתות החברתיות היו קורעות במיוחד

The Gift That Gives Back - Peloton Bike Commercial

בסרטון - הפרסומת לאופני הכושר שחוללה סערה

שדרנית ה-NFL ג'יין סלייטר חשפה שתפסה את בן הזוג שלה (היום הוא כבר האקס) כשהוא בוגד בה - אחרי שגילתה דרך אפליקציית פיטביט של שעון הספורט החכם שלבש, אחרי ששהמדדים הפיזיים שלו הרקיעו לשחקים - ב-4 לפנות בוקר.

הגילוי הזה הגיע בחודש שעבר בעקבות סערה שפרצה ברשתות החברתיות בארה"ב, בשל פרסומת שערורייתית של חברת אופני הכושר פלוטון. בפרסומת נראית אשה נשואה שמקבלת מבעלה מתנה לחג - אופני כושר ואז מתעדת את עצמה משתמשת בהם במשך שנה בסדרת צילומי סלפי ובסוף השנה השניים יושבים יחד וצופים בשינוי שעברה. אנשים רבים טענו שמדובר בפרסומת סקסיטית ופוגענית - חלק גדול טענו שגבר שקונה לאשתו אופני כושר כמתנה למעשה רומז לה "בעדינות" שהיא השמינה, אחרים תהו מדוע אמא שעובדת ומגדלת ילדים צריכה גם לתעד את עצמה עושה כושר עבור בעלה - ומעל הכל הציקו לכולם הבעות הפנים של האשה שמשדרות מצוקה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

The Gift That Gives Back - Peloton Bike Commercial. אתר רשמי
ככה נראית אשה שמאושרת מהמתנה שבעלה נתן לה?/אתר רשמי

בעקבות הסערה שעוררה הפרסומת, והדיון לגבי האם זה בסדר לקנות מתנת כושר לבן הזוג שלך - חשפה סלייטר את סיפורה בשיחה עם הכתב אלבר בריר, שהגן על ההחלטה שלו לרכוש לאשתו אופני כושר לפני שלוש שנים, "היא לא נפגעה", הוא צייץ.

עוד ב"אסור לפספס"

גבר העיר לבחורה על בעיה בלבוש שלה בחדר הכושר והיא קראה לו "סוטה"

לכתבה המלאה

סלייטר סיפרה כי בקיץ שעבר החבר שלה קנה לעצמו ולה שעוני פיטביט לחג המולד. למרות ש"אהבה" את הפיטביט, היא התחרטה על זה - כשגילתה בזכותה שהוא בוגד בה. "אקס אחד קנה לי פיטביט לכריסמס. אהבתי את זה. תיאמנו אימונים, המרצנו אחד את השני. לא שנאתי את זה. עד שיום אחד הוא שכח להתנתק וב-4 בבוקר ופתאום קיבלתי התרעה שרמות הפעילות הפיזית שלו הרקיעו לשחקים באפליקציה. הלוואי שהסיפור לא היה אמיתי". ולמקרה שמישהו עוד חשד שמדובר בפעילות תמימה או פעילות ספוטריבית היא הבהירה בציוץ שלאחר מכן: "ספויילר: הוא לא נכנס לאימון כושר מוקדם ב-4 בבוקר".

הציוץ הפך לויראלי מיידית עם מעל ל-400 אלף לייקים ותגובות שונות ומשונות. נשים רבות שיתפו בסיפורים דומים כמו זו שכתבה: "ג'יין, בעלי לשעבר נתפס בוגד בי, בגלל שהוא לבש את שעון הריצה ומד קצב הלב שאמא שלי קנתה לו לחג המולד. כשהוא "רץ" למשך דקה וקצב הלב שלו עלה לשמיים, התחלתי לחשוד". אחרת סיפרה שקנתה לאחרונה מזרון שמודד את הנשימה, התנועה וקצב הלב במהלך הלילה ועכשיו תתחיל לעקוב אחרי בעלה: "יש לי חששות לגבי בעלי שכשאני יוצאת לנסיעות - אבל עם הסדין החדש אוכל לבדוק את רמת הפעילות כשאני לא נמצאת".

אחרים (לרוב גברים) ניסו למצוא תירוצים להתנהגות של החבר לשעבר: "טעות של רוקי. תמיד תסגור את הפיטביט כשאתה יוצא לשחק ב-Wii עם חברים", כתב מגיב אחד. אחר ניסה: "לדעתי את סתם קופצת למסקנות. אולי הוא היה חלק מקבוצת פוטבול בתיכון שאוהבת לקום ב-4 בבוקר ולצאת לריצות?"

אחרים ניסו "לרחם" על סלייטר: "אני מצטערת בשבילך, אבל התחלת תנועה. מעכשיו אלפי נשים יבדקו את התנועות של בני הזוג שלהן בפיטביט. אני מריחה פרסומת מצחיקה במיוחד לסופרבול". סלייטר עצמה סיפרה שלקחה את הסיפור די בקלות - וכיום נמצאת בזוגיות מאושרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully