ג'סטין טימברלייק, אלישה ויינרייט. מערכת וואלה! NEWS
מערכת וואלה! NEWS

ג'סטין טימברלייק החזיק ידיים עם אחרת - האם זו בגידה?

2.12.2019 / 8:42

מערכות יחסים זה מסובך, ולהחזיק זוגיות מאושרת זו עבודה קשה. ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל לא יוצאים מהכלל הזה. הבעיה היא שאחירהם רודפים פפרצי, וככה נתפס טימברלייק מחזיק ידיים עם אישה אחרת - שחר מלכי לא בטוחה ששווה לחתוך בשביל כל בגידה

יש שיאמרו שהוא אוברייטד, יש שיגידו שעבר זמנו, אבל בעיני ג'סטין טימברלייק היה ועודנו בחור מאוד נחשק (כן, גם בתקופה של תלתלי הבלונד ההזויים). אין מה לעשות, לבחור פשוט יש את זה. בגלל זה קשה מאוד להאשים את השחקנית אלישייה ויינרייט.

אם את במקרה לא ממש מעודכנת - לפני כמה ימים נצפה ג'סטין טימברלייק כשהוא צמוד לויינרייט. היא שמה את ידיה על רגלו, הם החזיקו ידיים והבחור נטול טבעת נישואין. כל זה טוב ויפה, רק שהוא נשוי לשחקנית ג'סיקה בייל.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אז כמובן שהיו הכחשות, ואחרי ההכחשות באו התנצלויות ובסוף גם האשימו את האלכוהול (כמובן). בשורה התחתונה - הזוג הנשוי מנסה להתגבר על הספק-רומן-ספק-אפלטוניות שגלשה למגעים לא כל כך תמימים. אולי ייפרדו, אבל אולי גם ימשיכו עם העניין הזה של נישואין, כרגיל.

כשהייתי בחורה צעירה חשבתי שבגידות זה דבר בלתי נסלח. האמנתי שזו עילה חד משמעית לפרידה לאלתר ולצמיתות, ואין שום דבר שיכול לשנות את המצב. ואז קצת התבגרתי, ולמרות שאני יכולה לומר בלב שלם שמעולם לא בגדתי בבן זוגי, לא בנוכחי ולא באף מערכת יחסים שהייתה לי, וגם אין לי כוונה לעשות זאת, ולמרות שמעולם לא בגדו בי (לפחות לא שאני יודעת), בגידה כבר לא נראית לי כמו דיל ברייקר לכל מערכת יחסים. כמובן שאני בחיים לא ארצה שדבר כזה יקרה, אבל אם כן - זה לא עניין של שחור או לבן. יש תחום אפור באמצע. מה שאומר שבמקרה ומתרחשת חריגה מהמוסכם בקשר, צריך לנתח את הסיטואציה ולהבין אם באמת שווה לפרק את החבילה בגלל מה שקרה.

מה שקורה בחו"ל
יצא לי לדבר עם חברה שנישאה לבעלה בגיל מאוד צעיר, משהו כמו 19. כיום היא כבר אמא לשלושה פעוטות, ובעלה הוא בחור מאוד עסוק, עם לו"ז כל כך עמוס, ובכמה בימים שיש לו קצת זמן פנוי עלתה אופציה לטוס עם חברים לחו"ל, לנסיעה שכולה אלכוהול וזימה. על פניו, אם הייתן שואלות אותי, קשה היה לי לשחרר את בן הזוג שלי למסע "העמסה", אבל לה הייתה גישה שונה ומאוד בוגרת, למרות גילה הצעיר. היא עשתה איתו שיחה, וקבעה לו כמה כללים: הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה, בתנאי שזה קורה אך ורק בחו"ל, ואך ורק עם בחורה לא ישראלית. האמת? הופתעתי. לא חושבת שהייתי מסוגלת לחלוק את הבחור שלי, גם לא בתנאים האלה.

עוד בוואלה!

מבאס תחת: למה זו טעות מצד קים קרדשיאן להפסיק להתפשט

לכתבה המלאה

היא הסבירה לי שהיא לא רוצה להגביל אותו, ושהיא מפחדת שזה מה שיהרוס את הנישואין שלהם, ואם בסופו של דבר הוא חוזר אליה, אז מה זה משנה? היא מצידה, אגב, לא הייתה מעוניינת לצאת או לשכב עם בחורים אחרים. מה שמצחיק הוא שבסופו של דבר גם בעלה לא עשה שום דבר עם אף אחת (או לפחות כך הוא טוען) רק בגלל שלא רצה להכשיר את הקרקע עבור אשתו לעשות את אותו הדבר. גברים, לכו תבינו.

אבל נניח שלא סיכמת עם בן הזוג מה מותר ומה אסור, אלא הלכת על המודל הקלאסי של מערכת יחסים - מה בכל זאת נחשב בגידה? הרי יש ספקטרום רחב שמתחיל בפזילה לבחור או בחורה ברחוב ועד סקס במיטה שההורים קנו לכם כשהתחתנתם.

פלירטוט
בעיני פלירטוט הוא עוד דרך להשיג מטרות בחיים, והוא לא נחשב בגידה כל עוד אין באמת כוונה לממש אותו. בתור בחורה שאסרטיביות היא לא הצד החזק שלה, לפעמים עניין הפלירט בא לעזרתי ויכולתי להשתמש בו כדי להתחבר לאנשים וכך גם להשיג את מבוקשי. כמובן שבכל מקרה שזה התפתח מעבר לפלירטוט, למשל, כשהבחור ניסה ליזום דייט, הוא חטף ברקס, מה שלפעמים גם פגם במטרת הפלירטוט המקורית. אגב, רצה הגורל ויצאתי בחורה יחסית חברותית ונעימה, כזאת שגם אם יתחילו איתה במועדון ריקודים היא לא פשוט תתעלם, אלא תסביר יפה לבחור שהיא בזוגיות, ותאחל לו בהצלחה בהמשך. ובתור אחת שכזאת, הרבה פעמים קורה שאני סתם נחמדה לבחור, והוא מפרש את זה כפלירטוט. האם זו בגידה? חד משמעית לא! האם צריכים להתחיל ולמכור מילון לגברים על מנת שיוכלו להבדיל בין פלירט לנחמדות נשית? האם יש מצב שעליתי על סטארט אפ?

ידיד
ברור שידיד גבר לא אומר שאת בוגדת. אגדיל ואומר שלא הייתי רוצה לצאת עם בחור שמאויים כל כך מידיד עד כדי כך שהיה מחשיב את זה כבגידה, או פוטנציאל לבגידה. העניינים מתחילים להסתבך כשמדובר בידיד שאת יודעת שמעוניין בך, או כזה שכבר היה ביניכם משהו. כל עוד לא ידעת ולא שמעת - הכל סבבה, אבל אם הוא התוודה בפנייך שיש לו קראש או שהוא אפילו מאוהב בך - כאן האחריות עוברת לצד שלך. אני לא אומרת שאם תמשיכי להיפגש איתו זו בגידה, אבל זה בהחלט משהו שכדאי לחשוב עליו. הדרך הכי קלה לבחון את הסיטואציה היא לחשוב מה היה קורה אם היה מדובר במקרה ההפוך. האם היית בסדר עם זה שבן זוגך ייפגש עם מישהי שהוא יצא איתה בעבר, או עם מישהי שאת יודעת שהוא יודע שמעוניינת בו? אם התשובה היא כן - יש לכם יופי של אמון במערכת היחסים, ואת רשאית לעשות את אותו הדבר.

משיכה
אין מה לעשות, אנחנו יצורים חיים, וכל הסיפור הזה של משיכה אחד לשני זה כל מה שמשאיר את הזן שלנו על כדור הארץ. מדי פעם יכול להיקרות בדרכנו אדם שמאוד ימשוך אותנו, בין אם מדובר בבחור עם לוק אטרקטיבי או אינטליגנציה שקשה לעמוד בפניה. בכל מקרה, הוא מזיז שם משהו בלב (או בתחתונים), וזה בסדר, זה לגיטימי. זה גם לגיטימי לפנטז - כל עוד לא הוצאת את הפנטזיה לפועל - רוצו על זה. זה כמעט בלתי אפשרי להימשך אך ורק לאדם אחד במשך כל החיים שלנו, אבל ממש כמו שאת לא הולכת ואוכלת כל חתיכת שוקולד שנקרית בדרכך, או כמו שאת לא הולכת ורוצחת את הבוסית הנוראית שלך - העניין הוא לדעת להתאפק. אז קיפ איט אין יור פנטס.

שיחה אונליין
אם כי אני חייבת מעט להסתייג. נכון, מותר לך לדבר עם מי שאת רוצה וכמה שאת רוצה, ואני ממש לא חושבת שבתור זוג אתם צריכים לבדוק את היסטוריית ההודעות אחד של השני. אף פעם לא הבנתי נשים שמחטטות בפלאפון של בן הזוג שלהן מאחורי הגב שלו. אם את מרגישה שאת צריכה לעשות את זה, כנראה שמשהו לא טוב בקשר. עם זאת, לגבי השאלה אם זו בגידה, זה תלוי - מה היה אומר בן הזוג שלך אם הוא היה רואה את ההתכתבויות האלה? אני מניחה שבכל מקרה זה לא היה גורם לו אושר גדול לראות שאת מתכתבת עם בחורים אחרים, אבל האם זה היה גורם לו להרגיש נבגד? ויותר מזה, האם את מרגישה בעצמך שאת במעין מערכת יחסים אלקטרונית עם מישהו אחר (גם כזאת שלא באה לידי מימוש פיזי)? אם כן, לא רק שזה גובל בבגידה, אולי זו עילה מספקת להתחיל לבחון האם את בכלל שלמה עם מערכת היחסים שלך, שאת מרגישה צורך לעשות השלמות הכנסה אצל אנשים זרים.

החזקת ידיים
בסתר, במועדון, עם בחור שהוא לא בן הזוג שלך - בגידה, לגמרי בגידה, אפילו יותר בגידה מאשר אם בעלה של חברתי היה עושה את מה שיכל לעשות בחו"ל. החזקת ידיים היא עניין רגשי יותר ולפיכך יש לו משמעות. לא סביר להניח שטימברלייק החזיק ידיים עם אלישייה כי היה לו התקף חרדה - יותר הגיוני שיש רגשות שמתפתחים שם, ולכן, או שלו ולאשתו יש הסכם שאנחנו לא יודעים עליו והתקשורת ביניהם מאפשרת את זה, או שזו פשוט, חד וחלק, הפרת אמון. לרוע מזלו היה שם גם פפרצי, אז גם אם לא דנו במושג הנאמנות עד עכשיו, כנראה שעכשיו ייאלצו. האם אפשר לעבור הלאה מכזה דבר? רק הם יודעים.

בשיתוף מכון ארגמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully