גווינית' לי. צילום מסך
צילום מסך

המאהבת הסדרתית ששכבה עם למעלה מ-100 גברים נשואים: "בגידה זה בגנים שלנו"

27.12.2019 / 0:04

גוונית' לי, האלמנה ששכבה עם יותר מ-100 גברים נשואים במטרה "להציל את חיי הנישואים שלהם", טוענת ש"בגידה" עוברת בתורשה ושל-80 אחוזים מהגברים ששכבה איתם היו הורים שבגדו

המאהבת הסדרתית ששכבה עם למעלה מ-100 גברים נשואים: "בגידה זה בגנים שלנו"/צילום: גווינת' לי

גוונית' לי, יועצת פיננסית שהתפרסמה לפני כשנתיים כשחשפה בתקשורת הבריטית ששכבה עם למעלה מ-100 גברים נשואים במטרה "להציל את חיי הנישואים שלהם", טוענת כעת שניסיונה הרב מוכיח שבגידה עוברת אצלנו בגנים.

המאהבת הסדרתית ממערב לונדון איבדה את בעלה רוברט למחלת הסרטן לפני יותר מ-11 שנים. לפני 4 שנים נרשמה לאתר היכרויות דיסקרטיות לאנשים נשואים וקיימה רומנים עם למעלה מ-100 גברים. לי בת ה-48 סיפרה אז שהמטרה שלה לא הייתה לגזול מנשים את בעליהן אלא דווקא לסייע לזוגות להישאר ביחד. לדבריה, היא סיפקה את הגברים הנשואים בסקס לוהט וריגוש שהיה חסר להם בחיי הנישואים לאחר שהליבידו של נשותיהן ירד והן החלו להתמקד בגידול הילדים. לדבריה, ברגע שהיא מספקת את הגברים מינית - הם לא יעזבו את נשותיהם וילדיהם, "אני הפתרון המושלם עבורם", היא טוענת, "אנחנו יוצאים ומבלים בלי דאגות שאופיע למחרת על מפתן דלתם ואדרוש שיתגרשו. אני רק רוצה סקס טוב - וזה מה שהם רוצים ממני. שום דבר מחייב. אני לא באה להחליף את תפקיד האישה בחייהן. רק למלא את מה שחסר להם. אני מורידה את הלחץ מנשים רבות שמרגישות שהליבידו שלהן מת ומשאירה את הגברים שלהן מרוצים".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

לי, דוגמנית לשעבר, טענה לאחרונה שניסיונה מוכיח שבגידה עוברת בתורשה, לאחר ש-80 אחוזים מהגברים הנשואים איתם בילתה הודו בפניה שגם הוריהם בגדו. מן הסתם, הדבר אינו בהכרח תלוי גנים ויתכן פשוט שילדים להורים בוגדים הושפעו מהבחירות של הוריהם וגדלו בסביבה בה בגידה נחשבת כחלק לגיטימי מחיי נישואים. בראיון שהעניקה ל"דיילי מירור" היא אמרה: "בגידה עוברת בגנים. ילדים להורים בוגדים לא חוששים לבגוד, כי הם ראו את הוריהם עושים זאת לפניהם. אחד הגברים שהכרתי הוא בנקאי עשיר מקיימברידג' שאמו נישאה שלוש פעמים. הוא גדל לצידה כשהיא יצאה עם רצף של גברים שונים וזה השפיע על ההתנהגות שלו ככל שהתבגר".

עוד בנושא

הנוקמת: חושפת גברים בוגדים שמחפשים סקס באפליקציות - ומגלה לנשותיהם

לכתבה המלאה

דבריה של לי לא לגמרי מופרכים. למעשה, מחקרים רבים מראים שאנשים נוטים יותר לבגוד - אם הוריהם עשו זאת לפניהם. מחקר שנערך עבור אתר ההיכרויות הדיסקרטיות בו גוונית' פגשה את גבריה מצא כי שליש מהבוגדים הרגישו שהבגידות של אמם נתנו להם את הלגיטימציה ללכת בדרכה. נמצא גם שליותר מ-50 אחוזים מהגברים הבוגדים היו אבות בוגדניים. מחקרים אחרים מצאו סיבות ביולוגיות לרצון התמידי שלנו לבגוד. מאז ומתמיד הנטייה הייתה להאשים את האבולוציה בכך שגרמה לגברים לרצות להשביח את הגנים שלהם על ידי קיום יחסי מין עם כמה שיותר נשים. מחקרים מראים שהורמונים מסוימים עשויים לגרום לאנשים לבגוד, כמו וזופרסין ודופמין. בנוסף, מדענים מאוניברסיטת קווינסלנד מצאו גן תורשתי שהימצאותו בגוף בהחלט מגבירה את הסיכויים לבגוד. גורמים נוספים המשפיעים על הצורך שלנו לבגוד הוא חוסר סיפוק מיני בזוגיות, כסף וכמובן - האופי המלוכלך שלנו.

צפו בראיון איתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully