דנית גרינברג. ניר פקין
ניר פקין

רוצה או חייבת? בחני את עצמך וגלי עד כמה את נידית

בשיתוף OkCupid

3.1.2020 / 9:00

כמו שאת יודעת, יש הבדל גדול בין חוסר יכולת להיות לבד לבין רצון בריא בשיתוף פעולה זוגי פורה - האם את רוצה זוגיות, או זקוקה לבן זוג כדי לעבור את היום? עני על השאלות וגלי כמה את נידית

אנחנו אולי אוהבות לחשוב על עצמנו כעל עצמאיות ברמת הוונדר וומן, אבל בתכל'ס, אין אחת שלא חוטאת בקצת תלותיות. מי יותר ומי פחות, אבל בואו נודה באמת - לכולנו זה קורה. ולא רק שזה קורה, זה גם משפיע על מערכות היחסים שלנו, אפילו בשלב ההתחלתי. כן כן, עוד בשלב הדייטים בחור עלול לקלוט שאת נידית ברמה שלא תאפשר לו לנשום. האם הוא יכול לעמוד בזה - זה כבר תלוי בו.

האתגרים לא נגמרים כאן - גם אם את בחורה מאוד עצמאית בלי טיפה של תלותיות זה עלול להבהיל בחורים. אז אולי בחור כזה שנבהל מנשים חזקות לא באמת שווה את הזמן שלך, אבל גם יכול להיות שאת מגוננת מדי על תדמית האישה החזקה שבנית לך, ושאת צריכה ללמוד להיפתח ולפעמים אפילו להרשות לעצמך להראות קצת חולשה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

קשה לנו לאמוד את רמת התלותיות של עצמנו, וביננו - אין הנחתום מעיד על עיסתו. בכל מקרה, כדאי לבדוק איפה את עומדת, ככה שלפחות תהיי מודעת לעצמך. מוכנה לזה? הכנו שאלון שבודק עד כמה את בן אדם תלותי, ואם את כבר לא יכולה לחכות וממש חייבת להתחיל - הנה פסילה מספר אחת.

מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully